GTAGames.nl
Rullez

Verkering

1549 berichten in dit onderwerp

Ochja, ik heb wel een tijdje verkering gehad (op de basisschool). 4 maanden in totaal (was 1 keer uit gegaan en toen weer aan). Nu zie ik haar nog regelmatig en zeg ik tegen mn vrienden: 'makeupdoos' (Ze doet 3 10 l potten aan oogschaduw op volgens mij) :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl
Nu zie ik haar nog regelmatig en zeg ik tegen mn vrienden: 'makeupdoos' (Ze doet 3 10 l potten aan oogschaduw op volgens mij) :puh:

Heh, dat deed ik vroeger ook, zulke bijnamen geven..

Blijkbaar vonden mijn vriendinnen dat minder leuk dan de jouwe :bonk:

Bewerkt: door Assassin

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb er 1 gehad in groep 5 ofzo tot 7.

Maar dat is helemaal veranderd :schater:

Ik denk nu. wat moet je ermee.

Nu snap ik ook niet hoe ik op degene heb gevallen.

en verder ook nooit meer. wie valt er nou op een nerd die elke week met een bal stuitert :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

t valt me op dat veel mensen hier nog maar 1 of 2 keer echt verkering hebben gehad. ik dacht dat ik met mijn 6 serieuze keren(allemaal minstens 1 maand) maar weinig vriendinnetjes heb gehad. t valt dus nog mee :)

:cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit verkering gehad, oja toen ik peuter was, echt waar, toen speelde ik heel vaak met een meisje, maar of je dat nou verkering kan noemen?! :?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Ik heb nog nooit verkering gehad, oja toen ik peuter was, echt waar, toen speelde ik heel vaak met een meisje, maar of je dat nou verkering kan noemen?! :?

lol :D Verkering noem ik pas vanaf je 18de ofzo, een echte vriend/vriendin. Want wat ik hier allemaal lees, zo 3 daagjes, lol. Als je dat al verkering noemt :bonk: Of misschien heeft verkering in Nederland een andere betekenis.

In België gebruik ik het allesinds pas vanaf en serieuze relatie.

on-topic: Heb al 4 vriendinnen gehad, twee in de lagere school (maar ja, da's zo idioot doen gewoon, onnozel... :puh: ) en dan nogeens 2 in het middelbaar (telkens 2 weken :bonk::D )

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk topic hier... :D

Ik heb wel al eens serieus verkering gehad. Op dit ogenblik heb ik al geen verkering meer gehad sinds Juni 2006. Maar daar zal nog wel verandering inkomen. Ik ben volop opzoek. En nu met het nieuwe schooljaar... zal ik wel iemand vinden... :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
En nu met het nieuwe schooljaar... zal ik wel iemand vinden... :D

Daar hoop ik nu al vijf schooljaren op, maar nog steeds geen echte liefde gevonde, in ieder geval niet wederzijds. :puh: Ach, komt nog wel. Vrijgezel zijn heeft ook z'n voordelen. ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Op dit moment geen verkering..

Maar heb wel iemand op het oog!

Ach ja, vrijgezel zijn is ook wel leuk!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb ook op dit moment iemand op het oog... maarja het is niet wederzijds das wel bale :-( Ach ja het leven kan zwaar zijn ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik weet het niet 9 ofzo

het is nu net weer uit met iemand maakt nie uit ik hou meer van mijn com :):bonk:

lache tog intreseert me nu niet meer zo maar als ik is een lekker wijf zie ...8):puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Ik heb ook op dit moment iemand op het oog... maarja het is niet wederzijds das wel bale :-( Ach ja het leven kan zwaar zijn ;)

Inderdaad.

Maar het kan ook heel leuk zijn als je vrijgezel bent.

Je kunt naar andere meiden kijken, als je een vriendin hebt dan doe je dat niet zo snel.. :sigaar:

Wesley_GTA :bier:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad.

Maar het kan ook heel leuk zijn als je vrijgezel bent.

Je kunt naar andere meiden kijken, als je een vriendin hebt dan doe je dat niet zo snel.. :sigaar:

Wesley_GTA :bier:

hahaa ja daar heb je zkkr wel gelijk in :bier:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ikke???Verkering????Wat is dat??? :schater: . Ik heb drie keer verkering gehad waarvan eentje was was. Dat was in groep 4 en best serieus. Ik heb daarna een paar jaar later in groep 8 een keer gehad. Dat was niks, en een keer in de eerste, dat was ook helemaal niks. Nu zit ik 2 jaar zonder verkering terwijl ik best wel wat kan krijgen(dat is geen grootpraat)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

in groep 4 en 5 een keer, maar toen ik ging verhuizen schreven we nog wel maar het werd minder later nog in groep 7 met een ander meisje en ik ben nu druk bezig om een nieuwe te veroveren op mijn nieuwe school(middelbare gelijk op de 1ste dag verliefd :bonk: )

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.