Jump to content

Officieel forum-savegame


Die-hard

Recommended Posts

Na LCS, komt dit topic er nu ook voor VCS. :) Het is de bedoeling dat je missies doet, in een bepaalde volgorde.

Hier de regels, die door Matiscus zijn gemaakt:

De regels:

  • Gebruik zeker geen CHEATDEVICE!
  • Post een bericht, waarin je zegt. Ik doe hem wel, als je de missie(s) af hebt . Edit je je bericht.
  • Maximaal 1 missie per persoon per keer.
  • Het lijstje in deze post moet van boven naar beneden gehaald worden.
  • Knoei niet met de savegames! Dus niet cheaten, mods installeren, etc.
  • Kan je de missie niet halen? Niet erg, post gewoon dat iemand anders de missie(s) kan doen.
  • Bij spam kan je een verwijdering van je bericht verwachten
  • Wanneer je expres geld uitgeeft aan allerlei dingen, je in de min gaat staan, je expres je laat dood gaan/busted worden of andere missies gaat doen in plaats van hoofdmissies, kan je een verbod op het spelen van savegames in dit topic verwachten.
  • Je mag 1 keer in de 2 dagen, 1 missie doen.
  • Je hebt 1 dag de tijd om de savegame te halen, als je gezegt hebt om de savegame te doen.
  • Je upload je savegame via "Jou persoonlijke bijlagen" of via Rapidshare.de.
  • Als je wilt mag je de beloning erbij zetten.

Bij overtreding van deze regels, kan je 20% Warn cadeau krijgen!!

Post iets gelijk dit.

Jou bericht:

Ik doe de volgende missie.

Na de edit: Hier is de savegame, je vind hem in de bijlage. Ik heb de missie Home Sweet Home gedaan.

De volgende reageert zo (zo gaan we door):

Ik wil de volgende doen. Na de edit:Hier is mijn savegame, geupload via Rapidshare.de of je mag hem ook in je bijlage steken. Ik had de missies Slacker gedaan.

Bedankt, Matiscus!

Hier de missies:(ik streep de gedane missies door)

Jerry Martinez

Soldier

Cleaning House

Conduct Unbecoming

Phil Cassidy

Cholo Victory

Boomshine Blowout

Truck Stop

Marked Men

Marty Jay Williams

Shakedown

Fear the Repo

Waking Up the Neighbors

O, Brothel, Where Art Thou?

Got Protection?

Louise Cassidy Williams

When Funday Comes

Takin' Out the White*Trash

D.I.V.O.R.C.E

To Victor, the Spoils

Hose the Hoes

Robbing the Cradle

Lance Vance

Jive Drive

The Audition

Caught as an Act

Snitch Hitch

From Zero to Hero

Brawn of the Dead

Blitzkrieg

Turn on, Tune in, Bug out

Taking the Fall

White Lies

Where it Hurts Most

Blitzkrieg Strikes Again

Lost and Found

Light my Pyre

Umberto Robina

Nice Package

Balls

Papi don't Screech

Havana Good Time

Brian Forbes

Money for Nothing

Leap and Bound

The Bum Deal

Reni Wassulmaier

Accidents Will Happen

The Colonel's Coke

Kill Phil

Say Cheese

Kill Phil Part 2

So Long Schlong

In the Air Tonight

Mendez Brothers

The Mugshot Longshot

Hostile Takeover

Unfriendly Competition

High Wire

Burning Bridges

Gonzales

Home's on the Range

Purple Haze

Farewell To Arms

Ricardo Diaz

Steal the Deal

The Exchange

Domo Arigato Domestobot

Over the Top

Last Stand

Ik heb alvast de eerste missie gedaan, soldier:

(zie bijlage)

Bewerkt: door Die-hard
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    6

  • Rullez

    3

  • Pietje II

    2

  • Die-hard

    2

Ik wil wel de volgende doen, maar het zou dan wel handig zijn als de savegame daadwerkelijk in jouw bijlage zou staan. :D

Oké, de savegame zal laten we zeggen... rond 16:00 uur in dit bericht geplaatst zijn.

