Jump to content
Joriz

Officiële Vice City Stories website update en nieuwe trailer


Rockstar Games heeft weer een update gedaan aan hun Vice City Stories website.

Er zijn nu nog meer grappige stukjes te vinden van MeTV waar de jaren 80 weer helemaal worden geparodieerd.

Nieuwe dingen zijn te zien zoals: Ammunation, Radio Espantoso en het nieuwe radiostation FRESH 105.

Tevens hoor je nog meer bekende muziek uit de jaren 80 wat misschien de Vice City Stories muziek nog beter maakt dan de muziek in Grand Theft Auto Vice City.

gallery_1_10_91494.jpg

Tevens is er weer een nieuwe trailer. In de trailer is de zanger Phil Collins te zien die 'live' in Vice City optreedt.

De trailer en alle nieuwe screenshots zijn te zien in onze galerij.

De officiële website is te bereiken via Rockstargames.com/ViceCityStories

Meer weten over Vice City Stories in het Nederlands? Check dan WikiGTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Weer een mooie trailer , deze overtreft naar mijn idee de andere twee trailers. Hierin worden leuke dingen bekend gemaakt zoals de Shamel die vliegbaar is. Ook zie je Victor Vance lopen en dit ziet er veel mooier uit dan bij Toni Cipriani (Maar goed hij is dan ook geen marinier). Op een begeven moment zegt victor : Het voelt alsof jullie wat werk voor me hebben , ik ben Vic Vance. Dit is waarschijnlijk de allereerste cut-scene die in LCS in het 'kantoor' van Salvatore Leone was. Ook weer mooie muziek erbij , naar mijn idee het mooiste liedje. Lekker rustig waar de andere trailers nogal snel waren. Eerlijk gezegd had ik het niet zo mooi verwacht. Maar ik vind dit even goed en mischien nog wel beter dan GTA San Andreas. Ik kijk er echt naar uit om hem te kunnen spelen.

Bewerkt: door Advancegta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Precies. :)

Ik vind de sfeer in deze trailer fantastisch, het optreden van Phill met scenes tussendoor is echt super. :D

En ik hoop zeker dat: "Can't stop loving you" en "In the air tonight" ook in VCS zitten. :)

Alle 2 super nummers. :klap:

Ik kan ook niet wachten. _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hierin worden leuke dingen bekend gemaakt zoals de Shamel die vliegbaar is.

Hier zou ik me niet te snel op baseren. In GTA Liberty City Stories wil Donald Love vlcuhten uit Liberty City, in de missie "Love on the Run". Om te vluchten zal hij zijn privé-jet nemen naar betere en veiligere oorden. Die privé-jet is een 'fake' Shamal. Het deurtje staat ook open, maar voor de rest is hij fake.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het optreden van Phil Collins in GTA Vice City Stories is een leuke twist in de GTA serie. De eerste maal dat een echt bestaand personage te zien is in GTA!

Precies, ik ben benieuwd of Phil Collins ook daadwerkelijk een concert houdt in GTA Vice City Stories, maar het lijkt mij van wel: de trailers zullen ons uiteraard niet voorliegen. In ieder geval ben ik een grote fan van Phil Collins, ik vind het dus érg leuk dat hij ook een concert geeft in Vice City! :D

Zoals ik al eerder zei zou dat concert dan waarschijnlijk gehouden worden in de concerthal waar Love Fist in GTA Vice City tijdens de missie Publicity Tour ook hun concert hielden. Wie weet zou je dan voor die concerthal in een marker kunnen gaan staan en dan zo een ticket kunnen kopen voor een concert (van Phil Collins). Dan zou je dus een cutscène kunnen zien (zoals we ook in de trailer zagen) en zien we Phil zijn concert houden! (Het is maar een ideetje.) Dat zou erg leuk zijn. Desalniettemin vind ik het al zeer origineel van Rockstar Games dat ze nu een bestaand personage introduceren. Misschien moet je voor iemand dan ook nog missies voltooien zodat Phil Collins zijn concerten succesvol kan houden (is ook maar een ideetje).

Hoe dan ook, zoals ik al eerder zei: I'm so exited! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goed bedacht Van R* om (waarschijnlijk) het podium die in Vice City voor Lovefist wordt gebruikt nu Phil Collins iets te laten doen. Wel jammer dat je in de trailer wel publiek hoort maar niet ziet tegen het podium aan. Waarschijnlijk kan de engine dat niet (Zoveel actors/peds).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Phil Collins is altijd al een van mijn favoriete artiesten geweest. De trailer waar je hem ziet zingen was met een van zijn beste nummers 'In The Air Tonight'. Als je missies voor Phil Collins zou kunnen doen ben ik diep onder de indruk. Ik denk dat dit een prachtgame wordt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...