Jump to content
Joriz

GTAForum.nl drie jaar en ook nog eens helemaal vernieuwd!


GTAGames_logo.png

De afgelopen weken was er wat vaagheid wat 'het' was, maar dit mysterie is nu opgelost. GTAForum.nl bestaat vandaag namelijk drie jaar. Ook deze verjaardag is het geen klein feestje. Vorig jaar kwamen we al met WikiGTA, dat nu de grootste informatieve website over Grand Theft Auto ter wereld is.

Dit jaar komen we met een totaal vernieuwde website met vele extra's voor alle leden. Vanaf dit moment zitten GTAGames.nl en GTAForum.nl onder één dak. Geen gedoe meer met afzonderlijke accounts.

Overal op onze site is nu bovenaan een standaard balk te vinden waarmee je snel over de website kan klikken. In deze balk vind je:

  • Nieuws: De pagina waar je nu op kijkt. Hier vind je altijd het recentste nieuws over Grand Theft Auto gepost door de admins en global moderators. Je kan hier ook direct op reageren;
  • Forum: Het forum is totaal gerestyled;
  • Blogs: Voor projecten is het nu mogelijk om gratis een eigen blog te starten om hun nieuws en voortgang te posten. De blogs zijn helemaal zelf configureerbaar zoals indeling, gratis subdomeinnaam ( naam.gtablog.nl ) , meerdere posters en zelfs de mogelijkheid om de toegang te beperken tot een aantal leden. Er zijn reeds twee blogs te bezichtigen, en in de toekomst zullen hier nog meer interessante blogs bijkomen;
  • Downloads: Alle downloads staan nu geordend op gtadownloads.nl. Superleden en hoger kunnen hier geheel gratis hun eigengemaakte downloads uploaden;
  • Galerij: Check hier de mooiste screenshots en filmpjes van Grand Theft Auto, Superleden en hoger kunnen hier zelf geheel gratis hun eigengemaakte filmpjes en afbeeldingen uploaden;
  • Teams: Start je eigen gang en groei uit tot corporation op ons forum. Met nu de mogelijkheid tot 50 leden;
  • Walkthrough: In één klik naar WikiGTA;
  • Help: Hier kun je alles vinden over het gebruik van dit forum. Alle handleidingen zijn nu hier te vinden, evenals de forumregels, contactinformatie en onze algemene voorwaarden;
  • Zoeken: Met de zoekfunctie kan je alle geposte informatie op het forum terugvinden;
  • Leden: In de ledenlijst kan je alle leden van onze website vinden;
  • Kalender: Hier vind de verjaardagen van alle leden, maar ook de belangrijke data op ons forum.

Nieuw voor de ledengroepen zijn:

  • Leden: Tot wel 5 MB aan ruimte voor bijlagen bij je berichten op het forum, tot wel 100 PB's opslaan in Persoonlijke Berichten;
  • Superleden: Uploaden van eigen gemaakte screenshots, filmpjes en downloads, tot wel 10 MB aan ruimte voor bijlagen bij je berichten op het forum, tot wel 500 PB's opslaan in Persoonlijke Berichten;
  • Megaleden: Uploaden van eigen gemaakte screenshots, filmpjes en downloads, tot wel 25 MB aan ruimte voor bijlagen bij je berichten op het forum, tot wel 1000 PB's opslaan in Persoonlijke Berichten;

Nu alles onder één account valt in één systeem is het voor ons heel makkelijk geworden om extra functionaliteit aan de website toe te voegen. Binnenkort zullen er dus nog meer functies volgen.

We hebben tevens onze Algemene Voorwaarden geüpdate. Neem deze even door om op de hoogte te zijn van onze regels en voorwaarden wanneer je gebruik wilt maken van GTAForum.nl.