---------

GTA Vice City Stories Officieel Forum-savegame

  • Missies behaald: Soldier en Cleaning House
  • Missieomschrijving:
    • Soldier
      Vic Vance arriveert met een Barracks OL op Fort Baxter Air Base, en gaat naar het kantoor van Jerry Martinez. Vic legt tegen Jerry uit dat hij het leger in is gegaan om voor zijn familie te zorgen. Jerry zegt tegen Vic dat hij voor hem een klusje heeft, ga met de Streetfighter van Jerry naar Escobar International en haal een pakketje op. Eenmaal op het vliegveld aangekomen ontmoet je een man die het pakje levert, en moet je in zijn Marquis stappen. Op het water willen een paar huurmoordenaars de man en jou vermoorden. Ze laten de Marquis exploderen en jij moet zo snel mogelijk naar de kant zwemmen. Ren vervolgens naar jouw 'Barracks' en verstop het pakje (waar drugs in zit) onder jouw bed.
      Mission Passed!
    • Cleaning House
      Vic Vance vertelt tegen Jerry Martinez dat hij helemaal niks met drugs te maken wil hebben, Martinez zegt daarop dat hij eens rustig moet doen. Martinez kent iemand, genaamd 'Phil Cassidy', die alle soorten wapens kan leveren. Je moet hem maar eens een bezoekje gaan brengen. Rijd naar Vice Port, naar 'Phil Cassidy's Shooting Range'. Daar aangekomen vertelt Phil tegen Vic dat hij geen bank is, dus moeten ze het geld op gaan halen. Stap in Phil's Walton en rijd naar Phil's oude huis. Daar aangekomen vertelt Phil je dat hij geld onder de vloer in zijn huis heeft verborgen, maar een stel Cholos bezetten zijn huis. Vermoord met je Pistol alle Cholos, en loop het huis binnen. Daar binnenin kan je de Cholos vermoorden met je Pistol, maar ook kun je ze met je vuisten knock-out slaan. Wanneer je het geld hebt, moet je weer terug naar Fort Baxter rijden naar de barrakken van Jerry Martinez. Mission Passed!

    [*]Beloningen:

    • Soldier: $50
    • Cleaning House: $100

    [*]Wapens: Je beschikt nu over een Pistol (9MM).

    [*]Extra: 'Barracks' als eerste savehouse.

    [*]Opmerking: Ik heb de eerste twee missies gedaan, omdat 'Die-hard' me vermeldde dat zijn savegame kennelijk niet meer functioneerde. Ik had de missie 'Cleaning House' gereserveerd, dus moest ik wel de eerste missie voltooien. Ik neem aan dat dit niet zo'n verschrikkelijk groot probleem is.

    [*]Volgende missie: Conduct Unbecoming (gereserveerd door 'Gta-gamertje'). Veel succes en plezier!

    [*]Savegame: ULES00502S92F0.zip

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gePM't en hij had per ongeluk de verkeerde erop gezet. Ik was aan het wachten op de save-game maar doe jij de missie maar. Ik zal, als je klaar bent, de missie Conduct Unbecoming wel doen.

EDIT hieronder: ik doe dan wel Cleaning House ?

nog eens EDIT: van mij zal hij zo snel als mogelijk erop staan... Advancegta: was deze niet voor mij?

én nog eens:

Missies behaald: Conduct Unbecoming

Missieomschrijving: Martinez heeft een opdracht voor je: Je moet een prostituee ophalen op Starfish Island, genaam Mary. Eerst moet je naar Phil rijden waarna je een nieuwe auto krijgt om indruk te maken op Mary. Neem de auto en rijdt naar Mona, die weet waar Mary is. Geef haar een lift naar het feest en zet haar af waarna je Mary ontmoet. Jij wil Mary meenemen maar haar 'huurders' zijn het hier niet mee eens. Vermoord ze. Ga nu terug naar Fort Baxter. Als je toekomt zegt men dat je uit het leger ligt omdat je drugs en een vrouw meebrengt. Ga naar Phils old place en hier verteld men je dat je hier kunt saven. Mission Passed !

Beloningen: Geen geldbeloning, alleen krijg je de Casuals kleding omdat je legeroutfit afgenomen is.

Wapens: Je beschikt nu nog altijd over een Pistol (9MM).

Extra: Nieuw safehouse: '101 Bayshore Avenue' en nieuwe opdrachtgever: Phil Cassidy

Opmerking: Ik heb eerst nog armor opgehaald, omdat dit misschien nog van pas kan komen.

