Jump to content

Jupiler League


Jon-asses

Recommended Posts

AA gent!

Dat is me ook een zinvolle post :Y

Ik ben is benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen moest KV Mechelen de eerste match van Club Brugge winnen zie ik ze nog in de top 4 eindigen (en dan zie ik ze dus Europees spelen en ja de geschiedenis herhaald zich!!!) anders top 10.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • demontventoux

    15

  • Pitbull

    14

  • Argon

    8

  • gta-san-andreas-lover1000

    6

Ai ai toch!

Ik ben eergisteren naar een oefenwedstrijd van GBA tegen Germinal Ekeren geweest.

Deze wedstrijd vind jaarlijk plaats op het terrein van Germinal Ekeren. Germinal Ekeren speelt in tweede provinçiale, en GBA won moeizaam met 1-0!!

Triestig, noem ik het!

@hieronder: Wat weet ik daar nu van :7

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ai ai toch!

Ik ben eergisteren naar een oefenwedstrijd van GBA tegen Germinal Ekeren geweest.

Deze wedstrijd vind jaarlijk plaats op het terrein van Germinal Ekeren. Germinal Ekeren speelt in tweede provinçiale, en GBA won moeizaam met 1-0!!

Triestig, noem ik het!

1.het is gb germinal beerschot en niet gba

2.sinds losada weg is is beerschot niet zo goed meer bezig

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
1.het is gb germinal beerschot en niet gba

Je mag wel GBA zeggen, komt zelfs meer voor dan GB.

GBA staat voor Germinal Beerschot Antwerpen :)

On-topic:

Dit weekend gaat de Jupiler Pro League van start. De kalender:

Zulte Waregem - Lokeren

Cercle Brugge - Anderlecht

Dender - Standard

Roeselare - Kortrijk

Tubeke - Moeskroen

Westerlo - Charleroi

AA Gent - Bergen

Racing Genk - G. Beerschot

KV Mechelen - Club Brugge

Kortrijk en Tubeke zijn de 2 nieuwkomers, benieuwd hoe zij gaan starten.

Ik supporter uiteraard nog steeds voor Club Brugge ^_^ Alhoewel ook Dender m'n sympathie krijgt omdat ze van mijn streek zijn ;) Hun stadion ligt op 5-6 kilometerjes van hier :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Beenbreuk van Geudens gisteren was gewoon afgrijselijk!!! Ik kon het horen kraken tot waar ik stond (achter de goal een goeie 40meter van Geudens weg) :N

Beelden maar ik raad je niet echt aan er naar te kijken als je er gevoelig voor bent. Ik hoop dat hij dit seizoen nog kan spelen maar toch...

En tot voor dat voorval was Mechelen de betere ploeg erna was het minder maar toch vond ik Mechelen het best spelen. Maar het verlies tegen moeskroen stelt niets voor tegen het verlies van Geudens!

Link to comment
Delen op andere websites

Beenbreuk van Geudens gisteren was gewoon afgrijselijk!!! Ik kon het horen kraken tot waar ik stond (achter de goal een goeie 40meter van Geudens weg) :N

Beelden maar ik raad je niet echt aan er naar te kijken als je er gevoelig voor bent. Ik hoop dat hij dit seizoen nog kan spelen maar toch...

En tot voor dat voorval was Mechelen de betere ploeg erna was het minder maar toch vond ik Mechelen het best spelen. Maar het verlies tegen moeskroen stelt niets voor tegen het verlies van Geudens!

owja

hoorde het kraken op de tv

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Daniel Zitka, keeper van RSC Anderlecht heeft gisterenavond in de thuismatch tegen Dender (die RSCA met 0 - 2 won) 2 tanden en z'n kuitbeen gebroken (misschien ook z'n enkel) en is al minstens 2 maanden out.

Hij kwam in de laatste minuten in een onschuldig duel in contact met een speler van Dender die hem raakte op z'n gezicht (waardoor de 2 tanden braken). Bij het neerkomen landde Zitka slecht op z'n been.

Bij het afvoeren van het plein viel een van de Rode Kruis verplegers waardoor de brandcard, met Zitka op, viel.

Zeer jammerlijk incident dus :/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...