Jump to content

Savegame Aanvraag


SummerBase

Recommended Posts

hallo, ik zou graag deze savegame aanvragen 8)

(gelieven de link te kopieeren en in een nieuw venster openen want anders werkt het niet)

alvast bedankt

>>> Door SummerBase: Link gemaakt.<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 343
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Colonel Cortez

    25

  • SummerBase

    18

  • Advancegta

    16

  • Pietje II

    12

The Exchange - Passed!

Ik heb de missie: 'The Exchange' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s te gebruiken. In deze missie moet je naar 'Ricardo Diaz'. Daar wordt je op pad gestuurd om de vrachtwagen met cocaine terug te stelen. Deze ga je stelen van een groep criminelen, deze moet je voordat je dat doet eerst neer schieten en dat ga je dan weer doen met een Sniper. Je moet niet de hele tijd door de sniper lens kijken, maar telkens kijken op de radar of er nog iets te krijgen valt. Dan schiet je op de plek waarje dat ziet op de radar en dan is het gewoon een beetje geluk hebben, verder moet je dan terug rijden naar de Diaz Mansion. Onderweg wordt je aangevallen, maar dat kun je gewoon negeren; daarvan ga je zelden kapot.

Beloning: -

Extra: -

Savagame:

Voor vragen kun je altijd terrecht in het 'Vice City Stories Missie Hulp' forum of natuurlijk op 'WiKiGTA'.

Succes! :bier:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

BEDANKT,

Ik geraakte niet verder in de missie omdat ik niet goed kan sniperen 8)

en ik heb alle andere gta's op pc gespeeld dus het is nog steeds wennen aan het richten met de analoge stick

EDIT : bedankt nogmaals, ik heb de hoofdmissies uit. de missie die ik heb aangevraagd vond ik dan ook de moeilijkste voor de rest vond ik het een makkelijke gta :) maar toch wel een leuke!

Bewerkt: door franker
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind wel dat die-hard er lang over doet om mijn savegame aanvraag af te maken

is dat zo of duurt het steeds zo lang?

Money for Nothing - Passed!

Ik heb de missie: 'Money for Nothing' van 'Brian Forbes' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je met Lance en Brian op pad om een witte bus te stelen uit een loods in Little Haiti. Je moet als eerste een vermomde bus mee nemen, daarmee rijdt je in de loods. Je stapt in de andere bus en rijdt er snel mee weg, ga naar het zuiden en zorg dat de politie je niet om zeep helpt. Lance en Brian gaan dan te werk en als zij klaar zijn kun je stoppen, maar je moet nog wel even de auto repareren bij de Pay & Spray. Je kunt het beste zo lang mogelijk op grote wegen blijven, want je hebt wel even drie wanted levels, maar goed; zorg gewoon ervoor dat je niet in vlammen op gaat.

Beloning: $1500,-

Extra: -

Savegame:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind wel dat die-hard er lang over doet om mijn savegame aanvraag af te maken

is dat zo of duurt het steeds zo lang?

Money for Nothing - Passed!

Ik heb de missie: 'Money for Nothing' van 'Brian Forbes' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. In deze missie moet je met Lance en Brian op pad om een witte bus te stelen uit een loods in Little Haiti. Je moet als eerste een vermomde bus mee nemen, daarmee rijdt je in de loods. Je stapt in de andere bus en rijdt er snel mee weg, ga naar het zuiden en zorg dat de politie je niet om zeep helpt. Lance en Brian gaan dan te werk en als zij klaar zijn kun je stoppen, maar je moet nog wel even de auto repareren bij de Pay & Spray. Je kunt het beste zo lang mogelijk op grote wegen blijven, want je hebt wel even drie wanted levels, maar goed; zorg gewoon ervoor dat je niet in vlammen op gaat.

Beloning: $1500,-

Extra: -

Savegame:

thanks a lot om het zo snel te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Jive Drive

Beloning: Geen

Extra: Ik heb je Scorpian vervangen door de Micro SMG omdat de Scorpian geen partij was voor de Cholos. Ik werd dan gedood door de Cholos. Ik heb het over het einde van de missie. Vandaar dat het zo lang duurde. De Scorpian schiet niet echt zo lekker. Ik heb hem gehaald bij de Ammu-Nation in Downtown voor $600. Je kreeg wel geld bijgescheven voor je Empire Buildings. Je kreeg $1000 bijgeschreven. Umberto liet een berichtje achter op je pager. Hij wil je spreken en je kunt nu ook missies voor hem doen. Ik heb 2 keer een armor gehaald vlakbij een Empire Building in Little Havanna. Ik heb niet gecheat om deze savegame voor je te halen. De savegame is ingepakt in Winrar.

Savegame:

Veel succes en plezier met het spelen van Vice City Stories. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe hem wel voor je.

Hartlelijk dank Colonel Cortez _O_ , ik zat een beetje vast omdat ik de PSP-controls nog niet helemaal onder de knie heb, ben gewoon van GTA op de Playstation en computer te spelen :duh:

Bewerkt: door jessevds
Link to comment
Delen op andere websites

Me opa's pc is te sloom sorry voor de tweede post.

-----------------------------------------------------------------------

Kan iemand de missie Brawn Dead voor me halen. Savegame in de bijlage.

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd.<<<

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand de missie Brawn Dead voor me halen. Savegame in de bijlage.

Brawn of the Dead - Passed!

