Jump to content

Stock Aanvraag


Slimm

Recommended Posts

http://officialpsds.com/Club-Lasers-stock3159.html

http://officialpsds.com/1980-vector-retro-PSD26863.html

Ik weet niet of je zoiets bedoelde.

Trouwens van die stock die jij posten haal jee volgens mij vrij makkelijk het water merk af omdat hij niet gedataillerd is, ik kan je wel helpen als je persee die wilt. ;)

Datum, datum. :dans:

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    4

  • Silverbyte

    4

  • Multi_

    3

  • Radio Es.

    2

Wat een dikke laag stof zeg hier.

*Blaast heel hard*

Zo, weer een beetje beter.

Nou, ik zoek een grote afbeelding van een landschap/bebouwing een beetje in de richting van de Call of Duty MW2 map Wasteland. Ik wil de sfeer die daar hangt (de

Tjernobyl, helemaal verlaten) in een foto hebben. Mag ook wel iets heel anders zijn, als je maar van de foto al een beetje ziet de sfeer die daar hangt.

Dit is misschien ook wel een goed filmpje om te zien wat ik bedoel.

Het gaat dus vooral om het landschap, hoog gras, bebouwing op de achtergrond. Kapot spul zet ik er zelf wel bij. Wordt een achtergrond, dus graag een hoge kwaliteit en grootte.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Hey mensen,

Ik heb wel een collectie textures (600) ik zal ze morgen uploaden zit nu op iPod dus...

Ee zitten ook wat stocks tussen ik heb ze ook genummerd dus jullie zien het het morgen.

Nog voorkeur voor waar ik zal uploaden ?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij welke host je je pack upload, is uiteindelijk aan jou. Relatief kleine dingen kun je via een bijlage op het forum plaatsen. Voor grotere downloads zijn er meerdere alternatieven. MegaUpload is in principe prima, maar vaak niet echt geliefd door de nogal omslachtige manier van downloaden. MediaFire is ook een goede keuze, maar hier hetzelfde verhaal als bij MegaUpload. Ik kan nog eeuwig doorratelen, maar ik denk dat m'n punt wel duidelijk is. :puh:

Kortom: baseer je keuze op de grootte van je pack, dat lijkt me in dit geval het beste. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn een heleboel websites waarop je fantasy art kunt vinden. Er is echter één groot nadeel: fantasy art is in de meeste gevallen niet bedoeld als 'resource', en daarom staan de meeste makers het niet toe dat er (zonder toestemming) gebruik wordt gemaakt van hun werk. Wel is het vaak mogelijk om contact op te nemen met de maker van de afbeelding, zodat je hem/haar persoonlijk om toestemming kunt vragen. Ik ben niet echt into deze kunstscene, maar ik denk dat de meeste mensen er niet zo'n probleem van zullen maken, zolang je niet van plan bent hun werk voor je eigen gewin te gebruiken. Niet geschoten is altijd mis. :puh:

Ik heb alvast wat voor je opgezocht: Klik, klik, klik

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...