Jump to content

[2006] Forum Awards


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    5

  • .Sharingan

    3

  • Ferre

    2

  • ExploudeD

    2

Eerlijk?

Vandaag rond 15u had ik op me werk lunchpauze en had ik voorgevoel dat ie vandaag of morgen zou komen, kom je op gtaforum rond 19u, en zie je bij forum nieuws de forum awards 2006 staan.

Ik direct helemaal blij :puh:

Heb vorig jaar toen ik nog maar paar weken, daagjes op het forum zat, 2 nominaties gehad, en was toen zo trots, dat dat het mooiste moment op dit forum werd. Ik ben dus erg blij, dat ze er dit jaar weer zijn _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er zin in, ik ga meteen men lijstje samenstellen, wel spijtig dat je niet op adins enzo mag stemmen (al vind ik het best begrijpelijk dat je dat niet kan), want het zijn zij die het meest ABN spreken.

Maarja , het zij zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja kan er ook geen nominatie zijn voor iemand die gebannend is dat die vervroegt weer normaal lid word. ;)

Neen.. Op dit forum hanteren we de regel:

Eenmaal geband is voor altijd geband (tenzij er fouten zijn gemaakt)

Er is dus geen sprake van gebande leden die weer normaal lid worden, en zeker niet vervroegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja kan er ook geen nominatie zijn voor iemand die gebannend is dat die vervroegt weer normaal lid word. ;)

Neen.. Op dit forum hanteren we de regel:

Eenmaal geband is voor altijd geband (tenzij er fouten zijn gemaakt)

Er is dus geen sprake van gebande leden die weer normaal lid worden, en zeker niet vervroegd.

En Arjen was wel eerst banned (dacht ik), hoe zit het met hem dan ?

>>> Door PatrickW: Dat was nog in de tijd dat die regel nog niet gehanteerd werd....

Maar dit topic is niet echt de plek om daar verder op in te gaan<<<

Patrick je naam moet wel met een hoofdletter hé :bonk:

Ik heb het even aangepast. Maar ik hou er al over op met Arjen !

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Vorig jaar was ik er nog niet bij, dus dit is de eerste keer voor mij. Maak van deze gelegenheid gelijk even gebruik om iedereen veel succes te wensen.

Vorig jaar was ik er wel bij. Maar net zoals vorig jaar kan ik ook dit jaar géén kans maken op een Award.

Ik weet zeker dat het weer een leuk project word. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Vorig jaar was ik drie keer geselecteerd, maar had ik geen enkele prijs binnen gehaald... Maar zoals het er nu naar uitziet heb ik wel wat aanhang als het om "Mooiste screen in gallery", "ABN" en "Beste moderator" gaat. :) Vooral die eerste.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook iedereen heel veel succes wensen. Vorig jaar heb ik de GTAForum Awards wel meegemaakt, maar niet optimaal omdat ik gewoonweg niet zoveel categoriën kende om mensen in te nomineren, en ik was niet echt actief. Tevens was ik vorig jaar geen één keer opgenoemd bij de nominaties, wat ik niet verbazingwekkend vond. In tegenstelling tot nu ben ik bij een paar categoriën vrij vaak opgenoemd, waar ik stiekem best trots op ben. Vorig jaar vond ik het een zeer leuk project, en het was ook een groot succes. Nu is de spanning er alleen maar meer op geworden, naar mijn idee. Nogmaals: iedereen heel veel succes, en moge de beste winnen! :)

Ter afsluiting wil ik iedereen toch nog iets meegeven: nomineer echt alleen iemand als je er zeker van bent dat deze persoon de betreffende award verdient. Wees dus objectief. Zo kan er sportief omgegaan worden en weten we zeker dat iemand, als die een award wint, de award dubbel en dwars verdient.

Lang leve de GTAForum Awards!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Opgelet:

De nominatieronde duurt tot aanstaande zaterdag. Dit betekent dus dat je nog slechts twee dagen hebt om je nominaties te plaatsen of aan te passen! Aan iedereen die al een lijst met nominaties heeft gepost: Controleer even of alles in orde is. In een aantal lijsten zijn nominaties verwijderd, omdat er was gestemd op global moderators of admins, of op meer dan twee leden per categorie. Het zou zonde zijn als hierdoor je nominaties verloren gaan!

Link to comment
Delen op andere websites

En wat is er nu in de tussentijd dan ? Want ik zie het nergens, of ik kijk er natuurlijk weer overheen :bonk:.

De nominatie ronde is inmiddels gesloten, wat betekend dat de admins/crew nu de stemmen aan het tellen zijn om te bepalen wie er door gaan naar de ''stemronde''. Deze begint op negen november december, aankomende zaterdag dus. In de tussentijd zul je gewoon even moeten wachten vrees ik ^_^

//> Edit: Inderdaad WhoopDiDoo, ik loop blijkbaar nog een maandje achter :D

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Het is inmiddels 9 december, en het stemlokaal is open. Stem nu op de genomineerden waarvan jij vindt dat ze een award verdienen! Het stemlokaal kun je hier vinden, en zal open blijven tot en met 22 december. De uitslag volgt daarna zo spoedig mogelijk!

Vergeet ook niet om op de mooiste Award Badge te stemmen in deze poll.

Ik wens de genomineerden veel succes, en moge de besten winnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...