GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Wesley

Vuurwerk Topic 2006-2007

531 berichten in dit onderwerp

@ .WhoopDiDoo. : In Dec. praten we wel weer wie hier nou veel illegale spullen heeft ;)

Rijd jij naar belgie ?

Anders moet je vroeg gaan, anders staat de Politie bij de grens.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Je moet binnen nu en 3/4 Weken gaan is het beste ;)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

@ .WhoopDiDoo. : In Dec. praten we wel weer wie hier nou veel illegale spullen heeft ;)

Rijd jij naar belgie ?

Anders moet je vroeg gaan, anders staat de Politie bij de grens.

Duitsland is ook heilig met vuurwerk ;)

Mijn vader regeld dat wel hoor :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik had eerst altijd super veel rotjes enzo, maar dat verveelt snel daarna had ik karbit gehaald, dat is een soort kalksteen en als je daar water bijgooit komt er een gas vrij die zeer brandbaar is, als je zo'n klont in een oude melkbus gooit en er water bijdoet de deksel erop en ff goed laten koken, dan via een klein gaatje onder inde bus alles aansteken en een goede knal dat dat geeft. over veel km te horen.!!

maar vooral 's avonds veel sierpijlen dat is toch wel mooier

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mag je het in Belgie en Duitsland gewoon het hele jaar door kopen ofzo? Maar ik hoed geen illegaal vuurwerk, legale vind ik ook leuk.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

indd zoals in wel meer landen kun je in Duitsland en Belgie het hele jaar vuurwerk halen. en het is daar ook veel zwaarder.

mijn schoonfamilie woont in belgie maar daar is veel minder illegaal vuurwerk en er wordt ook niet veel mee uitgehaalt omdat het het hele jaar door mag gaat de lol er bij de meeste mensen vanaf om vuurwerk te stoken

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

vorig jaar had ik voor de sier een keer een paar tollen er bij gekocht

hier mijn verhaal:

wij heben heuuvels staan bij ons in de beurt.

er lagen veel takken op

ik zat een beetje tollen in het wild te gooien toen kwam er 1 op die bwam hij stont helemaal in de vik

dicht bij die berg stak ook een rubberen slang naar boven met een gat er in ik deed er een retje in boef hij schoot weg bij onze buren(toen ging ik er wel ff mee door nee zo erg ben ik niet maar ze gingen verhuizen zonder het ons te zeggen)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat je dit jaar gewoon Strijkers enzo kan kopen :)

Jammer genoeg ga ik met oud en nieuw naar Gran Canaria dus geen vuurwerk in nederland kopen.

Maar mischien kan ik in Gran Canaria wel vuurwerk kopen. 8)

Alleen we moeten nog 3 maanden wachten voordat het echt nieuw jaar is :cry:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
indd zoals in wel meer landen kun je in Duitsland en Belgie het hele jaar vuurwerk halen. en het is daar ook veel zwaarder.

mijn schoonfamilie woont in belgie maar daar is veel minder illegaal vuurwerk en er wordt ook niet veel mee uitgehaalt omdat het het hele jaar door mag gaat de lol er bij de meeste mensen vanaf om vuurwerk te stoken

België is bijna de enigste land waar dat official mag!

En in Duitsland heb ik al vaker geprobeerd om vuurwerk mee te nemen.

Maar daar krijg je het echt niet mee..

Alleen de laatste 3 dagen van het jaar!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, ik vind vuurwerk best wel mooi om te zien. Maar om vuurwerk afsteken :t

Wij kopen al paar jaar geen vuurwerk meer, ach we genieten gewoon van iemand ander zijn vuurwerk :schater:

Kost ons geen geld :puh: maarja Ik ben er ook best wel bang voor, Je hebt van die jongeren die gooien

vuurwerk in je Kapisjon :? slaat helemaal nergens op. Gelukkig doet niet iedereen dat.

Of sommige die gooien zomaar wat rotjes int rond :{ Nou dan voel je je echt niet veilig.

Paar jaar geleden heb ik vuurwerk langs me been gehad ik had er alleen maar een grote

schaafwond en wat kapotte Kleding aan overgehouden, maar sinds dien ben ik er erg bang voor geworden.

:cya:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Nou, ik vind vuurwerk best wel mooi om te zien. Maar om vuurwerk afsteken :t

Wij kopen al paar jaar geen vuurwerk meer, ach we genieten gewoon van iemand ander zijn vuurwerk :schater:

Kost ons geen geld :puh: maarja Ik ben er ook best wel bang voor, Je hebt van die jongeren die gooien

vuurwerk in je Kapisjon :? slaat helemaal nergens op. Gelukkig doet niet iedereen dat.

Of sommige die gooien zomaar wat rotjes int rond :{ Nou dan voel je je echt niet veilig.

Paar jaar geleden heb ik vuurwerk langs me been gehad ik had er alleen maar een grote

schaafwond en wat kapotte Kleding aan overgehouden, maar sinds dien ben ik er erg bang voor geworden.

Met vuurwerk gooien doe ik sowieso niet :puh:

En mijn maten ook niet, ik denk nog wel om ander mans veiligheid :engel: ..

Elk jaar heb ik grote brandwonden op mijn handen, door vuurwerk......

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Elk jaar heb ik grote brandwonden op mijn handen, door vuurwerk......

:bonk: auw!

Ik hou het iets veiliger :D Ben Belg en hier koop je echt vanalles. Ik koop pas 2 jaar vuurwerk, maar enkel klein eigenlijk.

Ik ga dit jaar sparen voor wat groters (hopelijk mag ik van m'n ouders :puh: ).

Siervuurwerk kopen dan voral, lekkere pijlen afschieten :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hier in het dorp zijn zat mensen die naar Belgie rijden om illegaal te halen, en daar koop ik het dan wel weer van over. dat is altijd goedkoper dan gepakt worden door de politie :D En zoveel duurder is het dan ook weer niet. Maar voor het grootste deel haal ik legaal voor een euro of 30. meer dan 50 geef ik er niet aan uit :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben niet van de rotjes en dergelijke, mijn vader koopt altijd sier pijlen, die we dan met oud en nieuw samen afsteken :Y

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb 4 littekens op mijn rechterhand, 1 op mijn linkerhand, 1 op mijn ooglid, en een hele zooi op mijn armen door vuurwerk maar ik vind het nog steeds de leukste dag van het jaar.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.