Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?


ganton_gangster007

Recommended Posts

Sinds iets meer dan een jaar de Sony Xperia Z5 Compact. Ik vind de telefoons van de laatste jaren eigenlijk wat te groot en dan is dit model wel vrij ideaal voor mij. Als m'n abonnement over een jaartje afloopt denk ik ook dat ik 'm gewoon hou en niet direct weer voor een andere telefoon ga.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • GolfG60

    20

  • commando

    17

  • MaxVito

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb niet zomaar een mobieltje, want naast bellen en sms'en kan het ook:

  1. Mijn bank zaken doen.
  2. Agenda worden
  3. Appen/chaten/video chat
  4. Social media bijhouden.
  5. Op youtube gaan
  6. Netflix streamen
  7. Gamen

Hoe dan ook heb nu een S6 edge met een gebarsten scherm.

Volgend jaar mag ik een nieuwe kiezen en dan word het een s8, tenzij de s9 er is.

Dit keer neem ik wel een verzekering!

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Kratod zei:

Hoe dan ook heb nu een S6 edge met een gebarsten scherm.

Dit keer neem ik wel een verzekering!

Of je neemt een goed hoesje of doet er voorzichtig mee. :clown:

 

Op 2014-1-10 om 23:37, Nyltje zei:

Heb vandaag een nieuwe mobiele telefoon gekocht. Morgen wss in huis.

Van: (Samsung Gt-E1080)

sasge1080sw_big1-2.jpg

Naar: (Nokia Lumia 620)

1359972667.jpeg

Ik heb nu trouwens al 1,5 jaar de Samsung Galaxy J5 2013. 

52740d03b7b053bef39d2cadbbccfdca7baca5a4

 

 

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Lumia 630 de deur uit. Ik kan het ding niet meer upgraden naar Windows 10 waardoor de Messenger app niet meer werkt. Had ook altijd problemen met wifi. Ik heb mezelf voor m'n verjaardag getrakteerd op een OnePlus 5. Vriendin van me is daar heel content van, dus bij deze. :)

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Vodafone Smart Ultra 6. 

http://www.gsmarena.com/vodafone_smart_ultra_6-7313.php

 

voor €180 van Amazon UK gekocht en bezorgd, 2 jaar geleden. Op eBay heb ik iemand betaald voor een code om de SIM-lock te ontgrendelen, zodat ik niet aan Vodafone vast zat.

Batterij houdt het nog steeds een hele dag vol, maar het wordt wel lastig als ik hem vergeet op te laden 's avonds.

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 year later...
Op 19-7-2017 om 00:30, Nyltje zei:

Of je neemt een goed hoesje of doet er voorzichtig mee. :clown:

 

Ik heb nu trouwens al 1,5 jaar de Samsung Galaxy J5 2013. 

-image-

 

 

Ik kreeg rond mei de oude telefoon van m'n ma, de Honor 7. Wat een fijn ding, was er helemaal tevreden mee. In de zomervakantie met m'n telefoon in m'n zwembroek het water in gesprongen. Meteen naar het chinese winkeltje een setje gekocht om de telefoon open te maken gedroogd in de hete auto, thuis alle onderdelen schoongemaakt met een tandenborstel, maar het heeft helaas niet gewerkt. Ik was terug bij m'n trage J5.

 

Een paar weken later gaf m'n neefje zijn oude LG G4 waar ik heel blij mee was! Kwaliteit boeide me niet zo (extreme screenburn, aanknop die soms wat hapert), maar wat was dat ding lekker snel. De batterij deed het na een paar maanden niet meer goed, hij moest aan de oplader anders viel hij na 5 minuten uit. Ik was weer terug af bij m'n J5, waar ik inmiddels lekker mee aan het kloten was met custom roms, root dingetjes om hem sneller te maken.

 

Ik zocht voor de grap (omdat ik weinig geld had) naar een 2e hands telefoon, daar vond ik per toeval 2 batterijen in goede conditie met een batterij docking station voor een goede prijs. Bijna "nieuwe" telefoon voor een leuke prijs. Nu ben ik nog steeds te lui om mijn Whatsapp over te zetten op de G4 dus loop ik steeds met 2 telefoons rond; een telefoon voor Whatsapp en een telefoon voor alles behalve Whatsapp. :puh: 

 

Mocht ik wat meer geld hebben dan neig ik de Pocophone F1 te kopen. In een telefoon zoek ik meestal alleen snelheid en daar verslaat deze telefoon iedere telefoon mee! Maar als ik dat geld heb zijn we waarschijnlijk al wat maandjes verder en zullen er al een hoop nieuwe smartphones op de markt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...