Jump to content
Joriz

Multiplayer opties voor Vice City Stories bekend!


In de laatste uitgave van de Amerikaanse editie van PSM is een pagina vol te vinden over de multiplayer opties in Grand Theft Auto: Vice City Stories. De multiplayer opties komen veel overeen met Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Echter, er zijn ook een paar nieuwe modes:

  • Vice City Survivor: Standaard deathmatch of team deathmatch
  • Street Rage: Racen tegen elkaar door de straten van Vice City
  • Protection Racket: Vorm een team om je eigen gangterrein te verdedigen of een ander terrein aan te vallen
  • Taken for a Ride: Soort 'capture the flag' mode waar je de auto van de tegenstander te pakken dient zien te krijgen en terug moet rijden naar je eigen terrein.
  • Tanks for the memories: Iemand rijdt rond in een tank en de rest moet hem te pakken zien te krijgen. Wie het langst in de tank rijdt wint.
  • Hit list: Iemand wordt doelwit voor de rest en moet proberen zo lang mogelijk de rest te ontlopen.
  • Grand Theft Auto: Spelers krijgen geld voor het verzamelen van auto's
  • Might of the Hunter: Iemand vliegt rond in een Hunter (Apache helikopter) en de rest moet hem te pakken zien te krijgen. Wie het langst in de heli vliegt wint.
  • Empire Takedown: Twee teams met allebei een terrein of gebouw. De bedoeling is om explosieven te verzamelen om het gebouw van de tegenstander op te blazen.
  • V.I.P. R.I.P.: De VIPS's moeten vijf koffertjes verzamelen en deze uiteindelijk naar een bepaalde plek brengen. De RIP's moeten dit zien te voorkomen.

Kortom: GTA Vice City Stories heeft veel multiplayer modes. De vraag is echter of elke multiplayer mode wel leuk is aangezien je met de PSP maar met een zeer beperkt aantal spelers tegen elkaar kan spelen die bij je in de buurt zijn (kan niet over internet). Uiteindelijk zullen de meesten toch verlangen naar multiplayer mods zoals Multi Theft Auto voor op de PC.

Meer weten over Vice City Stories? Check dan WikiGTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nou er zitten best wel leuke dingen in. Hit list vind ik persoonlijk de leukste functie ook Vice City Survivor lijkt me wel leuk. Helaas kan ik er geen gebruik van maken aangezien ik niemand anders ken die een psp heeft die bij mij in de buurt woont. Persoonlijk geef ik toch wel een voorkeur naar MTA dat je telkens een andere map kan spelen. Mischien zou rockstar telkens nieuwe races online kunnen zetten maar dan zou infastructuur ondersteund moeten zijn en dat is helaas niet. Ik hoop wel dat ze bij Street Rage een stuk of 20 'Maps' er in zetten zodat je niet telkens dezelfde map zit te spelen.

EDIT: Sorry ik had even niet door dat dit niet het Vice City Stories forum was en waarschijnlijk mag je hier niet posten , verwijder deze post dan maar.

Bewerkt: door Advancegta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Might of the Hunter: Iemand vliegt rond in een Hunter (Apache helikopter) en de rest moet hem te pakken zien te krijgen. Wie het langst in de tank rijdt wint.

Bedoel je niet: wie het langst in de Hunter vliegt wint?

Edit: ik zie dat jullie het hebben aangepast. :)

Bewerkt: door ®øß

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vraag me eigenlijk ook af of je samen kan spelen. Toen er nog aanwezige feiten waren ( voordat hij uitkwam

dus ) stond erbij dat je samen missies kon doen die ruim een kwartier duurde maar ik heb het samen met een vriend gespeeld en toen kwamen we niet uit. :{

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vraag me eigenlijk ook af of je samen kan spelen. Toen er nog aanwezige feiten waren ( voordat hij uitkwam

dus ) stond erbij dat je samen missies kon doen die ruim een kwartier duurde maar ik heb het samen met een vriend gespeeld en toen kwamen we niet uit. :{

Ja dat kan absoluut; Als jij en jouw vriend de Storyline helemaal uitgespeeld hebben, want dan zijn alle Multiplayer games ge-unlocked en dan kun je in het Instellingen- menu kiezen voor WLAN- Multiplayer opties of iets in die zin in ieder geval. Dan moet je de WLAN schakelaar op je PSP omzetten (dat is die knop aan de linkerkant van de PSP). In het menu van het spel kun je dus een game maken en een al bestaande game joinen (binnen gaan). Je kunt dus kiezen wat je gaat doen; Je vriend maakt een game of jij maakt een game. Je kiest een character uit en als je gejoint bent dan kun je gaan spelen over de WLAN van je PSP. Ik hoop dat het je gaat lukken en mocht het niet willen dan vraag je dat soort dingen in het vervolg in het 'Vice City Stories General' forum. :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...