Ik heb de missie: 'Brawn of the Dead' van 'Lance Vance' behaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s. Je gaat in deze missie samen met Lance naar Spitz, een filmmaker daar moet je cocaïne aan verhandelen. Om Spitz in toon te houden heeft Lance alvast wel geregelt dat jij dat even kan doen. Eerst moet je met een shotgun zombies afschieten, dat doe je tevens niet alleen, maar dat doe je in gezelschap, met een jongedame. Daarna moet je met een Katana de zombies van de musicstore afhouden, dit moet je echter wel in je eentje klaren, maar als dat gelukt is; is de missie ook direct gelukt. Verder is de deal dan ook succesvol afgehandeld, de cocaïne zul je later in het verhaal moeten leveren. De savegame zit in de bijlage!

Beloning: $850,-

Extra: -

Savegame:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Hallokes iedereen alleerst mijn beste wensen voor het nieuwe jaar...

Zou er iemand mij kunnen helpen met deze 2 missies want ik geraak maar niet voorbij hed al een savegame gedownload voor the exchange maar dan zit ik weer vast bij farewell to arms dus ben een beetje ten einde raad.... :-(

>>> Door SummerBase: Ook jouw wil ik een voortspoedig 2007 wensen :bier: ! Toch heb ik even jouw topic samengevoegd met dit topic, omdat we in het GTA VCS gedeelte daarvoor een speciaal topic hebben, oftewel deze dus. Inmiddels heeft Pietje II de savegame al voor jouw voltooid, maar het is verstandiger om in het vervolg de aanvragen hier te plaatsen. Zo houden we met zijn allen het forum overzichtelijk en schoon! :klap: Als nieuw lid doe je er ook goed aan om de 'Forum FAQ' eens door te nemen.<<<

PS In bijlage de savegame

ULES00502S92F2.zip

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City Stories Savegame-aanvraag

  • photo-11829.jpg
    No cheats & no modifications
  • Missies behaald: 'The Exchange' en 'Farewell To Arms'
  • Missieomschrijving:
    • The Exchange
      Deze missie wordt gegeven door Ricardo Diaz. Wanneer je arriveert vertelt hij je dat hij een deal heeft gemaakt met de DEA. In ruil voor de drugs (die je in de missie 'Steal the Deal' van Gonzalez terug moest jatten) levert de DEA wapens. Krachtige wapens, niet van die speelgoedgevalletjes. Rijd met het busje die volzit met cocaïne naar de plek in Downtown waar de deal plaats zal gaan vinden. Eenmaal aangekomen blijkt het een val te zijn; Gonzalez heeft sluipschutters ingezet om de deal te laten verknallen! Neem de Sniper Rifle van de doodgeschoten man en schiet alle sluipschutters van Gonzalez neer. Wanneer je door de lens van je Sniper Rifle kijkt zul je rode pijltjes kunnen zien die aangeven waar de sluipschutters zich verbergen. Tevens is de radar een geschikte optie om te ontdekken waar Gonzalez' sluipschutters zich bevinden, maak dus van beide gebruik. Maar probeer wel binnen de tijd te blijven! Wanneer alle sluipschutters dood zijn zal de DEA arriveren, en zal de cocaïne met de wapens geruild worden. Vervolgens moet je de wapens weer terug naar Diaz' villa rijden. Dit is moeilijker dan het lijkt. Stap in de truck, rijd naar de uitrit, maar stop vlak voordat je de weg opgaat. Nu zullen twee auto's van Gonzalez als een gek naar je toe scheuren. Stap uit de truck, neem een krachtig wapen en schakel deze auto's uit voordat je de weg opgaat. Rijd in één stuk door, maar probeer niet tegen dingen aan te botsen, want dit zal de meeste schade opleveren. Wanneer je op de lange boulevard terecht komt, moet je proberen in het midden te rijden. Maak flink veel vaart, zodat je de wagens van Gonzalez goed zal kunnen ontwijken. Wanneer je bij de afslag naar Starfish Island terecht komt, zal er een blokade opgesteld staan; geef zo flink mogelijk veel gas en rijd deze omver of ontwijk deze. Wanneer je bij de oprit van Diaz' villa terecht komt, zul je even zorgvuldig moeten sturen. Eenmaal op Diaz' oprit moet je de truck in de garage plaatsen. Wanneer je dit gedaan hebt is de missie voltooid. Mission Passed!
    • Farewell To Arms
      In deze missie zal Diaz Gonzalez bevelen de wapens naar het vliegveld te brengen. Victor moet Gonzalez laten zien hoe het is om vriend van Ricardo Diaz te zijn, en hoe het is om vijand van hem te zijn. Je gaat vanuit een helikopter (de Armadillo welteverstaan) met een M249 Gonzalez van Sharks behoeden terwijl hij in de truck naar Escobar International Airport rijdt. Dit is een kwestie van goed mikken en kijken op zowel de radar als op het het vizier waar de Sharks zich bevinden. Schiet ze allemaal overhoop, toon geen genade. Dit doe je net zolang totdat Gonzalez op het vliegveld gearriveerd is. Nu moet je Diaz' blokades gaan beschermen. Dit is allemaal van hetzelfde laken en pak: schieten dat het een lieve lust is (en uiteraard goed richten). Op een gegeven moment zullen een aantal Sharks toch het vliegveld op weten te rijden. Nu moet je weer Gonzalez beschermen, die al in zijn privé-jet zit die via de landingsbaan de lucht in wil. Schiet alle achtervolgende Sharks naar de vergetelheid, en wanneer Gonzalez opgestegen is heb je de missie gehaald. Mission Passed!

    [*]Beloningen:

    • The Exchange: $1750
    • Farewell To Arms: $2500

    [*]Opmerking: Ik heb geen cheats en/of modificaties gebruikt om bovenstaande missies te behalen. Tevens heb ik tijdens de missie 'Farewell To Arms' een Red Balloon kapot geschoten.

    [*]Savegame: ULES00502S92F2.zip

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...