Jump to content

Grand Theft Auto San Andreas V2


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    18

  • SummerBase

    9

  • .Timothy

    9

  • Donwell

    5

Goed werk mooi gedaan maar waar kan ik v2 downloaden ik wil namelijk Cesar Vialpando vragen :puh: hahaha

Dit is het topic van versie 2, dus de savegame kun je hier gewoon downloaden. Je kunt trouwens geen patch downloaden om versie 2 van het spel te krijgen, dit is ook niet nodig want je kunt ook gewoon Cesar Vialpando downloaden bij het versie 1 topic, deze vind je hier. Onder 'Los Santos' vind je jou missie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
mooi gedaan :Y

alleen er is er 1 die heet learning to fly maar als ik precies doe wat daar staat doet hij het niet echt irritant want vliegen is K*T

sorry maar ik vind het echt heel irri

Knalt hij eruit bij het laden van de savegame toevallig? Probeer dan eens een V1 savegame te downloaden. De savegames die jij download zijn voor V2. Je hebt 2 verschillende vesies van GTA San Andreas. Heb je bijvoorbeeld V1, dan heb je natuurlijk ook een V1 savegame nodig. Omgekeerd geldt hetzelfde natuurlijk. Probeer dus even een V1 savegame, deze kan je hier downloaden. Volg de stappen weer en kijk dan of hij het deze keer wel doet!

Link to comment
Delen op andere websites

ty

ik ga hem nu proberen

en nee hoor hij doet het niet

>>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Gebruik voortaan de Edit-knop om je voorgaande bericht te bewerken, aub. :) <<<

ok nou hij doet het

Bewerkt: door Ancotje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

OMG tering mooi gedaan boys, en veel medelijden met jullie, iedereen vraagt het zelfde... Ze zijn gewoon te lui om de voorgaande reacties te lezen daar staat alles en in dan hoefd ejullie niet alles 88x te zeggen:P Nogmaals Perfect werk boys!!

Peace :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hee

Ik heb GTA SA weer geinstaleerd, toen gedowngraded dus naar v1.0 en toen van V1.0 een savegame gedownload, uitgepakt, dat bestandje gekopiereerd en in GTA San Andres user Files gezet, toen vroeg die of ik hem wou overschirjven, ik klikte : Ja, toen GTA San Andreas opgestard en daar stond die save game in slot 1, klikte hem aan en aan het eind van het balkje gaf die zoals normaal heel eventjes zwart beeld (normaal kan je daarna spelen) en ja hoor: hij minimaaliseerde zich weer en vroeg of het ik Rapport wel of niet wou verzenden!

Wat moet ik doen?

Please help me.

Peace :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hee

Ik heb GTA SA weer geinstaleerd, toen gedowngraded dus naar v1.0 en toen van V1.0 een savegame gedownload, uitgepakt, dat bestandje gekopiereerd en in GTA San Andres user Files gezet, toen vroeg die of ik hem wou overschirjven, ik klikte : Ja, toen GTA San Andreas opgestard en daar stond die save game in slot 1, klikte hem aan en aan het eind van het balkje gaf die zoals normaal heel eventjes zwart beeld (normaal kan je daarna spelen) en ja hoor: hij minimaaliseerde zich weer en vroeg of het ik Rapport wel of niet wou verzenden!

Wat moet ik doen?

Please help me.

Peace :D

Ik vermoed dan dat je alleen de patch hebt geïnstalleerd. Die patch is er alleen voor om de mogelijkheid tot modden te vergroten, maar niet om V1 savegames mee te spelen. Om met met V1 savegames te spelen, heb je nog 2 bestanden nodig, namelijk de 'main.scm' en de 'script.img' van V1. Ik heb ze voor je in mijn bijlagen gedaan. Na het downloaden moet je ze even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: 'Deze Computer/(C:)/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel back-up's van je huidige bestanden, deze komen weer van te pas als je weer met V2 savegames wilt spelen.

V1 Files:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
heyy

het werkt bij mij niet :S:S

hoe zie je dat je versie 2 hebt??

dat staat tog onder aan bij het menu (v 2.00)??

maar wrm werkt het niet dan?

groetjess kimmiejj

Je ziet inderdaad je versienummer onderin het hoofdmenu staan. Mocht er niets staan of 'V1.01', dan heb je V1 savegames en kun je hier savegames downloaden. Staat er 'V2', dan heb je een V2 en moet je dus savegames uit dit topic halen. Dat savegames het niet doen kan wel aan bepaalde dingen liggen. Het kan zijn dat je de savegame niet goed plaatst, en daarom misschien een verkeerde savegame probeert te laden. Het kan tevens zo zijn dat je een andere 'main.scm' hebt, die niet functioneert met V2 savegames. Probeer eens een savegame te downloaden uit het V1 topic, misschien doet die het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan inderdaad rechstonderin je beginscherm(als je GTA San Andreas opstart en dus niet op Esc drukt tijdens de game) zien welke je versie hebt.

Niks? V1

V1.01? V1.01

V2? V2

Alleen dat geld alleen voor het modden, als je zeker wilt weten dat je V2 hebt moet je even deze files downloaden en dan in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script' zetten, nu heb je écht V2 en dan moeten ze het wel doen ;).

Mvg,

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...