Jump to content
GTA-Sheep

Rockstar lanceert GTA: The Trilogy


Rockstar Games heeft aangekondigd om op 4 december 2006 (Amerikaanse datum) Grand Theft Auto: The Trilogy te lanceren. Deze box zal exclusief verschijnen voor de PlayStation 2 bezitters en gaat rond de $ 39,99 kosten. Binnenkort dus de delen GTA III, Vice City en San Andreas mooi bij elkaar.

Wanneer dit product in Nederland uit komt en de prijs van het product is nog niet bekend.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wel slim, zo word er op de PS2 weer wat meer verkocht, het het mooiste is natuurlijk zo'n 3 in 1 pack. Voor de Xbox was deze er trouwens al een jaartje. Ik ga hem niet kopen want ik heb geen PS2, ik hoop dat ze bij de box ook nog wat extra doen, bijvoorbeeld een goodie of iets anders leuks.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor de Xbox was deze er trouwens al een jaartje.

Inderdaad. Ik twijfelde even of ik een Xbox, samen met de trilogy te kopen, maar ik heb dan toch maar een PC gekocht, met de GTA's apart. Dit is wel een leuke kans voor niet-GTA bezitters (die in het bezit zijn van een PS2) om zich de GTA-serie aan te schaffen voor een niet al te hoge prijs. (het zijn drie topgames voor de prijs van één nieuwe game!)

Boxart GTA Trilogy (Xbox)

xbox_gta_trilogy_fronbox.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ehm, volgens mij vergis je je.

Grand Theft Auto: The Trilogy is nu ongeveer een jaar exclusief op de Xbox uit, en ik heb hem. :)

Het staat ook niet op de website van Rockstar Games, Rockstar North en zelfs niet op de officiele Grand Theft Auto website, dus waarschijnlijk is dit een gerucht...

En Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City en Grand Theft Auto: San Andreas had je allang mooi in een pakketje kunnen hebben, het is niet zo dat dat pas kan vanaf de zogenaamde PlayStation 2 release. :)

En verder is de PlayStation 2 gewoon een rotconsole met rotbesturing. :{

Ik vindt ook dat dit pakketje niet op de PlayStation 2 hoeft uit te komen!

Laten ze nu maar Sony's PlayStation 2 een keer overslaan, op de Xbox had je ook al niet kunnen genieten van Grand Theft Auto, Grand Theft Auto: London, Grand Theft Auto 2 en Grand Theft Auto: Liberty City Stories... :-(

Wat mij betreft mag Grand Theft Auto: The Trilogy nog best op de PC verschijnen, maar daar moeten ze het dan ook bij laten. :)

Arrogante Sony met hun afschuwelijke PlayStation 2... :ch:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk als collectors item, netzoals die box met GTA 3 en VC. een maat van mij heeft die box. ik heb de games los al, maar voor iemand die nog geen GTA heeft is dit echt wel de jackpot, 40$ voor 100u speelplezier (gok)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien snap ik het niet helemaal, maar wat is precies het lullige aan de link die je daar geeft?
Hij bedoelt waarschijnlijk hiermee te zeggen dat The Trilogy al een tijdje uit is. Helaas heeft DX11 niet door dat dit de Xbox-versie is, en deze inderdaad al een tijdje uit is. Dit topic gaat over de PS2-versie, die nog niet gereleased is, maar binnenkort dus wel komt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En verder is de PlayStation 2 gewoon een rotconsole met rotbesturing. :{

Ik vindt ook dat dit pakketje niet op de PlayStation 2 hoeft uit te komen!

Laten ze nu maar Sony's PlayStation 2 een keer overslaan, op de Xbox had je ook al niet kunnen genieten van Grand Theft Auto, Grand Theft Auto: London, Grand Theft Auto 2 en Grand Theft Auto: Liberty City Stories... :-(

Wat mij betreft mag Grand Theft Auto: The Trilogy nog best op de PC verschijnen, maar daar moeten ze het dan ook bij laten. :)

Arrogante Sony met hun afschuwelijke PlayStation 2... :ch:

Waar slaat dit op? :?

De Playstation 2 is de bestverkopende console van de hele wereld!

En dat GTA GTA London & GTA II niet op de xbox verschenen zijn komt omdat de xbox toen nog niet bestond.

En GTA LCS is niet voor de xbox omdat het een PSP exclusive was wat dus betekent dat R* een dealtje had met Sony en later is die deal uitgebreid voor de Playstation 2.

Boris H.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...