Jump to content

[SA] San Andreas Stunt Challenge


Froodooo

Recommended Posts

Dit is de laatste post. Het getal dat je zoekt is een "0".

sasc2kc3.jpg

De uitleg

Dit topic is gemaakt met toestemming van de moderators van San Andreas

Ja, na het San Andreas Mysterie Toernooi is het nu weer tijd voor een volgend toernooi, waarin we eens flink gaan stunten. Een tijdje geleden heeft NandroDavids dit bedacht, en met mij besproken. Toen is er niets van terecht gekomen, maar een paar weken geleden, net na het einde van SAMT, is het idee weer opgelaaid bij NandroDavids, maar vanwege andere zaken op het Forum kan hij het niet gaan doen, dus heb ik me opgeofferd om het toernooi te gaan leiden. Wees niet bang dat ik me met tegenzin heb opgeofferd hoor, integendeel. Ik hoop dat jullie het weer een goed toernooi vinden. Nu maar over naar de uitleg.

Informatie

In deze challenge is het de bedoeling dat we de lucht in gaan: We gaan stunten! In elke ronde zal er in één stad in San Andreas een paar stunts zijn opgezocht door mij of NandroDavids, en het is de bedoeling dat jullie die stunts uit gaan voeren. Je kunt de stunt gemakkelijk vinden, want er zit een screenshot van de stunt en een map bij. Hier zie je een voorbeeld: het kaartje en de screen van de stunt. Maar wat moet je nou inleveren…? Dat is simpel: Als je een stunt doet, verschijnt er altijd in beeld een ‘Stunt Bonus’ in de vorm van geld. Het is daarom de bedoeling dat je een screenshot maakt van die bonus, als je een stunt hebt uitgevoerd. Bij het inleveren van de screenshot moet je dan ook nog zelf het aantal dollars vermelden dat je hebt verdient, maar daar kom ik later op terug. Zoals ik al zei zijn er in elke ronde drie stunts, en het totaal van die stunts is je eindscore voor die ronde. Bij Unique Jumps telt het extra geld dat je krijgt voor de unieke stunt niet mee! Mods en Cheats zijn trouwens niet toegestaan, verder maakt het niet uit welk voertuig je kiest

Het lijstje

Het lijstje dat we gaan gebruiken in deze challenge ziet er als volgt uit:

Naam: Bijvoorbeeld Froodooo

Screen stunt 1 Hier zet je de screen neer van de eerste stunt, met daaronder het bijbehorende bedrag

Screen stunt 2 Hetzelfde als bij de eerste, maar dan met de screen en bijbehorend bedrag van de tweede stunt

Screen stunt 3 Spreekt voor zich...

De code daarvan is natuurlijk ook wel handig voor het inleveren, dat is deze:

[b]Naam:[/b]
[b]Screen stunt 1[/b]
[b]Screen stunt 2[/b]
[b]Screen stunt 3[/b]

Dit zul je dus moeten inleveren als je alle stunts gedaan hebt. Let op! Als je eenmaal de stunts hebt ingeleverd, kun je die niet meer wijzigen. Wees er dus zeker van dat je geen hogere score meer kunt halen, voordat je de screens inlevert!

Het insturen van de screens gaat overigens via een PB naar Froodooo.

Aanmelden

Je kunt je nu alvast aanmelden voor deze challenge. Om je in te schrijven, stuur je een PB naar Froodooo, met de volgende gegevens:

Onderwerp: San Andreas Stunt Challenge

Naam: Je eigen Forumnaam

Ik wil graag meedoen aan de San Andreas Stunt Challenge

Deelnemers

1 - Svenie - Afgevallen in ronde 2

2 - NandroDavids - Door naar finale

3 - RTS - Afgevallen in ronde 1

4 - Lampje - Afgevallen in ronde 1

5 - Velaro - Afgemeld voor het toernooi

6 - Ikkes - Afgemeld voor het toernooi

7 - SummerBase - Afgevallen in ronde 1

8 - Dageraad - Afgevallen in ronde 1

9 - gtaboy107 - Afgevallen in ronde 1

10 - Cosmo - Afgevallen in ronde 1

11 - Damos - Afgevallen in ronde 1

12 - Typhoon - Door naar finale

13 - HerrieM - Door naar finale

14 - Bassiej26 - Door naar finale

15 - Mania-92 - Afgevallen in ronde 1

16 - Flying Dutchman - Door naar finale

17 - Mb. - Afgemeld voor het toernooi

18 - Le MrG - Afgevallen in ronde 1

19 - Advancegta - Afgevallen in ronde 2

20 - Slydiver - Afgevallen in ronde 1

___________________________________________________

Dit was wel zo'n beetje alle nodige informatie die je nodig had, ik wens jullie alvast heel veel succes toe bij het volgende toernooi van San Andreas, en de strijd om de 'Beste Stunter van San Andreas'!

