Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V2


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    18

  • SummerBase

    9

  • .Timothy

    9

  • Donwell

    5

Gta-man gisteren heb je een topic aangemaakt dat je van versie 1 terug wilt naar versie 2. Dan kunnen we er toch van uit gaan dat je versie 1 hebt, want je hebt nog geen reactie gegeven of het gelukt is of dat het niet gelukt is. In dit topic staan alleen savegames voor Versie 2 deze kun je dus niet gebruiken voor een versie 1 San Andreas. Het staat zelfs harstikke groot bovenaan in een logo dus als je dat dan nog niet snapt weet ik het ook niet meer.

En Typhoon zegt het niet verkeerd hij zegt gewoon dat je versie 1 hebt, want die heb je ook. En dan geeft hij een link naar een site waar je wel savegames kan downloaden voor San Andreas Versie 1, snap je? Of is dat zo moeilijk?

---

Iedereen ook nog bedankt voor de complimenten! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

wakkiegeslacht is het nou echt nodig om zo te schreeuwen me oren doen er zeer van, maar goed ik denk niet dat we hier nog een 100% van maken je moest eens weten hoeveel tijd hier in zit nou reken toch echt wel op een kleine 250 uur werk en dan zoudenwe ook nog eens de 100% moeten behalen je hebt wel door dat dat veel en veel werk is tevens lopen er ook andere projecten van andere Gta's. Dus heb even geduld wil je, natuurlijk niet onaardig bedoeld, maar heb gewoon geduld. Mischien ga ik er zelf nog wel eens aan beginnen, maar ik zet me al veels te veel in en dan moet ik ook nog eens een 100% savegame gaan behalen ik denk ook niet dat het team hier veel zin in heeft, wil je er toch een hebben dan verwijs ik je naar : deze pagina van GtaGarage daar vindt je hem en dan kan je daarvan gebruiken maken, is dat been beetje duidelijk? :) Verder nogmaals iedereen bedankt voor de complimenten! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Summerbase? Er is een probleem bij Los Depardos en 35% want je hebt dan nog niet eens 35%! Ik kan de missie helemaal niet spelen.

Met dit soort dingen hebben wij speciaal rekening mee gehouden. Omdat sommige mensen voor de missie nog graag 35% willen veroveren, en de meeste mensen zoals jij daar geen zin in hebben. Hebben wij ook nog een 2e savegame die er pal onderstaat. Volgende keer iets beter kijken.

Na het downloaden de savegame uitpakken, en daarna in je GTA San andreas User Files stoppen, die je in de map Mijn Documenten vind. Via het spel kun je vervolgens je spel laden, veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ze doen t nu bij mij niet :?

hij zegt:pagina kan niet weergeven...

summerbase..weet jij miss wat r aan de hand is?

(Edit voor summerbase)

breaking the bank doet het bij mij niet en end of the line

Bewerkt: door the gamer2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet persoonlijk 'niet' wat er aan de hand is, maar het vreemde is: Ik kan ze gewoon wel downloaden; Het kan liggen aan de verbinding tussen jou provider en mijn webhost, maar dat lijkt me niet echt een duidelijke aanleiding. Wat ook kan is dat er een fout zit in het topic: Als dat zo is doen de andere het wel, maar één doet het dan bijvoorbeeld niet. Dan moet je even tegen mij vertellen welke het is, want dan pas ik hem aan al dan niet via mijn collega's op via mijn aanpassings rechten. Is dat niet het geval dan kun je wel even zeggen welke missie je nodig hebt, want dan upload ik hem wel even via mijn bijlagen. Ik ervaar het probleem in ieder geval niet dus aan dit probleem kan ik zelf vrij weinig doen. Probeer ook anders een nieuwe browser zoals Firefox of kijk in één van de andere topic's van de Savegames. Ik zou het probleem nu in ieder geval niet kunnen onderschatten; Zeg maar welke missie je wilt in een edit in je bericht hierboven! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...