Jump to content
Joriz

GTAForum.nl drie jaar en ook nog eens helemaal vernieuwd!


GTAGames_logo.png

De afgelopen weken was er wat vaagheid wat 'het' was, maar dit mysterie is nu opgelost. GTAForum.nl bestaat vandaag namelijk drie jaar. Ook deze verjaardag is het geen klein feestje. Vorig jaar kwamen we al met WikiGTA, dat nu de grootste informatieve website over Grand Theft Auto ter wereld is.

Dit jaar komen we met een totaal vernieuwde website met vele extra's voor alle leden. Vanaf dit moment zitten GTAGames.nl en GTAForum.nl onder één dak. Geen gedoe meer met afzonderlijke accounts.

Overal op onze site is nu bovenaan een standaard balk te vinden waarmee je snel over de website kan klikken. In deze balk vind je:

  • Nieuws: De pagina waar je nu op kijkt. Hier vind je altijd het recentste nieuws over Grand Theft Auto gepost door de admins en global moderators. Je kan hier ook direct op reageren;
  • Forum: Het forum is totaal gerestyled;
  • Blogs: Voor projecten is het nu mogelijk om gratis een eigen blog te starten om hun nieuws en voortgang te posten. De blogs zijn helemaal zelf configureerbaar zoals indeling, gratis subdomeinnaam ( naam.gtablog.nl ) , meerdere posters en zelfs de mogelijkheid om de toegang te beperken tot een aantal leden. Er zijn reeds twee blogs te bezichtigen, en in de toekomst zullen hier nog meer interessante blogs bijkomen;
  • Downloads: Alle downloads staan nu geordend op gtadownloads.nl. Superleden en hoger kunnen hier geheel gratis hun eigengemaakte downloads uploaden;
  • Galerij: Check hier de mooiste screenshots en filmpjes van Grand Theft Auto, Superleden en hoger kunnen hier zelf geheel gratis hun eigengemaakte filmpjes en afbeeldingen uploaden;
  • Teams: Start je eigen gang en groei uit tot corporation op ons forum. Met nu de mogelijkheid tot 50 leden;
  • Walkthrough: In één klik naar WikiGTA;
  • Help: Hier kun je alles vinden over het gebruik van dit forum. Alle handleidingen zijn nu hier te vinden, evenals de forumregels, contactinformatie en onze algemene voorwaarden;
  • Zoeken: Met de zoekfunctie kan je alle geposte informatie op het forum terugvinden;
  • Leden: In de ledenlijst kan je alle leden van onze website vinden;
  • Kalender: Hier vind de verjaardagen van alle leden, maar ook de belangrijke data op ons forum.

Nieuw voor de ledengroepen zijn:

  • Leden: Tot wel 5 MB aan ruimte voor bijlagen bij je berichten op het forum, tot wel 100 PB's opslaan in Persoonlijke Berichten;
  • Superleden: Uploaden van eigen gemaakte screenshots, filmpjes en downloads, tot wel 10 MB aan ruimte voor bijlagen bij je berichten op het forum, tot wel 500 PB's opslaan in Persoonlijke Berichten;
  • Megaleden: Uploaden van eigen gemaakte screenshots, filmpjes en downloads, tot wel 25 MB aan ruimte voor bijlagen bij je berichten op het forum, tot wel 1000 PB's opslaan in Persoonlijke Berichten;

Nu alles onder één account valt in één systeem is het voor ons heel makkelijk geworden om extra functionaliteit aan de website toe te voegen. Binnenkort zullen er dus nog meer functies volgen.

We hebben tevens onze Algemene Voorwaarden geüpdate. Neem deze even door om op de hoogte te zijn van onze regels en voorwaarden wanneer je gebruik wilt maken van GTAForum.nl.

Felicitaties en reacties op dit bericht, maar ook op al ons andere nieuws, kunnen direct worden geplaatst met 'plaats een reactie'-functie onder dit nieuwsbericht!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Na alle herrie gisteren, toch nog een positief licht puntje!~Ik kwam op het forum en zag de header en ik dacht 'Wow' zeer strak design. Ook mooi die foto's onderaan de pagina. Dit is inderdaad een hele vooruit gang. Toch vind ik de site wat onoverzichtelijk geworden daardoor.. Ook door de grotere buttons. Desalniettemin, een mooi strak en dynamisch design! Een vraagje; hebben jullie de skin laten maken of gewoon gedownload? :klap:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop wel dat de leden weer kunnen kiezen tussen meerdere skins. Calired was voorheen mijn gebruikelijke skin, Ik hoop dat ze de caliRed ook zo mooi aanpassen als deze.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel mooi gedaan jongens, erg mooie nieuwe versie van de orange-stijl! En natuurlijk ook goed verzorgd met het onder één hoedje tussen GTA Games en GTA Forum.