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mededeling

We zoeken nog steeds deelnemers voor het toernooi. Er zijn nu nog 0 plaatsen vrij, dus grijp je kans voor het allemaal te laat is. Het is nu dus te laat...

Maar waar doe je het als deelnemer nu allemaal voor? Nou, voor dit:

sascsig1xh1.gif

sascsig2iv0.gif

sascsig3cp0.gif

Heb je er nu al helemaal zin in? Nog even geduld, het toernooi zal starten na het Vice City Mysterie Toernooi, wat denk ik rond eind november of begin december afgelopen zal zijn.

En jullie weten het, in dit toernooi ga je hoger dan ooit de lucht in! :D

[Edit] Als je nog vragen hebt, doe dat via een PB'tje naar mij.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ronde 1

Eerder dan verwacht gaan we van start met het toernooi. Aangezien de deelnemerslijst vol is, lijkt het NandroDavids en mij niet handig om nog langer te gaan zitten wachten. Vandaar dat we gaan beginnen dus. Het is misschien alweer een tijdje geleden dat je je hebt opgegeven, dus het is misschien handig om de beginpost nog eens door te lezen voor je begint.

Daar staat bijvoorbeeld het lijstje dat we gebruiken, en dat je die via PB moet versturen.

______________________________________________

In de eerste ronde gaan we stunten in alle drie de steden, zoals we trouwens in elke ronde gaan doen. Bij de plaatjes hieronder staat de plaats van de stunt, een kaartje waar het precies is, en een ingame screen van de stunt, zodat je precies weet waar je moet zijn.

Stunt 1

Locatie: Los Santos

Kaartje: Klik

Ingame: Klik

Stunt 2

Locatie: Las Venturas

Kaartje: Klik

Ingame: Klik

Stunt 3

Locatie: San Fierro

Kaartje: Klik

Ingame: Klik

______________________________________________

Veel succes in de eerste ronde. Nog wat extra info trouwens, er zullen in de eerste ronde al tien mensen afvallen, en daarna steeds vijf!.

Heb je nog een foutje gevonden in dit topic, of wil je wat vragen, doe dat dan alstublieft via een PB naar Froodooo, zodat het topic overzichtelijk blijft!

De uiterste inleverdatum is 19 november 2006!

______________________________________________

1 - Svenie - Ingeleverd voor ronde 1

2 - NandroDavids - Ingeleverd voor ronde 1

3 - RTS - Afgevallen in ronde 1

4 - Lampje - Afgevallen in ronde 1

5 - Velaro - Afgemeld voor het toernooi

6 - Ikkes - Afgemeld voor het toernooi

7 - SummerBase - Afgevallen in ronde 1

8 - Dageraad - Afgevallen in ronde 1

9 - gtaboy107 - Afgevallen in ronde 1

10 - Cosmo - Afgevallen in ronde 1

11 - Damos - Afgevallen in ronde 1

12 - Typhoon - Ingeleverd voor ronde 1

13 - HerrieM - Ingeleverd voor ronde 1

14 - Bassiej26 - Ingeleverd voor ronde 1

15 - Mania-92 - Afgevallen in ronde 1

16 - Flying Dutchman - Ingeleverd voor ronde 1

17 - Mb. - Ingeleverd voor ronde 1

18 - Le MrG - Afgevallen in ronde 1

19 - Advancegta - Ingeleverd voor ronde 1

20 - Slydiver - Afgevallen in ronde 1

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 1 - De Uitslag

Helaas hebben maar acht mensen hun screens ingeleverd. Hierdoor zal er in de eerste ronde niemand afvallen, omdat het idee was dat er tien mensen af zouden vallen, zodat het aantal deelnemers nog op tien overbleef. Er zijn er nu nog acht over, vandaar dat we dus geen afvallers hebben.

Hieronder zie je wel nog de prestatie's van iedereen, zodat je toch kunt zien hoe je ervoor staat:

_________________________________________________

  1. Typhoon
    Stunt 1: 105
    Stunt 2: 430
    Stunt 3: 444
    Totaalscore: 979
  2. HerrieM
    Stunt 1: 84
    Stunt 2: 428
    Stunt 3: 139
    Totaalscore: 651
  3. NandroDavids
    Stunt 1: 75
    Stunt 2: 387
    Stunt 3: 79
    Totaalscore: 541
  4. Svenie
    Stunt 1: 83
    Stunt 2: 84
    Stunt 3: 225
    Totaalscore: 392
  5. Advancegta
    Stunt 1: 102
    Stunt 2: 59
    Stunt 3: 189
    Totaalscore: 350
  6. Mb.
    Stunt 1: 82
    Stunt 2: 139
    Stunt 3: 109
    Totaalscore: 330
  7. Flying Dutchman
    Stunt 1: 122
    Stunt 2: 77
    Stunt 3: 108
    Totaalscore: 307
  8. Bassiej26:
    Stunt 1: 75
    Stunt 2: 99
    Stunt 3: 97
    Totaalscore: 271

_________________________________________________

Dit is dus jullie score. Er valt dus niemand af, om het nog maar even te zeggen, je kunt alleen zien hoe je het gedaan hebt ten opzichte van de rest.

