Jump to content

[2006] Vragen


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    10

  • Preddy

    6

  • Lantyz

    5

  • Ferre

    4

Ik heb als het goed is, -matthijs- al gezien met een FA badge van 2006..

Dat is die van de Graphics Super Contest, maar hij lijkt inderdaad wel veel op een bepaalde badge die meedeed aan de FA badge contest.

Sorry, haat PB's kunnen naar de maker worden gestuurd (dat ben ik). Alleen ik verzeker je niet dat ze bij mij kunnen blijven, als je weet wat ik bedoel. ^_^ Maar die winnaars badge die -Matthijs- draagt, van het Graphics Super Contest 2006 is veel unieker.

Crew, het is tussen Kerst en Oud en Nieuw, dus het zal dan vandaag bekend worden gemaakt. Ik hoop niet om 10 voor 12, want dan lig ik in bedje en de 31ste heb ik wel wat beters te doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De organisatie weet de uitslag, maar het tijdstip van bekendmaken ligt nog niet vast..

In ieder geval dit jaar nog..

Dat betekent dus dat 't vandaag of morgen wordt? Als 't niet op 31 december 23:59:59 is. Dan lig ik al te slapen en ik moet zo snel mogelijk weten wie de mooiste signature heeft ^_^ . Doe 't voor jullie lieve, hopeloze Lord of War ^_^ .

Bewerkt: door Lord of War
Link to comment
Delen op andere websites

Ze maken het dit jaar spannender dan vorig jaar volgensmij. Toen was het al vrij snel na kerst bekend, nu is het al 4 dagen geleden dat het Kerst was, en nog geen uitslag. Wel leuk trouwens.

Nog even een vraagje, awards die niet door leden gewonnen kunnen worrden, waar worden die geplaatst?

Link to comment
Delen op andere websites

Ze maken het dit jaar spannender dan vorig jaar volgensmij. Toen was het al vrij snel na kerst bekend, nu is het al 4 dagen geleden dat het Kerst was, en nog geen uitslag. Wel leuk trouwens.

Nog even een vraagje, awards die niet door leden gewonnen kunnen worrden, waar worden die geplaatst?

Die komen bij de admins boven de openhaard te hangen. :sigaar:

Nee, die awardbadges proberen we een zo goed mogelijke plek te geven..

b.v. Beste topic en beste contest zal hem in de eerste post krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

De organisatie weet de uitslag, maar het tijdstip van bekendmaken ligt nog niet vast..

In ieder geval dit jaar nog..

Dat betekent dus dat 't vandaag of morgen wordt? Als 't niet op 31 december 23:59:59 is. Dan lig ik al te slapen en ik moet zo snel mogelijk weten wie de mooiste signature heeft ^_^ . Doe 't voor jullie lieve, hopeloze Lord of War ^_^ .

Ga je geen nieuwjaar vieren of stuurwerk afsteken?

Komt de uitslag in een topic op het forum of wordt het ook de de nieuws-pagina van GTAGames geplaatst?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...