Jump to content

Jupiler League


Jon-asses

Recommended Posts

Spijtig Argon, maar jullie hebben 3 punten te weinig gehad tegen GBA...Het duel eindigde (onverdiend) op 1 - 2.

Bij Lokeren kwam Westerlo op bezoek. De match eindigde op 1 - 1. Ook onverdiend trouwens, we moesten zeker gewonnen hebben met 2 - 0, minstens...Ik was erbij en ik vond Westerlo erg zwak. We zullen het maar op Jaja Coelho zijn blessure (of schorsing?) steken zeker...Maarja, het mag natuurlijk niet van één speler afhangen...vind ik dan.

Vanavond Club Brugge - Anderlecht. Ik ben neutrale supporter en ik gok op een heel spannend duel met veel mooie acties en doelpunten, maar geen winnaar: 4 - 4 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • demontventoux

    15

  • Pitbull

    14

  • Argon

    8

  • gta-san-andreas-lover1000

    6

Club Brugge - Anderlecht is niet vanavond, maar is dezemiddag al gespeeld.

Brugge won met 1 - 0 :dans::dans::dans: en is daarmee herfstkampioen. Anderlecht staat pas 7de nu en telt al 13! punten achterstand op Brugge. Na 16 matchen lijkt Anderlecht al bijna uitgeteld voor de titel.

Vavavond spelen Charleroi en AA Gent nog tegen elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff, spijtig van Standard, 0-0 tegen Dender. Standard moet dit seizoen toch eens kampioen spelen, ze hebben duidelijk de beste ploeg, je zag dat in het begin van het jaar. Alleen zijn de spitsen echt slecht, kijk naar Jovanovic in het begin van het seizoen en nu. Een héél groot verschil..

Hopelijk herpakt Standard zich na de winterperiode en spelen ze kampioen. Dat hoop ik echt, want ze verdienen het stilaan toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Standard is echt de beste ploeg. Niet dat ik daar zo veel van af weet maar KV Mechelen speelde er 2 - 2 tegen gelijk en kon een penalty stoppen dus dan zeg ik meteen ook dat KV Mechelen goed is. :7

Ik denk dat KV Mechelen volgende wedstrijd tegen Sint Truiden wel moet winnen om nog een "redelijke" positie te behouden en met niet te veel problemen in het achterhoofd moet beginnen aan de terug ronde. :Y

We moeten 1ste wedstrijd van de terug ronde tegen Anderlecht bij hun thuis hopelijk hebben we nu wat meer geluk en spelen we gelijk of winnen we vorige keer hadden we echt pech en kregen we in de laatste minuten nog een goal tegen terwijl wij toch de beter ploeg waren. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Pff Anderlecht toch....Al blijf ik erin geloven dat we nog kampioen worden :schater:

Hopenlijk kwalificeren we ons tegen Getafe! :dans:

Jullie hebben toch veel geluk gehad, eerst verlies je tegen Getafe. En dan hoor je dat je toch nog door mag door de onverwachte winst van die andere ploeg (ben even de naam kwijt). Maar ik denk dat jullie de volgende ronde niet levend doorkomen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de bekerwedstrijd Lokeren - Waasland is het resultaat 0 - 5 in plaats van een 1 - 0 overwinning. Omdat Lokeren onvoldoende belgische spelers in hun kern had zitten. Lokeren deed het bewust voor het financiële, maar wist niet dat het een x aantal belgische spelers in hun kern moest hebben. Waasland diende geen klacht in, maar toch is de bekerwedstrijd Anderlecht - Waasland in plaats van Anderlecht - Lokeren. Lokeren gaat ovigerens in beroep tegen deze beslissing...

Pff, echt een domme beslissing. Waasland heeft niet eens een klacht ingediend...Hopen dat het 'in beroep gaan' wat helpt en dat ik naar Anderlecht kan om een mooie match te zien ^_^

En ovigerens gaat Dupré van Standard naar Lokeren in de winterstop :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Hello

Ik ben ook een Belg en al jaren supporter van Sta,dard Club de Liége of gewoonweg Standard Luik ;)

Standard miste wel zen start maar onder leiding van Preud'homme en de terugkeer van Onyewu en Conceicao staan ze toch weer 5de. Dit weekend de klepper tegen Anderlecht (dat woensdag werd afgemaakt door AC Milan).

Ik denk dat het een gelijkspel wordt of een kleine overwinning voor De Rouches. Doelpunt van Onyewu denk ik.

Ik voorspel hierbij dat Anderlecht kampioen gaat spelen, want ook ik durf toegeven dat ze kwalitatief de sterkste kern hebben. Standard en Genk worden nummer 2 en 3. Club wordt 4de maar met niet veel verschil tussen hen en nummer 3.

Forza Standard

ja,mety preud'homme gaat alles goed komen en anderlecht laat die maar aan de kant gaan standard gaat zenne plan wel trekken hopelijk maken ze een kans.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi,ik heb vrijkaarten voor alle belgische matchen die moeten komen als iemandt er moet hebben stuur dan een pb dan kan ik er wel aan geraken.ik heb zelfs al kaarten voor het wk in zuid-afrika wilt iemandt meedoen stuur dan een pb dan mag je mischien mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...