Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V2


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    18

  • SummerBase

    9

  • .Timothy

    9

  • Donwell

    5

ik heb tog echt v2 maar de savegames doen het niet,want ik kom elke keer weer uit op het beginfilpmje....hoe kan ik dit oplossen???

Dit is de forumsavegame versie 2, met andere woorden: er was al eens een forumsavegame en dit is de tweede keer, dus versie 2. Er is geen forumsavegame die versie 2 van het spel heeft. Dit is dus gewoon versie 1 van het spel, maar versie twee van de forumsavegame omdat er al een eerdere editie was. De enige mogelijkheid om nog mee te kunnen doen aan deze forumsavegame is downgraden naar versie 1. Kijk daarvoor even in dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is dit wel degelijk het topic waarin de savegames van GTA SA versie 2 worden gegeven. Dat blijkt uit de beginpost. En heeft dus niets met het "spel" te maken waarin we allemaal een savegame om de beurt doen. Dat is óók versie 2, maar dan gerelateerd aan het aantal keren waarop we dat al gedaan hebben. Blijkbaar werken al die V2's door elkaar heen redelijk verwarrend :?

Link to comment
Delen op andere websites

nja ...in ieder geval savegames doen het bij mij niet..en das best lullig wantik was bij monster en die kon ik dus niet halen..en toen dus die savegame gekopiert..en nu ben ik weer bij het begin...dus hoe krijg ik het weer voor elkaar...

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen mijn fout :bonk:. Ik zit twee topics door elkaar te halen. Nu begrijp ik het beter in ieder geval :puh:. Maar het is gek dat hij het niet doet bij je. Weet je wel zeker dat je versie 2 hebt? Want deze savegames doen het wel degelijk bij versie 2. Het gekke is dat je hierboven beschrijft: unkown version. Dat betekent dus dat de patch geen versie 2 kan vinden, dus dan heb je versie 1. Ik zal toch nog maar even goed kijken naar welke versie je hebt: start je GTA San Andreas op en daar zie je het staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet het ik bij het uploaden alle savegames door het 'SA_ID_Convert.exe' gehaald zodat de savegames niet weer bij het begin beginnen, maar wij als team zijn ook maar mensen dus één van ons team zou het eventueel vergeten kunnen zijn. Ik kan er wel een heel verhaal over maken over de precieze aanleiding, maar die weet ik namelijk zelf ook niet. Als je de naam van de missie geeft die je nodig hebt dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen indien die desbetreffende savegame nogmaals halen en dan door dat programma halen die er voor zorgt dat ze werken of dat ik de savegame uit me archief nog even door het programma haal. Goed? :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

hebben jullie ook een save game waarbij alle wijken zijn over genomen na de opdracht End of the Line

ik weet ook niet of ik versie 2 heb iemand zei me ge kunt da zien bij het opstarten van je ame in het begin maar ik zie daar niks staan van welke versie het zou zijn

greets M

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan voor jezelf makkelijk controleren of je V1 of V2 hebt. Download gewoon een V2 savegame van hier, als die het doet heb je versie 2. Als die het niet doet heb je versie 1. Voor versie 1 savegames kun je »hier« terecht. Overigens zit er bij de V2 lijst helaas geen savegame tussen waar alle gebieden zijn veroverd. Of die bij de andere lijst zit zul je zelf even moeten checken, als dat wil.

Link to comment
Delen op andere websites

eej alemaal,

ik heb even een vraagje. Als ik een savegame heb gedownload, en hem dan in de map ''gta sa user files'' zet.

en dan gta sa opstart, en hem wil loaden minimaliseert hij zich en zegt dat gta sa moet worden afgesloten. Weten julie iets daarvan???? En ohja heb je er iets voor nodig om het te loeaden een mod/cheat/programma???

many thx maarten

P.S. kunnen julie ook ff mijn missie doen?? hij staat in de bijlage.

GTASAsf2.b

Link to comment
Delen op andere websites

De oplossing voor je foutmelding weet ik wel. Je hebt namelijk een versie 1 van GTA. Dat kan ik opmaken uit de savegame die je geplaatst hebt. En omdat de GTA van jou geen versie 2 savegames kan laden. Voor versie 1 savegames moet je »hier« zijn.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

OG Loc - Mission Passed!

Beloning: Respect +

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Note: Savegame aanvragen kunnen in het vervolg in »dit« topic doen, door het aanmaken van een nieuw topic.

en oja

hoe weet je of het versie 1 is. Ik heb namelijk nog helemall geen patch geinstaleerd.

Omdat ik net je savegame heb gedaan, en die doet het op mijn versie 1. En omdat je zelf net aangeeft dat een savegame uit deze lijst het niet doet. Als je versie 2 hebt, kun je die patch instaleren om v1 te krijgen. Maar dat is voor jou dus niet nodig, aangezien je al v1 hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

kan ik ook savegames op mijn xbox zetten?

zekker veel respect voor jullie makkers.

_O_ _O_ respect voor deze kamaraden _O__O_

hoelang waren jullie bezig??

hier hebben andere leden veel aan.

ik niet, heb sa op de xbox :bier:

Bewerkt: door PB_soldier
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...