Jump to content

VCS Quiz


Rinaldootje

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    108

  • Basssss

    89

  • Nissan

    85

  • vice infernusX

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Gang is volgens mij Trailer Park Mafia. Trailer Park Mafia is een bij één gestoken gang die zich bevindt op het braakliggende terrein bij SunShine cars er zitten dus niet alleen Rednecks bij deze groep althans dat is te herkennen aan het T-Shirt. En de Redneck vlag is een vlag die gebruikt werd door Zuidamerika in de burgeroorlog. Het Logo wordt nu geassocieerd met het spel Grand Theft Auto. De Rednecks komen voor in GTA II en in GTA Vice City Stories.

Edit: Preddy was me voor...

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

In één keer correct Preddy, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. :klap:

Als we het over geschiedenis gaan hebben van de Verenigde Staten kan ik zeggen dat de Confederatievlag niet alleen door het Zuiden gebruikt werd tijdens de burgeroorlog, maar het was sowieso het symbool van de dertien Confederatiestaten. Maar goed, de vlag heeft ook verschillende vormen gehad in de loop der tijd, en bovendien is dit een Vice City Stories quiz dus zullen we het hier ook maar even bij houden.

Jammer SummerBase. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet dan toch even diegenen die er zo mee bezig zijn op WiKiGTA bedanken, deze vraag stond ongeveer letterlijk in de tekst van de Gang :).

Volgende vraag dan maar:

Wat vind je zoal in de tas van waarschijnlijk Teri of Toni? (hosts van ....)

Lijkt me wel duidelijk waar het wegkomt, ik kom op 30 à 31 dingen uit, waarvan ik 1 à 2 niet kan identificeren.

@hieronder: Beter zo?

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

In het filmpje van Flash FM op MeTV zie je een vrouwentas oftewel een trendy handtas waar volgens Preddy ruim 30 dingen in zitten ik kon er helaas 1 niet indentificeren, maar dat doet er niet toe. Ik kwam 3 keer een tampon tegen en ik heb verder niet meer dingen dubbel gezien. Ik vond in de tas: Tampon, sigarette, rekenmachine, naaldhakje, 2 armbandjes, zonnebril, vibrator, string, chocolade, kauwgom, aansteker, lippestift, deo/muggenspray, gold card / Mastercard, microfoon, zeepsop, 3D bril, pillen, kladblokje, haarborstel, Rubbik, handboeien, spiegel en autosleutels. Ik heb ze niet geteld, maar ik heb gewoon alles opgeschreven op dat ené voorwerp na!

@ Hieronder nogmaals het lijstje: Nu hopenlijk een goed lijstje: Tampon, sigarette, rekenmachine, naaldhakje, 2 armbandjes, zonnebril, vibrator, string, chocolade, kauwgom, aansteker, lippestift, pepperspray, gold card / Mastercard, microfoon, tan-o-rame flesje waarschijnlijk gel of iets in die zin, 3D bril, pillen, weegschaal, haarborstel, Rubbik, handboeien, spiegel, autosleutels en een plaatje met een lamp of iets in die zin erop.

@ Nogmaals hieronder: Tampon, sigarette, rekenmachine, naaldhakje, 2 armbandjes, zonnebril, vibrator, string, chocolade, kauwgom, aansteker, lippestift, pepperspray, gold card / Mastercard, microfoon, tan-o-rame flesje waarschijnlijk gel of iets in die zin, 3D bril, pillen, haarborstel, Rubbik, handboeien, spiegel, autosleutels en een plaatje met een lamp of iets in die zin erop. Kaartje met Teri en Toni erop, een briefje met Call Me erop en een aantal haren en een voorwerp met Chantelle erop. De ongeidentificeerde zie je hieronder...

Ive%20no%20idea%20what%20it%20is.png

Ongeidentificeerde item.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond in de tas:

Tampon,

sigarette,

rekenmachine,

naaldhakje,

2 armbandjes,

zonnebril,

vibrator,

string,

chocolade,

kauwgom,

aansteker,

lippestift,

Tan-o-rama (is overigens zonnecrème)

gold card / Mastercard,

microfoon,

Pepperspray

3D bril,

pillen,

haarborstel,

Rubbik,

handboeien,

spiegel en

autosleutels.

Kaartjes met Teri & toni erop

briefje van Laz

Nepwimpers

Doorgestreepte is goed

plaatje met een lamp of iets in die zin erop, Die snap ik niet

Weegschaal heb ik niet gezien

kladblokje, Weet niet helemaal zeker wat je daarmee bedoelt, staat er ook wat op oid?

Verder mis ik er nog 2, inclusief jou 'ongeidentificeerde' voorwerp

@hieronder: O rly? Verwacht je dan dat ik een vraag stel over iets dat ik in-game heb ontdekt oid?

@SB hierboven, heb het geüpdate

@SB wederom, heb het geúpdate

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Wie is de volgende om een vraag te stellen???

Mastertuner :duh:

De vraag van Preddy is nog niet goed beantwoord

>>> Door Dizzee: Geen opmerking op jou John278 maar in het algemeen:

Nu weer ontopic! :puh: <<<

Inderdaad :Y

Bewerkt: door John278
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...