Jump to content
Joriz

Nog een Vice City Stories preview!


Het Engelse officiële Playstation 2 Magazine heeft ook een preview over Grand Theft Auto Vice City Stories in hun magazine geplaatst.

In de preview worden de reeds bekende dingen al vertelt. Ook worden er enkele nieuwe details vermeld.

Samengevat komt het op het volgende neer:

- Victor en Lance Vance zijn arm opgegroeid.

- Er zijn nieuwe karakters.

- Gebrouwen zien er beter uit en palmbomen lijken nog echter.

- Missies zijn gevarieerder dan de vorige GTA's

- Water ziet er beter uit. Ook als je er in gaat zwemmen

- Helicopters zijn makkelijk te bedienen.

- Phoenix en Stinger zitten weer in Vice City.

- Rockstar Leeds (de maker [more ...]

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik heb nieuws over Reni Wassulmaier

Het plaatje van Dr. Abner Horowitz is eigenlijk Reni Wassulmaier voor de operatie.

De "clownvorm" van Reni is die na de operatie. Dr. Abner Horowitz komt waarschijnlijk niet in beeld tijdens het spel

Image:GTAVCS_characters_Reni_Wassulmaier.jpg

Bewerkt: door Lycan

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik heb nieuws over Reni Wassulmaier

Het plaatje van Dr. Abner Horowitz is eigenlijk Reni Wassulmaier voor de operatie.

De "clownvorm" van Reni is die na de operatie. Dr. Abner Horowitz komt waarschijnlijk niet in beeld tijdens het spel

Image:GTAVCS_characters_Reni_Wassulmaier.jpg

Reni na de operatie

Image:Reni-AfterHorowitz.jpg

Reni voor de operatie

Ik weet niet of je het weet, maar 'GTA Vice City Stories' ligt al een aantal weken in de winkels. Het is op Vrijdag 3 November uitgekomen in Europa en toen was het uitgesteld de meesten hadden het op 6 November. Dit soort informatie is vrijwel allemaal al bekend. En dat is allebei Reni Wassulmaier, maar dat is ook op 'WiKiGTA' te vinden. Dat is de Walktrough waar je zowat alles over heel GTA kunt vinden actueel en correct. Tevens wil ik je een warm welkom heten op het forum, maar het spel is allang uitgebracht. En alle informatie kun je vinden in het 'The latest news from Vice City Stories' topic vinden door middel van de Zoekmachine. Veel succes en mogen we hopen dat je het spel ooit nog eens gaat spelen! :cya:

Edit: Het spel is al uitgebracht. :duh: Die informatie klopt en het was allang bekend...

Bewerkt: door SummerBase

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb ook nog nieuws over de familie Vance.

Er is 1 moeder, Janet Vance, en 3 broers, Lance, Victor en Pete Vance.

Pete Vance lijd aan astma en daarom ging Vic het leger in om geld te verdienen voor medicijnen.

Er gaan geruchten dat het Pete is die word neergeschoten in de intro van Gta: Vice City, want Vic wou niks meer met drugs en andere criminele dingen te maken hebben, want hij heeft waarschijnlijk zijn broer geholpen en is toen gestopt dus moet Lance het maar doen met Pete.

Of dit verhaal waar is weet ik niet, maar waarschijnlijk wel want veel Gta-fans praten hierover

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...