Jump to content

Cijfers


RobertSA

Recommended Posts

Mijn eindresultaten:

[table=header]Vak|Cijfer

Nederlands|5,6

Engels|6,9

Maatschappijleer|7,3

Lichamelijke opvoeding|6,5

CKV|7,6

Godsdienst|7,9

Wiskunde A|7,3

Economie|7,6

Geschiedenis|7,1

Management & Organisatie|7,5

Informatica|7,6

Spaans|6,5[/table]

En zo ga ik het examenjaar in:

[table=header]Vak|Cijfer

Nederlands|5,5

Engels|6,5

Maatschappijleer|7

Lichamelijke opvoeding|6,5

CKV|8

Godsdienst|8

Rekenen|7

Wiskunde A|8

Economie|7,9

Geschiedenis|7,3

Management & Organisatie|7,5

Informatica|7,7

Spaans|6,8[/table]

Ik denk dat ik toch niet mag klagen over mijn cijfers (enkel Nederlands dan).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    17

  • Cabyon

    10

  • myron.b

    8

  • Bassieboy35

    6

Mijn punten zijn ook binnen, eerst ga ik het totaal van deze examenperiode en daarna het totaal van het jaar schrijven.

[table=header]Vak|Punten DW|Punten PW|Totaal %

Godsdienst|19.4/30|69.5/90|74.1%

Nederlands|44.4/60|120.5/180|68.7%

Frans|22.5/45|67/135|49.7%

Engels|22.5/30|62.3/90|70.3%

Duits|10.5/15|34/45|74.2%

Latijn|40.2/60|121.5/180|67.4%

Wiskunde|64.4/90|196.5/270|72.5%

Geschiedenis|20.4/30|68.5/90|74.1%

Aardrijkskunde|11.8/15|33/45|74.7%

Biologie|11.2/15|34.9/45|76.8%

Fysica|18.4/30|85/90|86.7%

Chemie|26.5/30|67.5/90|78.3%

Totaal|-|-|70.7%[/table]

Vakken zonder examen

[table=header]Vak|Totaal %

Esthetica|70%

LO|80.7%

Totaal|77.1%[/table]

Het totaal van die twee maakt 71.3%

Dan voor het jaartotaal:

[table=header]Vak|Totaal %

Godsdienst|75.1%

Nederlands|70.1%

Frans|53.7%

Engels|68.2%

Duits|74.2%

Latijn|68.6%

Wiskunde|72%

Geschiedenis|77.7%

Aardrijkskunde|76.6%

Biologie|79.6%

Fysica|85.6%

Chemie|79%

Totaal|71.7%[/table]

Vakken zonder examen

[table=header]Vak|Totaal %

Esthetica|63.8%

LO|83.9%

Totaal|77.2%[/table]

Wat dus een totaal maakt van 72.2% oftewel een onderscheiding.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Bump.. :$

Dit zijn (voorlopig) nog m'n cijfers, er komen zo spoedig mogelijk nog 'n aantal bij.. Maar over het algemeen ben ik best wel tevreden met hoe ik d'r

mee voorsta (op Nederlands na dan). Daarnaast heb ik morgenvroeg een rekentoets over oppervlakte én omtrek waar ik niet zo'n expert in ben.. Dus

het wordt afwachten hoe dat zal uitpakken.

xfntir.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Bump.. bloos.gif

Dit zijn (voorlopig) nog m'n cijfers, er komen zo spoedig mogelijk nog 'n aantal bij.. Maar over het algemeen ben ik best wel tevreden met hoe ik d'r

mee voorsta (op Nederlands na dan). Daarnaast heb ik morgenvroeg een rekentoets over oppervlakte én omtrek waar ik niet zo'n expert in ben.. Dus

het wordt afwachten hoe dat zal uitpakken.

Vanwaar het grote contrast tussen je cijfers voor Engels?

Mijn laatste resultaat:

Vak: 3NAB0 - Applied Physical Science conceptual, exam

Tentamendatum: 28-01-2016

Opleiding: Bouwkunde

Studiefase: Propedeuse Bachelor

Resultaat: 7.7

Link to comment
Delen op andere websites

Vak: 3NAB0 - Applied Physical Science conceptual, exam

Tentamendatum: 28-01-2016

Opleiding: Bouwkunde

Studiefase: Propedeuse Bachelor

Resultaat: 7.7

Is dat gewoon een tentamen of moet je een afsluitend tentamen afleggen om je bachelor te halen? Ik snap het niet helemaal :puh:

Waarschijnlijk het eerste gezien de tijd van het jaar, but still...

Hoorde trouwens een tijd terug dat er best wel een vraag naar hoger opgeleiden was in de bouw/techniek, is dat nog steeds het arbeidsperspectief?

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat gewoon een tentamen of moet je een afsluitend tentamen afleggen om je bachelor te halen? Ik snap het niet helemaal puh2.gif

Waarschijnlijk het eerste gezien de tijd van het jaar, but still...

Hoorde trouwens een tijd terug dat er best wel een vraag naar hoger opgeleiden was in de bouw/techniek, is dat nog steeds het arbeidsperspectief?

Zit nog in mijn eerste jaar, dus het is gewoon nog een tentamen voor mijn propedeuse. Tot zover gaat het wel lekker, 30/30 studiepunten!

Wat betreft arbeidsperspectief heb ik er vertrouwen in dat het wel solide zit, zo niet in Nederland waar de markt wel degelijk schommelt, kan je elders in Europa of nog verder met succes aan een baan komen. De technische studies in Nederlands staan wereldwijd hoog aangeschreven en daarom maak ik me geen zorgen. Overigens heb ik ook nog niks besloten wat betreft een vervolgstudie, welke ik zeker van plan ben te gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, doe je goed man. Een los puntje is zo verloren; so keep up the good work :puh:

Ikzelf ben echt een geboren en getogen NL-lover, dus mij zal je niet zo snel over de grens zien. Naja, misschien op tijdelijke basis. Ideeën voor een vervolgstudie komen vanzelf wel als je stages en minors gaat volgen enzo, dat had ik ook. One single piece at a time. :Y

Succes iig, maar dat zal wel goed komen. Ik ben benieuwd hoe je er over een paar jaar bij staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat Engels vóór mij persoonlijk vele malen makkelijker afgaat dan Nederlands.. Daarom sta ik gemiddeld op Engels ook een tikkeltje hoger.

Ik denk dat ie het onderlinge contrast bedoelt. Dus het contrast tussen een 3,0 en een 3,7 aan de ene kant en allemaal achten aan de andere kant :puh: (heb het nu alleen over het vak Engels eh)

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ie het onderlinge contrast bedoelt. Dus het contrast tussen een 3,0 en een 3,7 aan de ene kant en allemaal achten aan de andere kant :puh: (heb het nu alleen over het vak Engels eh)

Ah zo, ik begreep het verkeerd. Maar de eerste onvoldoende had ik gehaald omdat ik m'n eerste proefwerk verknald had, m.a.w. ik had 'm erg onderschat én ik kreeg halverwege 'n blackout. De tweede onvoldoende was een toets (in een toetsweek) waarbij ik een Engelse brief moest schrijven. De oorzaak waarom ik daar een zware 'onvoldoende' op had, is omdat ik nog aardig wat schrijffoutjes, punten, komma's op de verkeerde plek etc had.. Sja, dan zit je al redelijk snel op een slecht cijfer. Vanaf dat moment had ik één belangrijk ding aan mezelf belooft; geen onvoldoendes meer én beter inplannen, en uiteindelijk dat is ook gelukt. :puh:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...