Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V2


SummerBase

Recommended Posts

maar zijn alle dingen die je hiervoor zou moeten hebben vrijgespeeld zowals de ammu-nation nu ook vrij gespeeld??

Ik snap niet precies wat je bedoeld, maar deze savegame zijn door SummerBase, Matthijs en mijzelf gehaald, we hebben dus gewoon de missies gehaald, daar heb je ook beloningen voor gekregen. De Ammu-nation die na de 'Doberman' missie open gaat is bij deze savegame ook gewoon open. Dit is dus precies hetzelfde als wanneer jij het zou halen. Er zijn geen cheats of dergelijke gebruikt en de savegames zijn ook niet schadelijk voor je pc. Om kort op je antwoord antwoord te geven: Ja.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    18

  • SummerBase

    9

  • .Timothy

    9

  • Donwell

    5

  • 2 weken later...
Ziet er mooi uit! Alleen wilde ik een savegame downloaden maar kon ik hem niet afspelen!

Misschien doordat het v2 is en dat ik een andere v heb? Hoe kom ik aan v2?

Als je versie 1 hebt, kan je hier hetzelfde vinden als in dit topic, maar dan met versie 1 :).

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet hoe het komt, maar die savegames lukken maar niet bij mij

wat moet je juist doen om die te krijgen

ik slaag ze op in de map Gta User files, en dan start ik gta op, maar ik blijf waar ik ervoor zelf zat

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet hoe het komt, maar die savegames lukken maar niet bij mij

wat moet je juist doen om die te krijgen

ik slaag ze op in de map Gta User files, en dan start ik gta op, maar ik blijf waar ik ervoor zelf zat

Vergeet je niet de bestanden eerst uit te pakken, dit kan met WinRar of met Winzip. Het bestand dat daar uitkomt is je savegame, en die plaats je in je GTA San Andreas User Files. Doet die het daarna nog niet dan heb je waarschijnlijk te maken met een verkeerde versie savegame voor jouw versie van GTA. Dan moet je van deze site een savegame downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet hoe het komt, maar die savegames lukken maar niet bij mij

wat moet je juist doen om die te krijgen

ik slaag ze op in de map Gta User files, en dan start ik gta op, maar ik blijf waar ik ervoor zelf zat

Vergeet je niet de bestanden eerst uit te pakken, dit kan met WinRar of met Winzip. Het bestand dat daar uitkomt is je savegame, en die plaats je in je GTA San Andreas User Files. Doet die het daarna nog niet dan heb je waarschijnlijk te maken met een verkeerde versie savegame voor jouw versie van GTA. Dan moet je van deze site een savegame downloaden.

ik heb idd dat uitpak ding nog ni gedaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
da is jammer

ik heb wel saves GTA 3 en GTA VC uit het trologe pack maar SA doet het nie hoekan da??? :?

Klopt het dat GTA terugknalt naar het bureaublad als je de savegame wilt laden? Zo ja, wellicht dat je dan de verkeerde versie van GTA hebt, jij moet dan een V1 savegame hebben. Hier vindt je hetzelfde topic maar dan voor V1 savegames, als het goed is moeten die het wel doen! Veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Heej ik heb de savegame van de flyingschool in mijn winrar archief hoe zorg ik er nu voor hoe ik vanaf daar verder kan met SA>?

Allereerst pak je het bestand uit. Als je dat gedaan hebt (zorg wel dat je V2 hebt!) kun je de savegame (hij heet 'GTASAsf1.b' volgens mij :engel:) in San Andreas User Files (mijn Documenten) plaatsen. Nu kan je als het goed is je savegame laden via San Andreas. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

sry dat ik nu hier weer zit maar ik heb de versie 2 Learning to Fly gedownload en het begint te laden maar dan springt het spel af en komt er op rapport verzende of niet verzende en dan slaagt het spel af. weet er iemand hoe dit komt?

Link to comment
Delen op andere websites

sry dat ik nu hier weer zit maar ik heb de versie 2 Learning to Fly gedownload en het begint te laden maar dan springt het spel af en komt er op rapport verzende of niet verzende en dan slaagt het spel af. weet er iemand hoe dit komt?

Je hebt als het goed is net de V1 bestanden gebruikt (die van dat andere topic), maar deze kan je natuurlijk niet gebruiken voor V2. Als het goed is heb je back-up's gemaakt van de bestanden: 'SCRIPT.img' en 'MAIN.scm'. Heb je dat niet gedaan? Geen probleem, dan heb ik ze nog wel voor je! Ik heb dus V2 bestanden in mijn bijlagen gestopt, en deze moeten wederom in de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.'

V2 Files:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...