Jump to content
Joriz

Vice City Stories op GamePlay!


Gameplay 2006 is het grootste game-event dat ooit in Nederland heeft plaatsgevonden. Drie dagen lang (vrijdag 24, zaterdag 25 en zondag 26 november) zal Jaarbeurs Utrecht veranderen in een gamersparadijs.

Dit jaar heeft Rockstar Games ook een stand. Hier tonen ze Grand Theft Auto Vice City Stories aan het Nederlandse publiek. Om deze reden mag iedereen met zijn PSP en Vice City Stories naar Gameplay komen om op de stand multiplayer Vice City Stories tegen elkaar te spelen. Hierbij zijn diverse coole goodies te winnen van Vice City Stories!

Foto Take 2 Interactive Benelux



Als je Vice City Stories nog niet hebt kan je hem ook ter plekke op de Jaarbeurs aanschaffen bij de stand van Free Record Shop waarbij je ook een leuke goodie krijgt.



Indien je geen zin hebt om Vice City Stories tegen elkaar te spelen kan je natuurlijk ook lekker chillen en een drankje drinken op de stand van Rockstar Games.

Gameplay 2006 is van vrijdag 24 t/m zondag 26 november in Jaarbeurs Utrecht. Dagkaarten zijn verkrijgbaar voor € 15,-

Voor meer info check GamePlay.nl

post-1-1163197714.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is dat ik al iets te doen heb dat weekend, anders zou het zeker een mooie manier zijn om mijn tijd te spenderen. Leuke T-Shirts trouwens: I (L) VC

'k hoop dat ik die ook ergens 'gewoon' kan kopen, lekker opscheppen op school :engel:

Mvg, Moonbeam

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze zijn door de verzendkosten helaas redelijk duur. Niet alle goodies kan je kopen. Zoals stikkers, keycords en andere hebbedingetjes. Ook is er meestal nog wat kleding die ze niet via de online winkel verkopen.

maar om dat te weten moet je natuurlijk naar de Jaarbeurs toe gaan, waar behalve Rockstar Games nog vele andere spel producenten hun nieuwste games en consoles laten zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar zijn die Gta Vcs Stuff ook gewoon gratis op gameplay of moet je ze winnen want heb er alles voor over om ze mee naar huis te nemen :D ga trouwens met 2 rugzakken daar na toe om vervolgens met 3 naar huis te gaan ,met al die goodies die ik daar ga pakken :)

Bewerkt: door The Italian

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zal er zijn, je herkent me aan m'n 2 benen, 2 armen en 1 hoofd. :D:schater:

Wanneer precies gaan jullie eigenlijk, het is wel leuk om gelijk iemand van dit forum te ontmoeten eh :puh: Ik kom trouwens niet alleen voor VCS, maar ook voor al die andere mooie games.. Hoe dan ook tot dan. :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn die kaarten daar verkrijgbaar, want ik wil er wel naartoe, Mss Goliat ontmoeten ofzo :D

De kaarten worden volgensmij aan de deur verkocht maar het kan aardig vol zitten dus ik raad je aan om kaarten te reserveren. Rockstar is volgensmij het hele weekend aanwezig dus het maakt niet zo veel uit op welke dag je gaat. Hier dan maar een linkje naar de gameplay site, daar vind je meer info over reserveren ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn die kaarten daar verkrijgbaar, want ik wil er wel naartoe, Mss Goliat ontmoeten ofzo :D

Nope, je kunt ze online bestellen bij ticketbox en hun verkooppunten zoals Free Record Shop..

Ik heb trouwens vandaag mijn kaartje gekocht, bij het eerder genoemde Free Record Shop.. :D ik ga zondag en ik kan niet wachten.. :engel::D Wees er voor de mensen die nog willen komen wel snel bij, volgens die man waren er nog maar 300 kaarten(wel in hun winkel alleen al) maar hij zei dat hij ze waarschijnlijk tegen het einde van de middag ze al kwijt is.

Hier mijn kaartje, ik moet het natuurlijk wel een beetje showen eh.. :D :

01010101gameplayddddit4.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn die kaarten daar verkrijgbaar, want ik wil er wel naartoe, Mss Goliat ontmoeten ofzo :D

Nope, je kunt ze online bestellen bij ticketbox en hun verkooppunten zoals Free Record Shop..

Ik heb trouwens vandaag mijn kaartje gekocht, bij het eerder genoemde Free Record Shop.. :D ik ga zondag en ik kan niet wachten.. :engel::D Wees er voor de mensen die nog willen komen wel snel bij, volgens die man waren er nog maar 300 kaarten(wel in hun winkel alleen al) maar hij zei dat hij ze waarschijnlijk tegen het einde van de middag ze al kwijt is.

Hier mijn kaartje, ik moet het natuurlijk wel een beetje showen eh.. :D :

01010101gameplayddddit4.jpg

Ik gisteren :D:D:D vet cool de gameplay!~En ik ga zaterdag..

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is dit hetzelfde als de HCC-dagen? (+gameexpo (=gameplay??))

dat is nl ook die dagen in Jaarbeurs Utrecht, zie ook deze link.

Zoja, daar had ik al een kaartje voor en ben er met GTA:VCS en mn PSP bij R* :D

edit:

oja het is wel hetzelfde, heb mn gratis kaartje al thuis in de bus gehad _O_ HCC _O_.

Bewerkt: door Bassiej26

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...