Jump to content

[MODEL] Simpele Toren maken


Big-Bear

Recommended Posts

  • 6 maanden later...
ik weet het niet of het aan mij ligt maar als ik extrude doet komt dit boven enonder en onder is ie dan heel raar allemaal blokjes :@:@:@:@:@:@

dat is irritant!!!

oh laat maar ik heb hem al maar wie weet hoe je bijvoorbeeld net als dit zoon gele pijl ervoor kan zetten

en als je erin loopt dan ben je boven en boven is ook zoon pijl en als je daar in gaat dan ben je beneden

want ik heb een supermarkt gemaakt (bijna af)

en ik wil een pijl maken dat je naar binnen gaat als een interieur ofzo iets

Link to comment
Delen op andere websites

hoe zoek ik die coordinaten op

Met de 'San Andreas Place Manager', die hier te vinden is. Je kopieërt de bestanden 'GTA.ocx', 'places.ini', 'places.lst' en 'San Andreas Place Manager.exe' naar een willekeurige map. Dan open je 'San Andreas Place Manager.exe', je gaat ingame, en verder spreekt het wel voor zich denk ik.

PS: Je hebt ook coordinaten nodig om je objects voor je supermarkt ingame te zetten.

PPS: Ik ben vergeten te zeggen dat ik ook nog moet weten waar de player moet uitkomen in de game als hij de enex is binnengelopen. Dit moet bij beide enexen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...