Jump to content

The Green Light District


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Apple-Mac

    198

  • Nickonly

    87

  • [NL]BoBo[FRL]

    44

  • Donwell

    40

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nog een vraag: er missen bestanden, iets van afbeeldingen ofzo, zou je die nog even kunnen uploaden?

Edit: hier een screen van de missende bestanden:

missingvo1.png

Die heb je alleen nodig als je de textures wil zien in gmax, en als je een dff wil maken. Dus die heb je niet nodig. Want je hebt die DFF al.

Hoe je een coll maakt:

Open Gmax, klik dan in het menu rechts op utulities (dat hamertje) en dan klik je op DFF IO (van KAM's GTA scripts. Dan moet je even in dat menutje zoekken (wat net geopend is) naar "import DFF". Daar klik je dan op en dan open je de DFF die jij van mij hebt gekregen. als je hem geopent hebt, dan kan dat menu weg en selecteer je in je werkbalk boven op MAXScript. Dan runscript en dan neem je "COL_IO_2b.ms". Dan klik je bij surface parameters eerst op Create boundings en daarna op Set surface. Daarna ga je weer naar IO parameters in dat zelfde menu en typ je op die plek waar je wat in kan typen (onder de knop "Replace") en daar typ je de naam in van de DFF ("Heteiland" in dat geval dus). Dan klik je op Safe as en dan sla je hem op met de naam van de DFF (dus ook Heteiland). En als het dan goed is, zou ie dan opgeslagen moetten zijn. Zo doe ik het tenminste normaal, maar dan heb ik wel dat GTAmax aanstaan. Als ie het dan nog niet doet, dan moet je het maar iemand anders laten doen.

En en Appel: die kan je ook gebruiken, maar ik denk dat die van mij handig er is. En Don, als je dat script niet hebt dan stuur ik hem wel even.

Nou, ik heb gezegt wat ik heb gezegt, dus hier moet het mee lukken.

Nickonly

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja dat probleem had ik ook, dat hij niet wilde opslaan. Maar misschien heb je dat GTAmax niet aan staan of je hebt hem ergens anders opgeslagen dan je bureaublad. Anders moet je ze even ergens anders opnieuw downloaden. Als dat allemaal OK zou moetten zijn weet ik het ook niet hoor, dan moet je even iemand anders ze laten "collen".

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het net geprobeerd met GTAmax, maar zonder resultaat... Daarom bij deze:

Wie kan eventjes van het eiland een .col maken?? Stuur dan een PB, ik stuur de .DFF van het eiland terug!

Donwell

EDIT: Apple-Mac, ik zag op de eerste pagina dat je óók nog iemand zoekt voor auto's en dergelijke die ergens spawnen, dit wil ik óók wel doen, het is ongeveer hetzelfde als objecten plaatsen!

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...