Jump to content

Wat voor mobiele telefoon heb jij?


ganton_gangster007

Recommended Posts

Ik heb nu anderhalf jaar m'n Nokia Lumia 620, en ben er nog steeds ontzettend tevreden over :)

Ik vind het wel jammer dat je met een windows phone 8.1 niet zo veel vrijheid hebt als met windows 8.1 zelf. Maarja, misschien moet ik er ook meer naar gaan zoeken :puh:

*foto van telefoon*

:D

En wat voor telefoon is dat?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    37

  • GolfG60

    20

  • commando

    17

  • MaxVito

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oke, die Iphone's lijken echt allemaal op elkaar... Je moet echt de verschillen weten :puh: (ik wist wel dat de 5S het luxere model was van de 5 serie. toch?!? XD)

Edit: Ik ga maar eens op Tweakers kijken voor de verschillen in die 5 serie ^^

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt op een iPhone die op Android draait? Zal niet lang duren voordat ie van de markt is gehaald door Apple :puh:
Ja, want op een rechthoekige smartphone heeft Apple een patent? :clown: Is allesbehalve van een kloon van een iPhone, dus ik denk niet dat Apple daar iets kan aan doen.

Dus ook precies dezelfde opstelling qua camera, LED, logo en de speaker?
Link to comment
Delen op andere websites

Dus ook precies dezelfde opstelling qua camera, LED, logo en de speaker?

Je kan niet iedereen aanklagen die iets maakt wat op jouw product lijkt, anders zou slechts een auto merk 4 wielen hebben en de rest 3 of 5 als voorbeeld.

Sowieso heeft het vaak weinig zin om een Chinees bedrijf aan te klagen, mocht je ze vinden en van ze winnen, stampen ze zo een nieuwe fabriek uit de grond met een ander naampje en borduren daarop verder met dezelfde tekeningen, dweilen met de kraan open.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, zeer tevreden! Fijn toestel met goede specificaties voor een scherpe prijs, hij kostte nauwelijks meer dan de Samsung Galaxy Ace die ik eind 2012 kocht. Het is vooral fijn dat ik vooralsnog nauwelijks rekening hoef te houden met mijn geheugengebruik: laatstgenoemde telefoon had zo weinig intern geheugen dat hij na 3/4 noodzakelijke apps al stampvol zat (hij had zo'n 160 MB aan intern geheugen). Nu kan ik 6 GB vullen, dus dat biedt wat meer speling. :puh: Daarbij is-ie lekker snel en een scherp beeld, ook zeker een meerwaarde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf dat wel een nadeel vinden aan smartphones, dat je zo erg aan limieten wordt gebonden (i.t.t. tot een PC die je kan wijzigen tot dat je een ons weegt). Hetzij met applicaties, hetzij met een besturingssysteem en met geheugen. Nouja, daarom zit ik er waarschijnlijk ook niet zo vaak op :puh:

Qua opslagruimte heb ik trouwens 32 GB en qua werkgeheugen 2 GB.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...