Jump to content

[2006] Forum Awards


Lantyz

Recommended Posts

De eerste week van deze stemronde zit er inmiddels alweer op. Er hebben tot nu toe al 140 mensen hun stem uitgebracht. In een groot aantal categorieën is het nog steeds reuze spannend, dus ik wil iedereen oproepen die nog niet gestemd heeft, om dat alsnog te doen. Om aan te geven hoe belangrijk je stem kan zijn, heb ik hieronder een lijst gemaakt van het verschil tussen de koploper en de tweede plaats op dit moment in elke categorie. De lijst is gesorteerd op oplopend verschil. Je zit dus dat je met 1 stem de uitslag in 4 categorieën nog direct kunt veranderen en in 13 categorieën is het verschil tussen de eerste twee plaatsen kleiner dan 10 stemmen.

Dus laat je stem horen, want iedere stem telt.

Verschillen tussen de eerste twee plekken van alle categorieën op dit moment:

  1. 0
  2. 1
  3. 1
  4. 1
  5. 2
  6. 3
  7. 5
  8. 5
  9. 6
  10. 6
  11. 7
  12. 8
  13. 9
  14. 15
  15. 15
  16. 15
  17. 20
  18. 27
  19. 27
  20. 28
  21. 31
  22. 33
  23. 42
  24. 46
  25. 58

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    5

  • .Sharingan

    3

  • Ferre

    2

  • ExploudeD

    2

Er hebben tot nu toe al 140 mensen hun stem uitgebracht.

gtafpollloldi1.png

gtafpolllol2nv9.png

Die aantal stemmen kloppen dus nooit. Ik zag eerder al de hele tijd mooie afgeronde getallen. Zeker omdat dit een 'geheime poll' is, ofniet?[/font]

Lol :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nou volgens mij klopt het wel hoor.....3500 stemmen gedeeld door 25 (aantal categorieen) geeft inderdaad 140. 140 mensen die dus stuk voor stuk 25 keuzes hebben gemaakt. En die keuzes zijn verplicht, want niet stemmen kan niet :D. Dus het aantal stemmen zal altijd in veelvouden van 25 stijgen en dus mooie ronde getallen geven.....

Link to comment
Delen op andere websites

Klokslag twaalf is geweest, en het stemlokaal is gesloten. Het volk heeft gesproken, de winnaars zijn gekozen.

De twee stemtopics zijn overgebracht naar de zesde verdieping van het GTAGames HQ, waar onze administratie nu alle stemmen telt en op echtheid controleert. Verwacht de uitslag van de GTAForum Awards 2006 tussen kerst en oud & nieuw. In de tussentijd wens ik alle genomineerden heel veel succes met in bedwang houden van hun zenuwen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...