Jump to content

VCS Quiz


Rinaldootje

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    108

  • Basssss

    89

  • Nissan

    85

  • vice infernusX

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik neem aan dat je hierbij Fruit LC bedoelt?

Apple is fruit, en "Fruit" staat ook in de merknaam. Ik zie hier echter niet iets in van Microsoft, maar goed.

naamloosgtaforumkd1.png

Edit @ Jet hieronder: Sorry Jet. :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel iets gevonden, met computers (Microsoft) en Appels (Fruit). Fruit LC dus, zie screens :).

post-33831-1159807724.jpg

De computer

post-33831-1159807748.jpg

Het logo van Fruit LC

Ik hoop dat je dit bedoelde :D.

EDIT: damn Sander, ben je me voor. Ik moest ook zonodig weer 2 screens nemen :puh:. Maar bij mij wordt het wel duidelijk voor je wat er met Microsoft wordt bedoeld ;).

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

:klap: Het is idd FruitLC.

Apple was idd in de naam te vinden, zoals Pietje al aangaf.

Microsoft is in het logo te vinden, vergelijk het FruitLC logo maar eens met deze:

windows-logo.jpg

(blauw geel rood groen)

Tenminste, mij leek het dat het geen toeval kon zijn dat die kleuren van het fruitschaaltje precies dezelfde zijn als die in het microsoft logo.

Volgende is voor Pietje II

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb jij het over de 'Barfs'. Dit zijn figuren die voorkomen in een tekenfilm-serie dat voor kinderen bestemd is, nou ja in hoeverre deze dan voor kinderen bestemd is met de typische Rockstar Games-humor. :puh:

naamloosgtaforumcw3.png

Elke zaterdagochtend om 8:30 komt deze tekenfilm op 'VBC Kids Club', het gaat over een aantal kleine figuurtjes die in een boom leven, ieder een pistool dragen en tegen het communisme zijn, wat in de jaren '80 een actueel aspect was. Verder doen ze nog aan een aantal wellustige dingen waar ik maar niet verder op in zal gaan, maar wat in ieder geval de 'Barfs' niet tot een kinderserie maakt, maar goed dan hebben we het weer over de typische Rockstar humor.

De Barfs bestaan uit: (Big) Major Barf, Lady Barf, Chunky Barf, Smokey Barf, Tiny Barf en Fruity Barf.

naamloosgtaforumzl7.png

Ik denk dat ik zo wel voldoende de vraag heb beantwoord. :sigaar:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ik op het moment erge haast heb, heb ik niet echt de tijd om een moeilijke vraag te verzinnen. Hopelijk zijn jullie er toch even zoet mee.

Noem alle namen van de bedrijven die tot nu toe bekend zijn die in GTA Vice City Stories voor zullen gaan komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Fout, er zijn al veel meer bedrijven bekend. Hier bedoel ik niet alleen de bedrijven zoals Sunshine Autos, maar ook bedrijven zoals bouwbedrijven. Kijk goed op screenshots en op MeTV, daar vind je echt wel veel meer bedrijven dan één.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga niet zeggen hoeveel ik er wil hebben, maar ik kan alleen als tip meegeven dat ze te zien zijn op de vrijgegeven screenshots. Het zijn dus bedrijven die je echt 'ingame' ziet, dus niet bedrijven die je bijvoorbeeld op de radio kan horen. Kijk maar eens goed op de screenshots! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik dan maar het antwoordt geven. Tot nu toe zijn er als ik het me niet vergis 3 afbeeldingen naar voren gekomen van bedrijven of andere factoren die daar mee te maken hebben en dat zijn de volgende: Semper Fi, T.U.M.E Construction en Sunshine Auto's, temminste zo staat het op het bord. Op de screens hebben we als ik me niet vergis dit alleen maar gezien. Semper Fi lijkt me een soort van behandelings centrum of iets met electronica en T.U.M.E Constructions een soort van garage en Sunshine Auto's (cars) is natuurlijk de wel bekende Auto garage op het Main Land. Ik had de screens van deze bedrijven toch al in een mapje gezet vorige week dus ik heb ze nog even snel geupload. Ik hoop dat hij goed is! :)

sunshinexj9.th.jpg semperfirn0.th.jpg

Sunshine Auto's. (Links) - Semper Fi! (Rechts)

tumeconstructionue4.th.jpg

T.U.M.E Construction

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...