Jump to content

[2006] Forum Awards


Lantyz

Recommended Posts

Na het succes van vorig jaar houden we ook dit jaar weer de Forum Awards om het jaar af te sluiten. In de Forum Awards worden in verschillende categorieën de beste leden van het forum gekozen. Er zijn dit jaar 25 categorieën, waaronder de meeste bekende categorieën van vorig jaar, maar ook enkele nieuwe. De onderdelen lopen uiteen van meest behulpzame lid tot beste sfeermaker, en van beste modder tot beste graphicus. Iedereen die ergens uitblinkt maakt dus kans in de prijzen te vallen!

We houden de gang van zaken van de vorige Forum Awards aan, wat betekent dat we beginnen met een nominatieronde. Hoe alles precies in zijn werk gaat kun je nalezen en navragen in het voor deze gelegenheid opgezette subforum.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    5

  • .Sharingan

    3

  • Ferre

    2

  • ExploudeD

    2

Ja oke maar het gaat meer om de leden die gewoon normaal posten en wie iedereen wel weer een kans zou willen geven. ;)

De mensen die op dit moment gebanned zijn, zijn dat echt niet zonder reden. Een heleboel leden hebben dan misschien niet gezien wat de gebannede leden verkeerd hebben gedaan, maar de Crew weet wél wat er precies is voorgevallen per lid dat is gebanned. Het lijkt me dus geen goed idee om alle leden te laten beslissen of gebannede leden weer terug mogen komen, aangezien de leden niet de volledige verhalen achter de verschillende bans kennen ;)

Om ook nog even ontopic te blijven: Ik ben blij dat de Forum Awards zijn begonnen, want ik ben een groot liefhebber van lijstjes maken. Wat de Forum Awards leuk maken is de spanning die er omheen hangt. Kortom: Weer een schitterend initiatief, Lantyz & PatrickW!

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk ja :puh: . Ik heb er heel erg zin in en ik ben al een aantal keer genomineerd. Vorig jaar was het een beetje langs me heen gegaan, nu wil ik het echt niet missen.

Succes, genomineerden! :klap:

Veel succes iedereen, dat de beste mogen winnen, ...

Ik hoop dat ik ook genomineerd word maar denk (99% zeker zelfs :puh:) het niet :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Vorig jaar was het een beetje langs me heen gegaan, nu wil ik het echt niet missen.

Idem dito hier bij mij. Vorig jaar had ik er ook niet zo op gelet omdat ik nog niet zolang lid was. Bovendien stemde ik bij de meesten ook maar lukraak :puh:. Behalve bij de badges heb ik wel op de mooiste gestemd (die niet won :().

Succes, mensen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Net als bij Ferre en VforV heb ik het vorig jaar niet echt gevolgd, maar dit jaar zal ik dat zeker gaan doen. Misschien is het een leuk idee om de nieuwe functies van het forum ook als aparte categorie te maken, zoals bijvoorbeeld beste blog, beste afbeelding en beste download. Veel succes allemaal!

//> Edit: Ah Dutchy, bedankt ik wist niet dat het al van start was gegaan!

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Net als bij Ferre en VforV heb ik het vorig jaar niet echt gevolgd, maar dit jaar zal ik dat zeker gaan doen. Misschien is het een leuk idee om de nieuwe functies van het forum ook als aparte categorie te maken, zoals bijvoorbeeld beste blog, beste afbeelding en beste download.

Veel succes allemaal!

Die zijn er al hoor ;). Kijk maar in het subforum van de Forum Awards 2006. Vorig jaar was ik er nog niet bij, dus dit is de eerste keer voor mij. Maak van deze gelegenheid gelijk even gebruik om iedereen veel succes te wensen. En natuurlijk even naar de organisatoren melden dat het er weer heel goed uitziet :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is de eerste keer dat ik mee doe met de Forum Awards. Ik heb al wat mensen genomineerd. Ik ben blij dat ik in drie categorieën ben genomineerd. Het is altijd leuk om die lijstjes te mogen invullen.

Ik wens iedereen veel succes en plezier met de Forum Awards 2006. :Y

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...