Jump to content
Joriz

Multiplayer opties voor Vice City Stories bekend!


In de laatste uitgave van de Amerikaanse editie van PSM is een pagina vol te vinden over de multiplayer opties in Grand Theft Auto: Vice City Stories. De multiplayer opties komen veel overeen met Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Echter, er zijn ook een paar nieuwe modes:

  • Vice City Survivor: Standaard deathmatch of team deathmatch
  • Street Rage: Racen tegen elkaar door de straten van Vice City
  • Protection Racket: Vorm een team om je eigen gangterrein te verdedigen of een ander terrein aan te vallen
  • Taken for a Ride: Soort 'capture the flag' mode waar je de auto van de tegenstander te pakken dient zien te krijgen en terug moet rijden naar je eigen terrein.
  • Tanks for the memories: Iemand rijdt rond in een tank en de rest moet hem te pakken zien te krijgen. Wie het langst in de tank rijdt wint.
  • Hit list: Iemand wordt doelwit voor de rest en moet proberen zo lang mogelijk de rest te ontlopen.
  • Grand Theft Auto: Spelers krijgen geld voor het verzamelen van auto's
  • Might of the Hunter: Iemand vliegt rond in een Hunter (Apache helikopter) en de rest moet hem te pakken zien te krijgen. Wie het langst in de heli vliegt wint.
  • Empire Takedown: Twee teams met allebei een terrein of gebouw. De bedoeling is om explosieven te verzamelen om het gebouw van de tegenstander op te blazen.
  • V.I.P. R.I.P.: De VIPS's moeten vijf koffertjes verzamelen en deze uiteindelijk naar een bepaalde plek brengen. De RIP's moeten dit zien te voorkomen.

Kortom: GTA Vice City Stories heeft veel multiplayer modes. De vraag is echter of elke multiplayer mode wel leuk is aangezien je met de PSP maar met een zeer beperkt aantal spelers tegen elkaar kan spelen die bij je in de buurt zijn (kan niet over internet). Uiteindelijk zullen de meesten toch verlangen naar multiplayer mods zoals Multi Theft Auto voor op de PC.

Meer weten over Vice City Stories? Check dan WikiGTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heel erg bedankt hiervoor.

By the way, ik zou graag hier steeds nieuwtjes toevoegen, zodat jullie het dan op Wikigta kunnen zetten.

Graag gedaan, het is een heel aardig aanbod, maar alle nieuwtjes zijn al bekend, want het spel ligt gewoon al in de winkel. De Die-hard fans werken nu aan WiKiGTA, maar we zijn zowat allemaal scholier (behalve de ouderen) die meewerken aan WiKiGTA en de hogere vergt nogal wat huiswerk dus we kunnen niet de hele dag eraan werken. In de loop van de tijd zal het snel gaan, bijvoorbeeld in de kerstvakantie, maar al die informatie die nu aan nieuwtjes bekend is gemaakt staat al op WiKiGTA dus bespaar je de moeite. Met mijn collega 'Pietje II' heb ik ook al maanden het nieuws in een topic gebracht dus als je dingen wilt weten over het spel kijk dan in 'dit' topic. Nogmaals het is een aardig aanbod, maar bespaar je de moeite. :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe gaat dat , zeg maar een vriend komt bij mij met ook die spel en 100% uitgespeeld , hoe maak ik nou een server of hoe maakt hij een server en hoe join ik erin ? , dat is mijn vraag want ik snap er geen bal van heb de psp ook maar een weekje maar kan niet echt goed ermee omgaan , weet de hoofd dingen wel , maar de kleine details niet

Bewerkt: door m.sirovina

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe gaat dat , zeg maar een vriend komt bij mij met ook die spel en 100% uitgespeeld , hoe maak ik nou een server of hoe maakt hij een server en hoe join ik erin ? , dat is mijn vraag want ik snap er geen bal van heb de psp ook maar een weekje maar kan niet echt goed ermee omgaan , weet de hoofd dingen wel , maar de kleine details niet

Dit soort vragen kun je beter stellen in het 'Vice City Stories'- fora, maar ik zal de vraag even beantwoorden. Het maken van een server is niet erg moeilijk, start het spel en ga naar het menu; dan ga je naar multiplayer en daar druk je op Host Game, volgens mij. Dan doorloop je een aantal stappen en dan doet jouw vriend inplaats van Host game; Join Game en dan kiest hij jouw server. Let er wel op dat je de Wirless Lan Schakelaar aan de linkerkant van de PSP aanzet, volgens mij moet die omhoog. Mocht dit niet lukken dan hoor ik of één van de andere het graag. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...