Volgende missie: Cholo Victory van Phil cassidy

Savegame: (ik hoop dat het lukt)

ULES00502S92F0.zip

Bewerkt: door Gta-gamertje
Link to comment
Delen op andere websites

Missies behaald: Conduct Unbecoming

Ga naar Jerry Martinez, want hij heeft een speciale opdracht voor je. Je moet Mary in Vice Port ophalen, maar voordat je dat gaat doen moet je eerst even langs Phil Cassidy. Bij Phil aangekomen wacht er een splinternieuwe wagen op je. Die wagen heeft Jerry aan je gegeven om indruk te maken op Mary. Ga met deze wagen naar Mona, zij weet waar Mary is. Geef haar tevens een lift en rijd naar Starfish Island. Je komt op het feest aan waar je Mary mee moet nemen, maar de personen die haar ingehuurd hebben zijn het daar niet mee eens. Zij proberen je om zeep te helpen, vermoord hun en breng Mary naar Fort Baxter. Als je daar aan komt wordt je opgewacht door een leger peloton. Je moet het leger verlaten, omdat je in drugs handelt en omdat je een vrouw(prostituee) naar het leger brengt. Het is dus vanaf nu niet meer mogelijk om op het terrein van Fort Baxter te komen, maar eveneens heeft Phil Cassidy nog wat werk voor je. Ga naar Phil zijn oude huis en je mag het gebruiken als Safehouse. Mission Passed!

Beloning: Casuals Clothing beschikbaar ,Je leger kleding is je afgenomen daardoor ga je nu verder met normale kleding. De toegang tot Fort Baxter is nog wel mogelijk, maar alleen via de objecten bij de muur. Helaas krijg je geen geld bij deze Missie.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Cholo Victory - Passed!

  • Missieomschrijving: Phil valt je in een dronken bui aan met een shotgun. Je bent het hier niet mee eens en je verweert je, en maakt hem duidelijk dat het Vic is. Phil realiseert het zich en gaat met Vic op pad om wat Cholos te vermoorden, hij rijd al tegen de eerste de beste muur en vic moet het stuur overnemen. Je moet naar het VCPD, maar daar aangekomen is Phil niet echt op zijn gemak. Onderweg kom je een Cholo tegen, die moet je achtervolgen. Phil zal hem via een drive-by vermoorden, waarna je afsluitend zijn wagen even naar de Pay & Spray moet brengen. Wanneer je hem terug hebt gebracht naar 'Phils Shooting Range' dan is de missie behaald. Mission Passed!
  • Beloningen: $200,-
  • Extra: Ik heb Phil Cassidy zijn wonderschone en prachtige truck in de garage van het 101 Bayshore Avenue safehouse gezet, zodat je weer gemakkelijk naar de volgende missies kunt reizen.
  • Volgende missie: Boomshine Blowout (Phil) en Shakedown (Marty)
  • Savegame:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het nu wel weer 48 uur geleden is dat ik een savegame gedaan heb, zal ik de volgende wel doen. :)

-----------------

GTA Vice City Stories Officieel Forum-savegame

  • Missies behaald: Boomshine Blowout
  • Missieomschrijving:
    • Boomshine Blowout
      Phil Cassidy is weer eens dronken. In deze toestand vertelt hij Vic dat zijn opslaghal opgeblazen gaat worden door de Cholos. Phil vertelt ook dat hij het leven niet meer zo rooskleurig inziet, zijn vader vertelde hem altijd al dat hij beter af zou zijn wanneer hij dood zou zijn.
      Stap in Phil's Walton, en rijd naar Phil's opslaghal (genaamd The Big Storage&Co) in Little Havana. Eenmaal daar aangekomen stapt Phil uit en wil hij de schuifdeur omhoog schuiven... Vic waarschuwt hem nog maar het is al te laat. Het zaakje explodeert, maar alles is nog niet helemaal verloren. Er staan nog maar liefst vier kratten boomshine in de opslaghal, deze moeten gauw weggevoerd worden omdat deze een zeer grote explosie zouden veroorzaken als ze zouden exploderen. Phil rijdt de Walton in positie en Vic moet met een Forklift alle vier kratten boomshine op de laadbak van de Walton laden. Rijd via een strategisch uitgestippelde route naar de kratten boomshine, en laad ze vervolgens in. Pas op voor het vuur! Tevens maken instortende brokstukken het er ook niet makkelijker op. Wanneer alle kratten ingeladen zijn, zegt Phil dat hij deze 'schatjes' maar in veiligheid zal brengen. Phil rijdt weg: Mission Passed!

