Jump to content

[2006] Vragen


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    10

  • Preddy

    6

  • Lantyz

    5

  • Ferre

    4

Beoordeel ik personen op wat voor rang ze nu zijn, of wat ze het grootste gedeelte van het jaar zijn geweest? Of zelfs allebei?

Dus als ik vind dat bijvoorbeeld RonaldVC een goede moderator was en nu een goede ML, waar kan ik hem dan bijzetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Op wat ze op dit ogenblik zijn. Dit breng het minste verwarring met zich mee, en heeft iedere gebruikersgroep een winnend lid. Uiteraard staat niets je in de weg om een ex-moderator te nomineren voor 'beste megalid' (of zijn andere huidige rang), ook al baseer je zijn nominatie op zijn prestaties als moderator.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag:

Mogen Matthijs, SummerBase, VforV en ik op de savegame topics die door ons zijn gemaakt stemmen? Dus mag ik op het SA V2 topic stemmen? VforV natuurlijk wel, maar mag hij op het LCS topic stemmen? De SA, VC en III zijn van 4 personen, mogen de 3 over gebleven daar op stemmen ofniet?

Owja om mis verstanden te voorkomen, het is gewoon een vraag dus ik hoef er niet daadwerkelijk op te stemmen!

Link to comment
Delen op andere websites

Velaro's nominaties even uit de quote gehaald

Je mag toch maar 1 per award nomineren?

Nee, in de regels staat dat je per categorie 2 personen mag nomineren. Velaro heeft dus wel teveel genomineerd in bepaalde categoriën, maar mag er per categorie 2 laten staan. Verder zou het fijn zijn als je dit soort vragen in het vragentopic stelt, zodat er in dit topic enkel en alleen lijstjes met genomineerden komen te staan ;)

>>> Door .Levi.: Jij zegt het al, moved naar vragen topic.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Vraag:

Mogen Matthijs, SummerBase, VforV en ik op de savegame topics die door ons zijn gemaakt stemmen? Dus mag ik op het SA V2 topic stemmen? VforV natuurlijk wel, maar mag hij op het LCS topic stemmen? De SA, VC en III zijn van 4 personen, mogen de 3 over gebleven daar op stemmen ofniet?

Owja om mis verstanden te voorkomen, het is gewoon een vraag dus ik hoef er niet daadwerkelijk op te stemmen!

Je mag niet op jezelf stemmen, dus ook niet op een topic die door jezelf gemaakt is.

En zelfs zonder die regel zou ik het niet fris vinden als mensen op zichzelf op eigen items gaan stemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Stinkt het dan ook als de medewerkers van de OWN op de OWN als beste blog/topic stemmen?

Daar zit inderdaad een luchtje aan. :Y

Ik heb de toilet-aria al opgehangen... :sigaar:

Vind ik persoonlijk niet helemaal stinken. De Oceans Weekly News blog wordt bijgehouden door de OWN-leaders (Dutchy3010 en SummerBase). Redacteuren zelf leveren gewoon hun artikels in in een topic in The Oceans Crib subforum. In principe wordt de OWN-blog onderhouden door de redacteuren, want geen redacteur => geen artikel => geen OWN. Toch heb ik (ik ben ook een redacteur) geen rechten om de OWN-blog te kunnen wijzigen. Persoonlijk vind ik het zaakje dus niet helemaal stinken als een OWN-redacteur op de OWN-blog stemt, en bovendien: als je dat nou eens daadwerkelijk de beste blog vindt? Zo lang bestaat het blogsysteem nog niet, dus ik vind het eerlijk gezegd vrij moeilijk om hier goed over te kunnen beslissen.

Mijn vraag is dus: hoe wordt hier door de admin(s) tegenaan gekeken?

Edit: Oké, ik begrijp je punt. Ik ben het ook wel met je eens, maar toch vind ik dat bij de blogs nèt even anders liggen... Dutchy3010 heeft de OWN-blog gemaakt, niet wij (de redacteuren)... Maar goed ik zal mijn keuze dan toch maar even veranderen, zodat ik zeker weet dat het eerlijk is gegaan (als het aan mij zou liggen dan).

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Vind ik persoonlijk niet helemaal stinken. De Oceans Weekly News blog wordt bijgehouden door de OWN-leaders (Dutchy3010 en SummerBase). Redacteuren zelf leveren gewoon hun artikels in in een topic in The Oceans Crib subforum. In principe wordt de OWN-blog onderhouden door de redacteuren, want geen redacteur => geen artikel => geen OWN. Toch heb ik (ik ben ook een redacteur) geen rechten om de OWN-blog te kunnen wijzigen. Persoonlijk vind ik het zaakje dus niet helemaal stinken als een OWN-redacteur op de OWN-blog stemt, en bovendien: als je dat nou eens daadwerkelijk de beste blog vindt? Zo lang bestaat het blogsysteem nog niet, dus ik vind het eerlijk gezegd vrij moeilijk om hier goed over te kunnen beslissen.

Mijn vraag is dus: hoe wordt hier door de admin(s) tegenaan gekeken?

Oke, even zonder dollen..

Op zich is het niet verboden om b.v. als redacteur om de OWN te nomineren, maar ik denk dat een nominatie veel meer waarde heeft als er andere mensen zijn die hem nomineren. En in geval van OWN lijkt me dat niet zo'n probleem.

Als ik voor mezelf spreek, zou ik de eer aan mezelf houden al redactie-lid en een andere blog nomineren of de categorie leeg laten.

Link to comment
Delen op andere websites

In .WhoopDiDoo.'s nominatie lijstje staat bij mooiste signature deze:

asphaltzq7.png

Deze signature was een Graphics Team 06 aanvraag, gemaakt door mij (link). Hoe zit dat dan precies? Gaat het dan gewoon naar ASPHALT, de eigenaar, of naar mij, Ferre, de maker. Of is die sig nu gewoon 100% van ASPHALT? Ik kwam daar net achter en ben een beetje in de war met hoe het zit. Ja, als GT06 leider weet ik ook niet alles :$ :puh: .

Oja, ik ben niet boos als ik die prijs niet win als deze signature wint. (Zou wel slap zijn. :roll: )

Link to comment
Delen op andere websites

Toch heb ik (ik ben ook een redacteur) geen rechten om de OWN-blog te kunnen wijzigen. Persoonlijk vind ik het zaakje dus niet helemaal stinken als een OWN-redacteur op de OWN-blog stemt

Maar het is dan nog steeds voor een deel je eigen werk waar je op stemt. De gedachte achter 'niet op jezelf stemmen' is dat je ervanuit gaat dat anderen je inzet waarderen, in plaats van jijzelf.

In dit oogpunt denk ik dat het wel zo netjes is om niet op je eigen topic, blog, contest of wat dan ook waar je een redelijke hand in gehad hebt te stemmen. Het is wel zo sportief om anderen een kans te geven door te stemmen op onderdelen die jij waardeert, en het stemmen op jouw onderdeel over te laten aan je eigen publiek.

En natuurlijk zit hier een schaduwgebied in dat niet te controleren valt, maar ik denk dat iedereen voor zichzelf wel kan bepalen wat sportief is en wat niet.

Deze signature was een Graphics Team 06 aanvraag, gemaakt door mij (link). Hoe zit dat dan precies? Gaat het dan gewoon naar ASPHALT, de eigenaar, of naar mij, Ferre, de maker.

De Award gaat naar de signature, evenals dat de Award voor beste topic naar het topic gaat. Iedereen die er aan meegewerkt heeft kan even trots zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...