Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V2


SummerBase

Recommended Posts

kan ik ook savegames op mijn xbox zetten?

Nee, deze savegames zijn exclusief voor 'GTA San Andreas Versie 2'. Het is dus niet mogelijk om deze bestanden in een Xbox memory card te gebruiken of op wat voor een manier dan ook. Kortweg, omdat de code die de savegame bevat compleet anders is en dat is ook niet zo raar, want de Xbox heeft een hele andere opzet qua script. En dit is ook nog wel eens Versie 2, nou dan werkt het zeker niet op de GTA San Andreas Xbox versie, maar misschien moet je even op 'google.nl' zoeken voor een Xbox savegame topic/pakket. Ik wens je in ieder geval veel succes op de zoektocht, helaas kon ik je bij deze niet verder helpen; ik heb geen xbox dus. :duh::puh:

En het compliment is fijn om te horen, om precies te zijn, zijn we met zijn allen er best lang mee bezig geweest. Maar met team-spirit wil alles, samenwerken daar draait het om en een beetje doorzettingsvermogen is geen luxe. Desalniettemin ik waardeer het namens het team enorm dat je zo'n compliment geeft. :klap:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    18

  • SummerBase

    9

  • .Timothy

    9

  • Donwell

    5

wa is versie 2 ?

Er zijn 2 versies van GTA San Andreas, één waarin wel gemod kan worden (versie 1), en één waarin er niet gemod kan worden (versie 2). Je kunt dit vinden door onderin het menu te kijken, daar zie je óf niets (versie 1) of versie 2 staan.

Link to comment
Delen op andere websites

De brandweermissies en dergelijke behoren tot de submissies. Dat zijn missies die niet tot de storyline behoren; deze zijn dus niet gedaan en mag je zelf doen :cya:

EXTRA info:

Deze dingen zijn (mogelijk) nog niet gedaan:

  • Daten
  • Brandweermissies, Ambulancemissies, Politiemissies, Koeriersmissies en andere submissies
  • Wang Cars
  • De scholen
  • De Zero-missies
  • De Heist-missies
  • De verzamelobjecten; hidden sprays, photo opportunities enz.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

De brandweermissies en dergelijke behoren tot de submissies. Dat zijn missies die niet tot de storyline behoren; deze zijn dus niet gedaan en mag je zelf doen :cya:

EXTRA info:

Deze dingen zijn (mogelijk) nog niet gedaan:

  • Daten
  • Brandweermissies, Ambulancemissies, Politiemissies, Koeriersmissies en andere submissies
  • Wang Cars
  • De scholen
  • De Zero-missies
  • De Heist-missies
  • De verzamelobjecten; hidden sprays, photo opportunities enz.

Ok, bedankt voor je antwoord :)

Die save is trouwens top :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een heel GROOT probleem als ik een save game download voor v1 dan doet hij het niet en als ik een savegame download voor v2 doet hij het ook niet hmmm hoe kan dit?

alvast bedankt _O_

Welke versie heb je? Ik raad je aan deze patch even te instaleren, die zorgt ervoor dat je V1 krijgt, dan weet je dat zeker. Ook krijg je dan meer mogelijkheden je kan bijvoorbeeld ook modden of MTA spelen. Daarna kan je van deze site een savegame halen voor V1. Als hij het niet doet moet je hier weer even aan de bel trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

owja ik heb een no dvd gebruikt

>>> Door Dutchy3010: Dan mogen we je er helaas niet mee helpen. Een no-dvd-crack is op zich niet illegaal, maar omdat je er wel dingen mee kunt doen die illegaal zijn, hebben we besloten dat hier niet over gepraat wordt :).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...