:clown: En iedereen uiteraard van harte gefeliciteerd! :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol, ik wou even het forum checke en wat zag ik? Totaal nieuwe stijl, toppie! :puh: Echt mooi gedaan, maar het zal wel even wennen zijn omdat ik altijd CaliRed gebruikte. Maar voor de rest erg mooi gedaan! Petje af voor de Crew! _O_

Gefeliciteerd! :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een hele mooi layout en mooi gecombineerd met gtagames. Het is wel even wennen want ik had CaliRed en die had een oranje achtergrond en nu heb ik een wit achtergrond!! Maar dat is al snel begesteld bij mij!!

Wat ik eigenlijk wil zeggen dat het goed verbeterd is en een goede 3 jarige verjaardag en dat er nog 1 jaartje bij komt!!

Veel Succes verder!!

King Room

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel mooi werk crew! Ik heb al eerder een compliment gedaan over de nieuwe skin (de erg mooi is). Deze extra functies zijn natuurlijk geweldig. Alleen heb ik mijn twijfels bij een gang (of corporation) van 50 man... Het kan natuurlijk super gezellig worden of het flopt omdat het veel te druk is...

Maarja, het is aan de leider's van een gang of corporation om te bepalen hoeveel leden ze willen hebben...

Op naar de volgende jaren GTAForum.nl!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De crew heeft goed werk verricht. Er zijn een paar mooie veranderingen doorgevoerd. De skin is mooi, maar is wennen voor mij. Ik vind het prachtig dat ik 10 MB aan bestanden kan uploaden. Dan hoef ik niet steeds mijn bestanden op te schonen. Voor de rest is het wennen aan de nieuwe opstelling voor mij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

G E W E L D I G !!

Gefeliciteerd weet ik veel! Iedereen van GTAGames/GTAForum gefeliciteerd!! _O__O_

:D :D :D :D

Ik ben helemaal blij!!!

Whahaha, dit is echt wel meer dan dat (je kan het best een 'hetje' noemen) in het ML forum stond.

Yes! 1000 berichtens PB ruimte, allemaal zooi uploaden en veel meer upload ruimte!! En dan hebben we de 'oude' ML privileges (let op bij geschiedenis, dat zijn voorrechten) nog.

Sorry voor dit stomme bericht, dit moest ik ff kwijt. Whooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeee! :bonk:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik geloofde niet wat ik zag toen GTAForum in me firefox geopend werd.

Echt prachtig, ik heb nog een minuut staan nagenieten zonder ook maar één knopje in te drukken. Knap werk Joriz! Echt geweldig!

Ook gefeliciteerd met het driejarige bestaan van het forum!

Ik hoop dat dit forum nog lang mag blijven bestaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik geloofde niet wat ik zag toen GTAForum in me firefox geopend werd.

Echt prachtig, ik heb nog een minuut staan nagenieten zonder ook maar één knopje in te drukken. Knap werk Joriz! Echt geweldig!

Ook gefeliciteerd met het driejarige bestaan van het forum!

Ik hoop dat dit forum nog lang mag blijven bestaan.

Ik wil graag iedereen feliciteren met dit heugdelijk gebeuren. De nieuwe functies zien er wel aardig uit maar moet dat nog allemaal even bekijken. Alleen jammer dat mn favo skin weg is :(

Ben trouwens ook blij dat 'het komt' topic eindelijk heeft wat het verdient :puh:

Edit: Hoogtepunt in 'het komt' voor mij: klik :D

Bewerkt: door Preddy

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou nou nou. Mij laten schrikken he!^^ Nee hoor, echt mooi werk jongens! Ik ben het met Preddy eens. Ik dacht zo van: Aha, dit is dus het komt? Ik was aan het lachen toen^^. Ach ja, ik vind dit prachtig

IEDEREEN GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat er nu komt, is niets vergeleken met wat er 3 maanden daarna zal komen...

hetkomtkv3.png

HET IS ECHT SUPER MOOI GEWORDEN JORIZ!

het is echt mooi, ik ging naar sde site; en opeens WOOOW.

maar nog ff terug naar Nandrodavids hierboven, het is dus nog niet over.... het komt!

en wat heeft dat balkje te maken??

EN IEDEREEN GEFELICITEERD!! VOORAL JORIZ!!

Bewerkt: door Radio۞Espantoso

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wooh man! Mijn complimenten aan deze super goede website!!!!

GTAGames & GTAForum zijn gewoon de beste websites! Iedereen helpt je!

Joriz; mijn complimenten!!!

En ook de rest van de crew! 8)

En; Gefeliciteerd! :klap::klap::klap::Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...