De volgende ronde zal starten op 22 of 23 november. Zodra het toernooi begint, ontvangen jullie daarover een PB.

Voor de volgende ronde, alvast veel succes!

Heb je nog een vraag, stel die dan via PB!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 2

Tijd nu voor de tweede ronde, waarin we de volgende deelnemers hebben:

Svenie

NandroDavids

Typhoon

HerrieM

Bassiej26

Flying Dutchman

Mb.

Advancegta

In deze ronde zullen er 3 mensen afvallen, zodat we er vijf over zullen houden voor de finale.

_____________________________________________________________

Stunt 1

Locatie: Los Santos

Kaartje: Klik

Ingame: Klik

Stunt 2

Locatie: Las Venturas

Kaartje: Klik

Ingame: Klik

Stunt 3

Locatie: San Fierro

Kaartje: Klik

Ingame: Klik

_____________________________________________________________

Zo, dan is het nu aan jullie. Het inleveren gaat nog altijd via PB, dus niet hier posten.

De uiterste inleverdatum is 26 november.

Vragen of opmerkingen mogen ook via de PB binnenkomen.

_____________________________________________________________

Svenie - Ingeleverd voor ronde 2

NandroDavids - Ingeleverd voor ronde 2

Typhoon - Ingeleverd voor ronde 2

HerrieM - Ingeleverd voor ronde 2

Bassiej26 - Ingeleverd voor ronde 2

Flying Dutchman - Ingeleverd voor ronde 2

Mb. - Afgemeld voor het toernooi

Advancegta - Ingeleverd voor ronde 2

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ronde 2 - De Uitslag

Hier volgt de uitslag van de tweede ronde van het SASC!

______________________________________________



  1. HerrieM
    Stunt 1: 211
    Stunt 2: 355
    Stunt 3: 343
    Totaalscore: 909
  2. NandroDavids
    Stunt 1: 151
    Stunt 2: 152
    Stunt 3: 107
    Totaalscore: 410
  3. Flying Dutchman
    Stunt 1: 94
    Stunt 2: 175
    Stunt 3: 97
    Totaalscore: 366
  4. Typhoon
    Stunt 1: 95
    Stunt 2: 96
    Stunt 3: 98
    Totaalscore: 289
  5. Bassiej26
    Stunt 1: 98
    Stunt 2: 101
    Stunt 3: 75
    Totaalscore: 274

  6. Svenie
    Stunt 1: 59
    Stunt 2: 51
    Stunt 3: 39
    Totaalscore: 149
  7. Advancegta
    Stunt 1: 58
    Stunt 2: 52
    Stunt 3: -
    Totaalscore: 110

______________________________________________

Helaas moeten we in deze ronde dus Svenie en Advancegta achter ons laten liggen. Met de rest gaan we door naar de finale, die zal beginnen op vrijdag 1 december!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Finale

Het is alweer tijd voor de langverwachte finale. Wie van onze strijders zal een Sig winnen, maar vooral, wie zal de beste stunter van San Andreas worden. We gaan het de komende dagen merken. Hieronder de stunts voor deze ronde.

________________________________________________

Stunt 1

Locatie: Los Santos

Kaartje: Klik

Ingame: Klik

Stunt 2

Locatie: Las Venturas

Kaartje: Klik

Ingame: Klik

Stunt 3

Locatie: San Fierro

Kaartje: Klik

Ingame: Klik

________________________________________________

Vragen uiteraard nog altijd via een PB.

Je kunt je stunt inzenden tot en met 6 december. Veel succes!

________________________________________________

HerrieM - Ingeleverd voor de finale.

NandroDavids - Ingeleverd voor de finale.

Flying Dutchman - Ingeleverd voor de finale.

Typhoon - Ingeleverd voor de finale.

Bassiej26 - Nog niet ingeleverd.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Finale - De Uitslag

Het toernooi zit er nu alweer op! De afgelopen weken hebben de deelnemers heel GTA San Andreas afgestunt om maar zo ver mogelijk in het toernooi te komen. Helaas vielen natuurlijk elke ronde mensen af, waardoor de finale gestreden werd met de vijf beste stunters, namelijk HerrieM, NandroDavids, Flying Dutchman, Typhoon en Bassiej26.

Deze keer zijn door iedereen de stunts gewoon goed ingeleverd, wat ook wel van de finalisten verwacht werd natuurlijk.

