Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Ik heb weer een aanvraagje ;)

In de film: Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (deel 1 dus) heb ik een mooi stukje muziek gehoord.

De muziek begint de spelen wanneer het reisgenootschap de grotten/mijnen van Moria verlaat en ze op die witte rotsen gaan zitten om het verdriet van Gandalf, die door die Balrog werd meegetrokken in de dieperik in Moria zelf.

Dusja, misschien een moeilijke beschrijving, maar ik hoop dat je er iets mee kan doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat muziekje in de raclame van Sprite ofzo, waar ze allemaal in het water springen, wat eigenlijk een baskerbalveldje moet voorstellen.

(Vage beschrijving :schater:)

WHAHAHAHA, HET MOEST SPRITE ZIJN! :schater:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hier de titel en artiest vanb het nummer waarvan ik alleen nog maar dit stukje tekst ken:

yeeeeeeaaaaaaahyeeeeeaaaaahyeeaahyeahyeah yeeeeaaaahyeeeeaaahyeeaah, it's ok, what's going on

Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel

Link to comment
Delen op andere websites

Dat muziekje in de raclame van 7up ofzo, waar ze allemaal in het water springen, wat eigenlijk een baskerbalveldje moet voorstellen.

(Vage beschrijving :schater:)

Naast een vage beschrijving ook niet volledig juist.

Het gaat om een reclame van Sprite

Het nummer is speciaal gemaakt voor Sprite. Er is dus ook geen and bekend die heeft heeft gemaakt.

Sprite bied dit nummer gratis aan als MP3 op hun site. Het is hier te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow ff request, Dat nummer uit de nieuwste Citroen (Weet puntjes zo gauw niet te vinden :puh:) Reclame, Dat die auto transformeert in zon Schaatser. Weet iemand maker/titel van dit nummer?

B.v.D SilverDust

Ik heb op een andere Forumpje gezien dat het om dit liedje gaat:

The Egg - Walking away (tocadisco acid walk mix)

Ik weet niet of je dat wat erachter tussen haakjes staat zo nauw moet nemen, maar je hebt het nu in ieder geval wel helemaal volledig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...