Jump to content
Joriz

Vice City Stories op GamePlay!


Gameplay 2006 is het grootste game-event dat ooit in Nederland heeft plaatsgevonden. Drie dagen lang (vrijdag 24, zaterdag 25 en zondag 26 november) zal Jaarbeurs Utrecht veranderen in een gamersparadijs.

Dit jaar heeft Rockstar Games ook een stand. Hier tonen ze Grand Theft Auto Vice City Stories aan het Nederlandse publiek. Om deze reden mag iedereen met zijn PSP en Vice City Stories naar Gameplay komen om op de stand multiplayer Vice City Stories tegen elkaar te spelen. Hierbij zijn diverse coole goodies te winnen van Vice City Stories!

Foto Take 2 Interactive Benelux



Als je Vice City Stories nog niet hebt kan je hem ook ter plekke op de Jaarbeurs aanschaffen bij de stand van Free Record Shop waarbij je ook een leuke goodie krijgt.



Indien je geen zin hebt om Vice City Stories tegen elkaar te spelen kan je natuurlijk ook lekker chillen en een drankje drinken op de stand van Rockstar Games.

Gameplay 2006 is van vrijdag 24 t/m zondag 26 november in Jaarbeurs Utrecht. Dagkaarten zijn verkrijgbaar voor € 15,-

Voor meer info check GamePlay.nl

post-1-1163197714.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zijn die kaarten daar verkrijgbaar, want ik wil er wel naartoe, Mss Goliat ontmoeten ofzo :D

Nope, je kunt ze online bestellen bij ticketbox en hun verkooppunten zoals Free Record Shop..

Ik heb trouwens vandaag mijn kaartje gekocht, bij het eerder genoemde Free Record Shop.. :D ik ga zondag en ik kan niet wachten.. :engel::D Wees er voor de mensen die nog willen komen wel snel bij, volgens die man waren er nog maar 300 kaarten(wel in hun winkel alleen al) maar hij zei dat hij ze waarschijnlijk tegen het einde van de middag ze al kwijt is.

Hier mijn kaartje, ik moet het natuurlijk wel een beetje showen eh.. :D :

01010101gameplayddddit4.jpg

Dankje uitgeprint :clown:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een kaartje voor HCC dagen of Gameplay betekend nog niet dat je toegang hebt tot beide. Daarvoor heb je een combikaart nodig, of dien je twee losse kaartjes te kopen (wat duurder is).

klopt, maar een kaartje tot HCC geeft je korting voor gameplay, ik kan er nu heen voor €5

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Following last year's release of the Grand Theft Auto III Kubricks set, we are proud to announce the latest in the series, the Grand Theft Auto: Vice City Kubricks.

Taking us all back to that decadent era of excess, the 1980's, the Grand Theft Auto: Vice City Kubricks will feature:

Tommy Vercetti

Lance Vance

Crime lord Ricardo Diaz

Adult film star Candi Suxx

Ken Rosenberg, scruples-free attorney

Quantities are limited so pre-order now to secure them for your collection.

kubrick-vc$35.99

>>> Door Joriz: Dus??? Je draagt niet echt iets bij aan dit topic. Ook allemaal loze enters (die ik reeds heb weggehaald) wordt dit bericht niet echt duidelijker op<<<

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ja meschien late reply:) maar ik was op de gamebeurs en heb 4 t-shirts en een tas gewonnen met mulitplayer lol:) was wel gezellig:)
WTF :? Ik had ook heel vaak gewonnen, maar na 2 shirts wilden ze niets meer meegeven, want ik had teveel zeiden ze!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ja meschien late reply:) maar ik was op de gamebeurs en heb 4 t-shirts en een tas gewonnen met mulitplayer lol:) was wel gezellig:)
WTF :? Ik had ook heel vaak gewonnen, maar na 2 shirts wilden ze niets meer meegeven, want ik had teveel zeiden ze!

was je op vrijdag of op zaterdag? ik op vrijdag en der was niemand, heb een paar keer tegen andere mensen gewonnen, en 2 keer ofzo tegen die man van die stand gespeeld:) en op het einde van de dag was er een andere man daar had ik ook nog een tshirt gehalald^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ja meschien late reply:) maar ik was op de gamebeurs en heb 4 t-shirts en een tas gewonnen met mulitplayer lol:) was wel gezellig:)
WTF :? Ik had ook heel vaak gewonnen, maar na 2 shirts wilden ze niets meer meegeven, want ik had teveel zeiden ze!

was je op vrijdag of op zaterdag? ik op vrijdag en der was niemand, heb een paar keer tegen andere mensen gewonnen, en 2 keer ofzo tegen die man van die stand gespeeld:) en op het einde van de dag was er een andere man daar had ik ook nog een tshirt gehalald^^

Ik op zaterdag, toen heb ik een paar keer onno Bos verslagen (werkt bij take two, de uitgever van GTA)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ja meschien late reply:) maar ik was op de gamebeurs en heb 4 t-shirts en een tas gewonnen met mulitplayer lol:) was wel gezellig:)
WTF :? Ik had ook heel vaak gewonnen, maar na 2 shirts wilden ze niets meer meegeven, want ik had teveel zeiden ze!

was je op vrijdag of op zaterdag? ik op vrijdag en der was niemand, heb een paar keer tegen andere mensen gewonnen, en 2 keer ofzo tegen die man van die stand gespeeld:) en op het einde van de dag was er een andere man daar had ik ook nog een tshirt gehalald^^

Ik op zaterdag, toen heb ik een paar keer onno Bos verslagen (werkt bij take two, de uitgever van GTA)

ja ik heb ook tegen hem gespeeld:) wist niet wie het was maar zag het op gamekings:) dus hij is onno bos:D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik ben bij kans nog later met het melden maar...

ik heb Onno Bos ook een paar keer verslagen, was niet echt moeilijk.

zowiezo vond ik het niveau op gameplay erg laag, ik won alles gemakelijk. Terwijl het tegen mn maten hier in het zuiden is het stee vast lastig.

maar waar ik wel erg trots op ben is het stoeltje wat ik gewonnen had ^_^

heb nu een GTA hoekje gemaakt op mn kamer [volgens een vriend van me is dat net iets te fanboyachtig, maar who cares? moet de spullen toch met trots kwijt [lees: showen] he]

[foto is niet mn gtahoekje, maar dat valt ook wel te zien =p]

10029445b15dwc5.th.jpg

Bewerkt: door Xnow

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...