Jump to content

[2006] Vragen


PatrickW

Recommended Posts

Ik dacht dat de stemming via PM ging verlopen? :?

Nee hoor, net als vorig jaar, via een verborgen poll dus..

:?
9-december t/m 22-december - Stem-ronde

Op 9 December zal voor elke categorie de lijst met 5 genomineerden worden bekend gemaakt,

en iedereen kan dan door middel van een PM zijn voorkeur kenbaar maken. Deze ronde is geheim,

en er zullen dus geen tussenstanden bekend gemaakt worden.

VforV heeft dus wel gelijk dat er ergens stond dat de stemming via PM zou verlopen, maar aangezien het stemmen tellen dan nogal veel tijd in beslag zal gaan nemen, lijkt een poll me inderdaad wat handiger :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    10

  • Preddy

    6

  • Lantyz

    5

  • Ferre

    4

Ik dacht dat de stemming via PM ging verlopen? :?

Nee hoor, net als vorig jaar, via een verborgen poll dus..

:?
9-december t/m 22-december - Stem-ronde

Op 9 December zal voor elke categorie de lijst met 5 genomineerden worden bekend gemaakt,

en iedereen kan dan door middel van een PM zijn voorkeur kenbaar maken. Deze ronde is geheim,

en er zullen dus geen tussenstanden bekend gemaakt worden.

VforV heeft dus wel gelijk dat er ergens stond dat de stemming via PM zou verlopen, maar aangezien het stemmen tellen dan nogal veel tijd in beslag zal gaan nemen, lijkt een poll me inderdaad wat handiger :Y

Dat was inderdaad een fout in de beschreven procedure. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Even een ander puntje:

Bij "Beste screen uit de galerij" staan alleen de namen van de screens. Zo staat er ook 1 genaamd San Fierro; als je dan kijkt in de galerij dan zijn er een aantal screens met de naam San Fierro. Zo weet je dus als nog niet welke screen het is. Misschien een link of een naam van de maker erbij?

Ikkes.

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik ben mijn troffee van de GTAforum Awards 2005 kwijt, waar onder "Beste modder" "Bradley H." stond.

Heeft iemand die nog toevallig, of heeft GTAForum die nog bewaard ?

Alvast bedankt,

Bradley H.

EDIT: @NandroDavids, bedankt :sigaar:

Bewerkt: door Bradley H.
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik ben mijn troffee van de GTAforum Awards 2005 kwijt, waar onder "Beste modder" "Bradley H." stond.

Heeft iemand die nog toevallig, of heeft GTAForum die nog bewaard ?

Alvast bedankt,

Bradley H.

Die ligt absoluut nog ergens achterin de archieven van GTA-Forum :Y

*KLIK*

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer is de uitslag bekend?

In dit topic is het volgende te lezen:

9-december t/m 22-december - Stem-ronde

Op 9 December zal voor elke categorie de lijst met 5 genomineerden worden bekend gemaakt,

en iedereen kan dan door middel van gemaskeerde poll zijn voorkeur kenbaar maken. Deze ronde is geheim,

en er zullen dus geen tussenstanden bekend gemaakt worden.

??? - Bekendmaking Winnaars

Ergens tussen kerst en nieuwjaar, wordt de uitslag bekend gemaakt (exacte tijdstip blijft geheim)

Het wanneer is dus ergens tussen 23 december en 31 december lijkt me.

Overigens was het ook al te lezen in dit topic, zie alhier de vraag en alhier het antwoord.

Btw, veel succes iedereen :klap:

>>> Door patrickw: bovenstaande vraag en dit antwoord vanuit stemlokaal verplaatst naar hier<<<

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer zijn de uitslagen bekend?

Justin, waarom stel je nou twee keer dezelfde vraag, terwijl Preddy boven jou duidelijk antwoord heeft gegeven? Ook al is je post gemoved, je had die post van Preddy vast wel gezien voordat je op add reply klikte. In ieder geval staat je antwoord in de post boven jou.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nog nergens....de uitslag is bekend bij de Global Moderators en bij de Admins en op dit moment worden er prijzen aan de uitslag gehangen. Zodra men daar helemaal uit is wordt direct de uitslag bekend gemaakt en kan het grote feliciteren beginnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat er in de aankoniging&prodecure staat:

De uitslag wordt tussen kerst en o&n bekend, maar het excacte tijdstip blijft geheim, als het geheim blijft, zijn er dus wel mensen die het wel weten, dat kunnen alleen maar de Admins zijn, mijn inziens.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...