Jump to content

Savegame Aanvraag


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 343
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Colonel Cortez

    25

  • SummerBase

    18

  • Advancegta

    16

  • Pietje II

    12

Hier vind je een savegame die op het 2de eiland start. Veel plezier!(je moet wel bij EU versie kijken, dus niet bij Amerika, dus naar onder scrollen)

>>> Door SummerBase: Jouw link werkte niet dus ik heb hem vervangen met de link naar het 'Savegame topic' op dit forum. Download de missie: 'From Zero to Hero' om direct op het tweede eiland te beginnen. ;)<<<

Die-hard: Juiste linke added.

Bewerkt: door Die-hard
Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie:100%
  • Besturing:2
  • Cheaten:nee
  • Link:pm, e-mail of bijlagen

Door een ongelukje dat mijn zus heeft veroorzaakt ben ik alles kwijt. heeft er iemand een 100% savegame voor mij.

dus alstubliefd want bij dowwnloads heb ik hem al geprobeerd te downloaden maa dat is niet gelukt

alfast dank :)

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie:100%
  • Besturing:2
  • Cheaten:nee
  • Link:pm, e-mail of bijlagen

Door een ongelukje dat mijn zus heeft veroorzaakt ben ik alles kwijt. heeft er iemand een 100% savegame voor mij.

dus alstubliefd want bij dowwnloads heb ik hem al geprobeerd te downloaden maa dat is niet gelukt

alfast dank :)

Deze zou perfect moeten werken. :)(let op: je moet naar onderscrollen en dan bij europa het 100% savegame pakken)

Bewerkt: door Die-hard
Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: The Exchange
  • Besturing:1
  • Cheaten:Mag , maar is normaal gezien niet nodig ;)
  • Link:Bijlage

Ik geraak na 9x proberen nog steeds niet door deze moeilijke missie , alvast bedankt!

[edit ]

@hieronder : Bedankt SummerBase! Veel geluk en plezier in de missie en neem gerust je tijd ;).

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: The Exchange
  • Besturing:1
  • Cheaten:Mag , maar is normaal gezien niet nodig ;)
  • Link:Bijlage

Ik geraak na 9x proberen nog steeds niet door deze moeilijke missie , alvast bedankt!

The Exchange - Passed!

Ik heb de missie: 'The Exchange' gehaald zonder cheats en/of mod(ificatie)s te gebruiken. In deze missie moet je naar 'Ricardo Diaz'. Daar wordt je op pad gestuurd om de vrachtwagen met cocaine terug te stelen. Deze ga je stelen van een groep criminelen, deze moet je voordat je dat doet eerst neer schieten en dat ga je dan weer doen met een Sniper. Je moet niet de hele tijd door de sniper lens kijken, maar telkens kijken op de radar of er nog iets te krijgen valt. Dan schiet je op de plek waarje dat ziet op de radar en dan is het gewoon een beetje geluk hebben, verder moet je dan terug rijden naar de Diaz Mansion. Onderweg wordt je aangevallen, maar dat kun je gewoon negeren; daarvan ga je zelden kapot.

Beloning: -

Extra: -

Savagame: ULES00502S92F0.rar

Voor vragen kun je altijd terrecht in het 'Vice City Stories Missie Hulp' forum of natuurlijk op 'WiKiGTA'.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • Savegame Aanvraag:
  • Missie: Alle rampages die ik nog moet doen (te zien bij het pauzemenu)
  • Besturing: Gelijk
  • Cheaten: Nee
  • Link:zie bijlage

(Ik heb al zo'n 9 rampages gedaan)

Ik moet wel gek zijn om dit te doen, het is echt veel werk! Ik ben er ongeveer heel de dag mee bezig geweest en heb daarmee heel mijn zaterdag opgeofferd :sigaar: . Maar dat maakt allemaal niet uit want ik heb zo weer iemand blij gemaakt. :klap:

Ik heb alle Rampages voor je gehaald zonder Cheats en Mods. Ik ben helaas wel enkele keren 'Busted' en 'Wasted' geweest maar ik heb dit zo beperkt mogelijk gehouden. De beloning heb ik niet bij gehouden, mijn excuses hiervoor! Wel heb je natuurlijk een heleboel extra gekregen voor je Empire Building's.

Savegame:

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik voor je!

Ik heb de missie Jive Drive voor je behaald zonder Cheats of Mods. Ik ben eerst Armor gaan halen aangezien het bijna onmogelijk is in deze missie om hem zonder Armor te behalen. Helaas krijg je voor deze missie geen beloning in de vorm van een geldbedrag.

Savegame:

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik voor je!

Ik heb de missie Jive Drive voor je behaald zonder Cheats of Mods. Ik ben eerst Armor gaan halen aangezien het bijna onmogelijk is in deze missie om hem zonder Armor te behalen. Helaas krijg je voor deze missie geen beloning in de vorm van een geldbedrag.

Savegame:

Woow dat heb je snel gedaan. _O_:tu:

Heel erg bedankt Advancegta nu kan ik weer verder bedankt hè !! :*D

Erjee :klap:

Bewerkt: door Erjee
Link to comment
Delen op andere websites

Wie heefd er een savegame waar je ongeveer bij de 3e missie van Ricardo Diaz bent ?? ik vraag dit namelijk omdat mijn vader alle savegames heefd gewist en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen :ch: alvast bedankt !!

Edit: Heey bedankt Advancegta,Colonel Cortez en Pietje II !!

Bewerkt: door wijst
Link to comment
Delen op andere websites

Wie heefd er een savegame waar je ongeveer bij de 3e missie van Ricardo Diaz bent ?? ik vraag dit namelijk omdat mijn vader alle savegames heefd gewist :ch: alvast bedankt !!

SummerBase heeft hier een prachtig topic voor waar je alle Savegames kan downloaden, dus ook de derde missie van Ricardo Diaz genaamd Domo Arigato Domestoboto. In het vervolg moet je dus in zijn topic kijken en daar de Savegame downloaden. Ik heb hier hier een directe download link voor je waarmee je een Savegame download waarin de missie Domo Arigato Domestoboto al is behaald. Heel veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

De heer SummerBase heeft een mooi topic aangemaakt voor dit soort verzoekjes. Het gaat om dit topic. In deze post van SummerBase kun je de savegame downloaden. Je moet de savegame Domo Arigato Domestoboto downloaden.

Edit: Was ik weer eens te laat.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...