Felicitaties en reacties op dit bericht, maar ook op al ons andere nieuws, kunnen direct worden geplaatst met 'plaats een reactie'-functie onder dit nieuwsbericht!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Van harte gefeleciteert iedereen met alweer het 3e levensjaar jaar van dit mooie forum. De nieuwe skin is wel ultra-modern, maar ik vind hem toch nog wel een beetje onoverzichtelijk, dat zal dan wel komen omdat ik eraan moet wennen. Verder is het een top skin, mooie kleuren, echt perfect. Het is ook handig dat alles nu onder één dak zit, één klikje en voilá je staat in de downloadbase. Mijn complimenten!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTAGames gefeliciteerd met je 3-jarig bestaan!Dat GTA games nu bij gtaforum hoort vind ik een hele goede stap want anders zal GTA Games binnen een jaar toch denk ik wel helemaal dood zijn.Het enigste wat ik heel jammer vind is dat je nu geen CaliRed skin meer hebt ; ik was hier toch wel aan gewend en vond het een prachtige skin :N Als dit alles in een calired skin komt ben ik helemaal tevreden maar voor nu: Het ziet er geweldig uit :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefelciteerd, GTA Forum! :klap: Hopelijk mogen er nog verschillende 'Het's komen en blijft dit Forum zo actief en leuk zoals 't nu is. Ik had al ergens een gevoel dat er een nieuwe skin zou komen maar dat ie zó mooi zou zijn niet. Ik gebrukte vroeger Calired en hopelijk komt die terug want deze is wel ff gewend komen.

Nogmaals gefeleciteerd! _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aangezien ik er gisteravond niet was, kom ik er nu pas achter dat de nieuwe skin is gekomen. Op het eerste gezicht vind ik hem er wel redelijk uitzien, alleen zal deze skin voor mij nog wel even wennen zijn aangezien ik voorheen altijd de Calired skin gebruikte. Verder werkt alles echt super goed en lekker snel! Natuurlijk wil ik ook de Crew even feliciteren met deze mijlpaal; drie jaar GTAForum! Op naar het volgende jaar, zou ik maar zeggen! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

woho...

ik was een tjdje niet actief omdat ik geen gta meer op me pc heb,maar at komt nog wel...

maar toen i kdit zag dacht ik dus even van,zit ik juist?

woho! dit is e cht een hele voruitgang voor die 3 jaar!

hopelijk komt er binnen nog is 3 jaar nog meer berers :engel: .

vice :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het forum nogal onoverzichtelijker geworden, vooral door de felle kleuren en de hele andere buttons voor een topic, waardoor ik moet nadenken wat het nou precies is. Toch leuk zo'n nieuwe skin, en gefeliciteerd Joriz voor het opbouwen van de grootste gta-community van Nederland!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

wow dit is echt vet!! :Y

ik dacht toen ik Gta Forum opstarte is dit nou het forum :D ziet er erg goed

uit, ik moet wel effe wennen aan de skin want ik gebruikte eerst altijd de PopOrange skin :puh:

ik zal hem wel missen :-(

maarja Geleliciteerd Joriz met het 3 jaarig bestaan van dit forum :*D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal. Joriz, je had drie jaar geleden vast niet gedacht dat GTAforum zou uitgroeien tot zo'n groot succes. Ik ben dan ook erg blij en trots dat ik een deel uitmaak van dit forum..

En dan, de nieuwe skin en alle andere nieuwe mogelijkheden op het forum. "Het" heeft heel wat stof doen opwaaien de laatste tijd, en het resultaat mag er zijn. Een prachtige nieuwe skin, een beetje Mediacenter maar dan oranje. Alle andere functies en extra's moet ik nog eens goed bekijken, er zijn heel wat dingetjes bij gekomen..

Ik ben er zeker van dat het GTAforum in de toekomst zijn stijgende lijn zal voortzetten, en ik hoop nog een lange tijd ervan deel uit te maken...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 jaar en meer dan 40.000 leden heeft Joriz al meegemaakt en met een groot succes.

Proficiat met deze mooie mijlpaal, de totale update van de site is ook erg geslaagd. Het forum ziet er "frisser" uit :)

Het "Het"-mysterie is nu eindelijk opgelost :*D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...