Jump to content

Wie wint de Eredivisie 2006/2007?


Goliat

Wie wint de Eredivisie 2006/2007?  

83 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wint de Eredivisie 2006/2007?

    • PSV
      27
    • AZ
      11
    • Feyenoord
      2
    • Ajax
      28
    • FC Groningen
      5
    • SC Heerenveen
      1
    • ADO Den Haag
      2
    • Een andere club, namelijk..
      3


Recommended Posts

Aangezien onze zuider-buren ook een topic hebben, vond ik het tijd dat wij klompenlopers :schater: ook een eigen topic + poll verdienen. :)

De vraag is dus hetzelfde:

Wie wordt kampioen van Nederland 2006-2007?

Mijn mening:

Hoewel ik een Ajax fan ben denk ik toch dat PSV wederom de titel gaat pakken.

De afgelopen 2 jaar is Ajax steeds als favoriet aangewezen, wat als je de feiten er op naslaat niet zo gek is:

Altijd de hoogste begroting

Beste selectie

En PSV daarintegen had altijd problemen, verlies op de beurs en ook spelers vertrokken. Maar altijd wist Hiddink het weer klaar te spelen. Nu komt PSV een nog groter probleem te staan, want er zullen weer spelers naar verluid vertrekken en Hiddink is naar Rusland. Maar goed nu mag Koeman het overnemen en ik denk dat hij zeker succes kan hebben met PSV, een uitstekende en onderschatte trainer die mij 2 prachtige seizoenen heeft gegeven door 1 keer de kwart-finale van Champions Leauge te halen(deze prestatie is in mijn ogen veel groter dan de halve finale plaats van PSV vorig jaar omdat Ajax toen een 2e pool moest spelen met Arsenal, Valencia en AS Roma in die tijd wereldploegen waarvan Arsenal dat nog is alleen Valencia en AS Roma zijn wat ingezakt)

Door destijds na 6 wedstrijden 2e te worden schakelden ze Arsenal en AS Roma uit.

Kortom Koeman is een wereld-coach die ook nog één van de beste voetballers uit de historie van Ajax en momenteel van de wereld naar de top heeft geloods, ik heb het natuurlijk over Zlatan Ibrahimovic.

Wat mij betreft wordt PSV (helaas) dus weer kampioen.

Ik hoop er gewoon op dat Ajax ver in de Champions Leauge zal komen wat met deze trainer en selectie ook zeker moet lukken.

Nu jullie mening. :)

@Nandrodavids(voor het geval dat):

Mocht het zo zijn dat je dit allemaal liever zou zien in het topic eredivisie, zou je dit topic dan samenvoegen met dat topic, helaas is er dan geen poll vandaar dat ik dit topic maakte..

>>> Door NandroDavids: Nee hoor, dit mag wel. Zolang het maar bij België en Nederland blijft tenminste....;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wrieh

    4

  • RobertSA

    4

  • Groot-Duimpje

    4

  • SlickTB

    3

PSV(maar ook ajax maakt een kans), de selectie is bij elkaar gebleven waarmee ze gewoon kampioen zijn geworden. Met versterkingen als Salcido, De Bock, Da Costa en Moens heeft PSV goed in gekocht. Als Méndez dan nog zou komen...Oke, RK(Ronald Koeman)is ook niet mijn grote favoriet maar met deze selectie word PSV gewoon(weer!) kampioen!

Bewerkt: door robertsa
Link to comment
Delen op andere websites

ronald ko0eman is slecht(vind ik) hij haalde vorig seisoen niet alles uit feyenoord!dat dee hiddink wle bij psv

Hij trainde Feyenoord ook vorig jaar niet, dat was zijn broer Erwin.

Ronald Koemand daarintegen had een goed seizoen met Benfica waarmee het in de achtste-finale Manchester United uitschakelde. Een goede trainer dus..

En robertsa, wat heb je tegen Koeman, hij heeft als speler ook bij PSV gespeeld en is bekend binnen de club..

Link to comment
Delen op andere websites

ronald ko0eman is slecht(vind ik) hij haalde vorig seisoen niet alles uit feyenoord!dat dee hiddink wle bij psv

Hij trainde Feyenoord ook vorig jaar niet, dat was zijn broer Erwin.

Ronald Koemand daarintegen had een goed seizoen met Benfica waarmee het in de achtste-finale Manchester United uitschakelde. Een goede trainer dus..

En robertsa, wat heb je tegen Koeman, hij heeft als speler ook bij PSV gespeeld en is bekend binnen de club..

Weet ik Goliat, maar ik ben nou eenmaal niet zo'n fan van hem. Als trainer dan. Als voetballer was ie wel goed, maar ik moet het er mee doen, misschien doet ie het wel heel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Feyenoord.

Hoe durf je PSV te denken? PSV was/dacht/sliep als hiddink... Nu is het brak.

Feyenoord is helemaal niks :t Kalou is weg, Kuyt zie ik binnenkort ook gaan, voorderest zit er niet veel bij Feyenoord, en als het wat goeds is, is het binnen de korste keren al weer verkocht aan een beter club.

Ik denk toch Ajax, Stam in de verdediging, Huntelaar als top-scoorder, ze hebben een paar goede nieuwe spelers gekocht.

_O_ AJAX WE DO. AJAX WE LOVE YOU!! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

PSV pakt 'em in de laatste 4 week van het seizoen. Dan is Ajax uitgeblust, AZ bleek teweinig ervaring te hebben om belangrijke wedstrijden te winnen en Fey staat erges op 20 punten achterstand :Y . Groningen 4e ofc 8) , voor fey.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op het geweldige FC Twente !! :)

Maar na de nederlaag van zondag op Heracles heb ik weinig vertrouwen in.

Ik denk dat Ajax of PSV dit jaar de landstitel pakken.

Ajax zit gebakken met Stam achterin en Huntelaar voor in !

En PSV is toch al 3 achter elkaar Landskampioen geweest.

Verder worden Feyenoord of AZ 3/4. En Heereveen of Groningen 5/6.

En Twente word dan (Denk ik) 7de.

Daan :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hier mijn meningen over de topclubs en wie er dit jaar kampioen word naar mijn mening

Feyenoord : ik denk dat we feyenoord wel kunnen doorstrepen na een 3-0 verlies tegen fc groningen waarbij ze echt slecht speelde :puh:

PSV :eigenlijk ben ik een psv fan maar dit jaar worden ze geen kampioen doordat ze gewoon te veel buitenlanders hebben en maar weinig nederlandse spelers die gewent zijn aan de nederlansdse competitie.

Ajax : ik let eigenlijk niet veel op ajax en ik denk dat ze dit jaar een redelijke kans maken met hunterlaar in de aanval

AZ : ze maken ook redelijk kans om dit jaar kampioen te worden

Fc Groningen : ik vind gewoon dat ze kampioen moeten worden, ze spelen goed en ze verdienen het gewoon :puh:

en waarom Ado den haag in die poll staat snap ik niet :puh:

mijn top 8 van dit jaar :

1 Fc groningen

2 ajax

3 PSV

4 AZ

5 Fc Utrecht

6 SC Hereveen

7 Willem II

8 Feyenoord

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...