Jump to content

[2006] Vragen


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    10

  • Preddy

    6

  • Lantyz

    5

  • Ferre

    4

Deze signature was een Graphics Team 06 aanvraag, gemaakt door mij (link). Hoe zit dat dan precies? Gaat het dan gewoon naar ASPHALT, de eigenaar, of naar mij, Ferre, de maker.

De Award gaat naar de signature, evenals dat de Award voor beste topic naar het topic gaat. Iedereen die er aan meegewerkt heeft kan even trots zijn. ;)

En hoe gaat dat dan met de badges? Of worden hiervoor geen badges gebruikt?

Is het niet een beter idee om de eindronde via een poll te houden waarvan je de tussenstand niet ziet, net als de Muziek & films Awards ? Dat maakt het misschien wat makkelijker om te stemmen

Mag ik ook wat zeggen, crew? :sst::sigaar: - Dat is bij alle grote contests, als ik het goed heb. De Awards is een van de belangrijkste wedstrijden dus ik weet wel zeker dat dit hier ook wordt gebruikt. Want als je ondertussen iemand met heel veel stemmen ziet kun je elkaar bijvoorbeeld omkopen om op een andere te stemmen. Dit is dan een goede optie.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet een beter idee om de eindronde via een poll te houden waarvan je de tussenstand niet ziet, net als de Muziek & films Awards ? Dat maakt het misschien wat makkelijker om te stemmen

Mag ik ook wat zeggen, crew? :sst::sigaar: - Dat is bij alle grote contests, als ik het goed heb. De Awards is een van de belangrijkste wedstrijden dus ik weet wel zeker dat dit hier ook wordt gebruikt. Want als je ondertussen iemand met heel veel stemmen ziet kun je elkaar bijvoorbeeld omkopen om op een andere te stemmen. Dit is dan een goede optie.

Inderdaad.. Sterker nog, de skin waarbij de tussenstanden van de polls tijdens de poll niet te zien zijn, zijn vorig jaar speciaal voor de forum-awards gemaakt. En daarna pas ook voor sommige andere speciale contests.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
K weet niet of k kan nomineren... maar ik nomineer in iedergeval speciial_marc.5

hijs gwoon beste gtaforumer vind ik, en weet ckr veel over games :clown:

Greetz :klap:

Ja, jij kan nomineren, maar dan moet je het lijstje invullen.(Zie eerste post op pagina 1)

Link to comment
Delen op andere websites

wanneer worden eigenlijkd e stemmingsrondes van de award badges gehouden? en wanneer is de uitslag?

De stemmingronde voor de award badges wordt gelijk gehouden met de stemmingronde van de forum-awards.

De winnaars worden tegelijkertijd bekend gemaakt. De winnaar van de award-bade krijgt natuurlijk wel eerder de uitslag te horen, want hij moet alle badges maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

ait :)

enne, ik weet niet hoe men op de badges mag stemmen? maar zou het dan niet beeter zijn alle badges te laten zien, zonder hun maker erbij, zodat mensen echt stemmen op welke de mooiste is, en dat ze niet stemmen op een van iemand omdat diegene toevallig bekend is op het forum?

en stel dat je wint, is er een bepaalde site waar je de badges moet uploaden ofniet? want het lijkt me dat als je ze bij imageshack upload, de upload na een tijdje vast verwijdert word..

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Van de ingezonden badges worden er tien geselecteerd, die in een poll komen te staan. In die poll staan dan alle badges op een rijtje, zodat men goed de beste eruit kan halen om op te stemmen.

Diegene die wint, kan de badges gewoon doorsturen naar de crew, dan hebben wij nog wel ergens wat ruimte liggen om ze te uploaden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de stemlokalen/polls kun je makkelijk op jezelf stemmen, ofniet? ^_^

En hebben jullie bij het stemlokaal bij de categorie 'beste signature' de mooiste uitgezocht of gebaseerd op meeste stemmen? (Mijn nominatie staat erbij! :puh: ) En ook de mooiste uitspraak? Daar staat er ook een van mij bij:P

"Ik heet geen Jarno maar Rolf."

@ Jarno: Ik bedoel mijn nominatie :engel:

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Daar staat er ook een van mij bij:P
"Ik heet geen Jarno maar Rolf."

Ik denk eerder (Ik weet) dat die van mij is.

Trouwens bij beste GTA Liberty City stories kenner staat er als optie:

VorV

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de stemlokalen/polls kun je makkelijk op jezelf stemmen, ofniet? ^_^

Ja, dat kan. Of dat sportief is moet je zelf bepalen, aangezien wij het toch niet kunnen controleren.

En hebben jullie bij het stemlokaal bij de categorie 'beste signature' de mooiste uitgezocht of gebaseerd op meeste stemmen?

Bij de signatures waren er te weinig dubbele nominaties. We hebben dus allereerst de sigs met de meeste nominaties eruit geplukt, en vervolgens een interne stemming over de resterende sigs gehouden. Daar kwamen de uiteindelijke genomineerde sigs erg duidelijk als uitslag uit. Bij de overige categorieën zijn gewoon de nominaties met de meeste stemmen gekozen.

Crap, ik wist niet dat mijn Oceans Twelve sig dr ook bij stond. :D

Moet je maar niet van die mooie sigs maken! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...