Ik zal jullie niet langer in spanning houden, dus hier is dan de uitslag!

_________________________________________

Op de vijfde plaats, met een totaal van 203 punten, is onze Bassiej26[/font] geëindigt.

Helaas net geen podiumplek, maar wel de vijfde plek van het toernooi, waarmee je beter was dan de andere 75%!

De vierde plaats is met 351 punten behaald door NandroDavids[/font].

Ik dank hem hierbij ook nog voor het idee van het toernooi, want bij hem begon het toch allemaal!

Dan gaan we nu naar het podium. Deze deelnemers krijgen per PB een Sig opgestuurd die je ook eerder in dit topic kunt zien.

De derde plaats is voor degene die 422 punten behaalde. Dat is dus Flying Dutchman[/font]. Bedankt voor je deelname, en veel plezier met de prijs.

De tweede plek, voor degene die met 669 punten net niet de eerste kon verslaan, is voor HerrieM[/font]. Gefeliciteerd met de prijs, en tot een volgende keer!

En dan nu. Wie mag zich de beste stunter van San Andreas noemen? Hij heeft onwijs gestunt in deze finale met 730 punten, de winnaar van de eerste San Andreas Stunt Challenge is: Typhoon[/font]!

_________________________________________

Allemaal uiteraard van harte gefeliciteerd met jullie behaalde resultaten, en ik hoop jullie bij een volgend toernooi uiteraard weer terug te zien. Tot ziens!

[Ps] Dit topic is nu open voor reacties!

Dit toernooi werd geörganiseerd door Froodooo, naar een idee van NandroDavids



fproductionsfo1.png

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Melle! ^_^ Weet nog goed hoe trots je was op die stunts uit volgens mij de eerste ronde, maar die waren dan ook gewoonweg geweldig _O_ . Uiteraard ook de andere deelnemers gefeliciteerd met het behalen van de finale...

Froodooo, je hebt weer een pracht project opgestart en die ook weer mooi uitgevoerd. Mijn complimenten!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Typhoon/Melle/Trekeend! Je bent een overduidelijke winnaar. Vooral HerrieM vormde grote concurrentie, maar toch heb je je in de finaleronde weer weten te overtreffen en mooi de eerste plaats kunnen inpikken. Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan! Verder wil ik HerrieM en Flying Dutchman ook even feliciteren met het behalen van de tweede en derde plaats in dit evenement. :)

En natuurlijk ook mijn complimenten aan Froodooo, die dit allemaal georganiseerd heeft!

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd heren met het behalen van deze 5 plaatsen en Typhoon natuurlijk met zijn overwinning. Ik heb de finale door wat omstandigheden helaas gemist, maar het lijkt erop alsof we weer een geslaagde contest erbij hebben :klap: Dank voor de goede organisatie Froodooo :bier:

Edit: Misschien een kleine tip is om na afloop van een gestreden ronde de betreffende screens van de deelnemers te laten zien in het topic. Dat is voor de toeschouwers en voor de deelnemers grappig om te zien denk ik :Y. Maar dat is maar een tip hoor, verder geen enkele kritiek :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het was te verwachten, want in de eerste ronde behaalde je ook al een allenmachtig hoog punten aantal voor die 3 stunts, later kwam HerrieM weer even terug van een dip in de eerste ronde en sloeg hij de slag weer op je in Melle en dan win je gelukkig op het eind ook nog. Ik ben het door de tijdsnood helemaal vergeten, maar dit is zeker voor herhaling vatbaar. De andere deelnemers hebben ook hun best gedaan en verdienen een gewardeerde derde en tweede plek. Proficiat heren, keep up the good work en tot het tweede San Andreas Stunt Challenge toernooi. Natuurlijk wil ik ook even Froodooo bedanken voor dit leuke en goed opgezette evenement. Ga zo door met dit soort leuke sfeer vermakende aspecten. _O_

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg gefeliciteerd! Ik vond dit ook een leuk project en ga denk ik bij een ander project ook meedoen! Heel erg gefeliciteerd Typhoon, je verdient het! :klap:

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

In de eerste ronde eindigde ik als 3e, in de tweede ronde als 2e, dus ik had eigenlijk verwacht dat ik weinig meer hoefde te doen voor die 1e plaats, want die zou logischerwijs daarop volgen :clown:

Nee, ik was gewoon niet goed genoeg dit keer, of de anderen waren te goed. Ik denk dat het dat laatste is, want ik heb werkelijk geen idee hoe Typhoon zo'n hoge score heeft weten te behalen, mijn complimenten :klap:

Froodooo, hartelijk dank voor het uitvoeren van het idee voor dit toernooi, je hebt het allemaal in goede banen geleid. Ook dank aan alle andere deelnemers, want zoals HerrieM al terecht opmerkte: zonder tegenstanders geen wedstrijd...maar dan had ik wel gewonnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...