GTAGames.nl
Moonbeam

Gekke lerarenacties en -quotes

571 berichten in dit onderwerp

Bij mij in de klas zitten allemaal ADHD-koters (Ik heb niets tegen ADHDers als ze het maar een beetje in bedwang houden dat doen deze namelijk niet) maar een keertje begon een leraar vet hard tegen eentje te schreewen (echt heel hard) terwijl ie niks gedaan had nouw en toen moest dat kereltje huilen en toen ging die leren zn excuses aan bieden :schater: dat escuses wat iig niet aan genomen :cab:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Leuk topic. :clown:

Van mijn leraar Nederlands:

Je kan naar de dierentuin, je kan naar een voetbal wedstrijd, en als het wil combineren ga je naar ADO.

En dat zei hij in een klas vol met Hagenezen, incl. mezelf. :schater:

Bewerkt: door Goliat

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Owja mijn leraar geschiedenis zei:

Oke, als je nu niet stil bent binden we je aan een paal en mag iedereen met een stok op je inslaan!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Wij hebben een leraar die heel handtastelijk is. bij mensen in hun voorgeven (ben meisje hoor :puh:) zitten en als iemand mooi tekent helemaal over iemand heen buigen om 'mee te kijken'... echt afgrijselijk :duh:

Jij zit toch zeker niet op het Gertrudis? (Heb gezien dat je ook uit R'daal komt) En je bedoelt toch van Baal niet zeker? Dan zou ik bij jou op school zitten. :clown:

Bij ons heeft een leraar het welleens over 'dorst naar kennis'. En hij noemt natuurkunde 'cultuur waar u elke dag van geniet'.

En eentje van levensbeschouwing noemt zichzelf 'een plaatsvervanger van God op aarde' :bonk:

En bij geschiedenis zat zo'n leraar één of ander schema over WOI (hoe boeiend :cab: ) dat ik had gemaakt af te zeiken; dat de kleuren teveel op elkaar leken, en dat het daardoor te onoverzichtelijk was Het was maandagochtend, dus ik was al best wel pissig om dan op school te zitten, dus ik zeg: 'Ik ben verdorie niet kleurenblind hoor'. En werd ik eruit gestuurd, was wel dikke lol. :clown:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
In de 1e klas houden ze ervan om heel druk te zijn en dingen van elkaar af te pakken. In de 2e klas kwekken ze ongeloofelijk veel. En in de 3e klas zijn het mensen geworden!
Zo, en nu zijn we klaar. Klapsigaar, hahaha!
Van mensen met kort haar wordt vaak gezegd dat ze lesbisch zijn.
Er liggen veel vrouwen.. ik bedoel schepen voor anker.
Duits schrijven is eigenlijk net schilderen
Leerlingen pesten is niet leuk

Een kleine greep uit de collectie, ik heb er nog veel meer 8)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

[Leraar economie:

Ik heb vroeger veel gedaan wat jullie nu ook doen, maar nog nooit een marrokaan uitgescholden, ik mocht van m'n ouders niet in de buurt komen bij marrokanen.]

Dit vertelde hij nadat iemand een opmerking maakte over 'kankermarrokanen'. Ik vond het wel grappig.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Leraar Aadrijkskunde :

Je moet niet zo Mierenneuken !

Ach houd je klep bosmongool (:puh:)

Weg met je Zoembalippen lol

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Leerling: Meneer mijn rekenmachine is kapot.

Leraar: Ik heb alleen verstand van vrouwen, (nog wat) en muziek, maar kijk maar bij je buurvrouw.

En dat in de pww. :cab:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

wij hebben ook een leuke leraar,

als je zo vraagt: meneer, ik ben klaar wat moet ik nu doen?, zegt hij meestal euhh, ga maar uit je neus eten, en als die leeg is kun je bij je buur- man/vrouw beginnen.

en zit altijd van die verhalen te vertellen wat echt nergens over gaat allemaal verzonnen en opschepperija :puh:

Pas was hij een verhaal aan het vertellen over zijn tijden in het leger, zegt hij op het einde, nee ik heb helemaal niet het leger gezeten, ik hoefde dat niet meer, toen ik moest werd de dienstplicht afgeschaft, maar ik was wel gekeurd, en toen ging hij een heel verhaal vertellen over hoe dat allemaal gaat. :bonk: die les hebben we alleen naar verhalen geluisterd niks meer :sigaar:

en als hij boos wordt zegt hij bijv. AAAAH ik gooi je uit het raam

of: dalijk breek ik je nek, haha weet je hoe dat klinkt, hetzelfde als dat je op een hamster gaat staan, maar je moet niet op een cavia gaan staan, dat klinkt veel anders, en die vallen al om als je er naar kijkt

en zo nog veeeeeeeeel meer verhalen

RGA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke topic:

Leraar Frans:

Travailleren(travaille is Frans voor werken)

Goedemorgeeeeeeennnnnn(tsjonge wat een droogkloot)

Leraar Bijbelkennis

Dag kleine mannetje (deze leraar is wel cool)

Dag stoere mannetjes (Ikke ja)

Lerares Engels (rijpe vrouw)

Evve luisteren nu

Leraar Geschiedenis

Alles goed mannen????

Goedendag heren

Meer weet ik echt niet, heb ook eigenlijk nooit een grote mond zodat er niet echt een harde uitspraak is uitgekomen!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Jij zit toch zeker niet op het Gertrudis? (Heb gezien dat je ook uit R'daal komt) En je bedoelt toch van Baal niet zeker? Dan zou ik bij jou op school zitten. :clown:

Bij ons heeft een leraar het welleens over 'dorst naar kennis'. En hij noemt natuurkunde 'cultuur waar u elke dag van geniet'.

VAN DOORN!!!!!!

Natuurkunde: voor een regenachtige zondagmiddag :puh:

Edit: weet er nog één: chaos in het schrift, is chaos in het hoofd :puh:

Bewerkt: door Dutchy3010

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wij hebben een concierge op school en die heet Piet en is homo.

Zegt onze leraar Levo toen we vervelend deden in de pauze:

Kijkt uit hoor, anders stuur ik je naar Piet en dan maakt hij een homo van je!

Een andere uitspraak van mijn leraar Levo:

Vertel eens eerlijk, wanneer heb jij voor de laatste keer eens echt lekker geneukt?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
:? dat is echt niet gezond, zo'n leraar.. maargoed, welke lerara is nu wel normaal :?:puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
:? dat is echt niet gezond, zo'n leraar.. maargoed, welke lerara is nu wel normaal :?:puh:

geen een, ik heb een leraar daar moet je eerst het huiswerk maken en dan gaat ze pas vertellen waar het over gaat :?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, dat is die natuurkudne leraar ook.. Vind hij het gek als ik hw maak en ik snap er geen hol van... daarna gaat hij het uitleggen en denk iK: was het zo makkelijk? had dat van tevoren gezegd :bonk:

Bewerkt: door Dutchy3010

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.