    [*]Beloning: $250

    [*]Wapens: Silenced Micro-MP5

    [*]Extra:

    • Body Armor opgepikt tijdens het rijden (heeft geen geld gekost);
    • Silenced Micro-MP5 opgepikt tijdens het rijden (heeft geen geld gekost);
    • Esperanto in de garage van '101 Bayshore Avenue';
    • Huidig budget: $621.

    [*]Volgende missie: Truck Stop (van Phil Cassidy) of Shakedown (van Marty J Williams).

    [*]Savegame: ULES00502S92F0.zip

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City Stories Officieel Forum-savegame

  • Missies behaald: Truck Stop
  • Missieomschrijving:
    • Truck Stop
      Als Vic komt binnenwandelen bij Phil Cassidy, treft hij Phil, samen met Jerry Martinez aan. Ze roken een jointje en daardoor praat Martinez weer als een dronken persoon. Vic is natuurlijk niet blij met Martinez' aanwezigheid en heeft zin om hem te slaan. Martinez herinnert er hem wel aan dat Phil Cassidy voor hem werkt en dat Vic voor Phil werkt en dus in feite ook voor Martinez. Martinez vertelt je vervolgens dat je wat wapens moet gaan ophalen die Martinez wil verkopen. Phil vertelt je dat je best wat backup zou kunnen gebruiken. Stap in de Perennial en rij naar het Beachcomber hotel in Vice Port en stop in de roze marker. Zoek nu naar de truck - aangegeven door een rood vierkant op de radar - waarin de wapens liggen, nadat de twee mannen zijn ingestapt. Als je dicht genoeg bent bij de truck zullen Phil en de twee mannen op de achterbank beginnen schieten. Rij dicht genoeg zodat ze een drive-by kunnen doen op de truck, bemand met drie gewapende mannen. Als Phil en zijn mannen het werk gedaan hebben moet je de truck nog tot stilstand krijgen. Dit doe je door je auto voor de truck te laten slippen, zodat diens weg geblokkeerd is. Phil zal de truck eigenhandig naar zijn huis brengen. Voorkom dat de Damage bar van de truck vol loopt. Rij dicht bij Phil en bescherm hem tegen achtervolgers. Lukt je dit, dan heb je de missie gehaald.

    [*]Beloning: $300

    [*]Wapens: Silenced Micro-MP5

    [*]Extra:

    • Body Armor van Pietje II is een heel klein beetje af;
    • Silenced Micro-MP5 is nog steeds niet gebruikt en dus beschikbaar;
    • Esperanto in de garage van '101 Bayshore Avenue';
    • Huidig budget: $921.

    [*]Volgende missie: Shakedown

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

GTA Vice City Stories Officieel Forum-savegame

  • Missies behaald: Shakedown
  • Missieomschrijving:
    • Shakedown
      Je gaat Marty ontmoeten bij zijn verblijfplaats in het Trailer Park. De vrouw van Marty, Louise, weet je te vertellen dat hij echter nog niet thuis is. Een paar seconden later zie je een wagen stoppen, Marty stapt uit.
      Eerst moet hij nog niets van je weten maar wanneer hij te weten komt dat je een vriend bent van Phil Cassidy, heeft hij direct een opdracht voor je klaar. Marty bezit een Protection Racket; dit wil zeggen dat sommige winkels Marty betalen om hen en hun winkel te beschermen. Enkele Cholos, een rivaliserende gang, probeert één van Marty's klanten over te halen om hen te betalen. Jij en Marty gaan op weg om de Cholos te stoppen. Bij de winkel aangekomen, staan er 2 Cholos bij de ingang op wacht. Ze hebben geen wapens, dus je kan ze gewoon neer meppen met je vuisten. Als je al een wapen bezit kan je deze natuurlijk ook al gebruiken. Ga hierna de winkel binnen. Hierbinnen staan weer 2 Cholos, deze bezitten een pistol en een baseball bat. Na ze vermoord te hebben, verlaat je de winkel. Om de Cholos een lesje te leren, ga je samen met Marty één van de Cholos' winkels overnemen. Rij naar je bestemming en stop in de roze corona.
      In de winkel krijg je een aanvaring met 3 Cholos, vermoord ze en sla hierna alles stuk wat je ziet om de eigenaar van de winkel te overtuigen dat hij vanaf nu aan Marty moet betalen. Nadat dit gebeurt is, rijdt Marty weg en vertelt je dat je nog eens moet langskomen voor meer werk. Mission passed!

    [*]Beloning: $500

    [*]Wapens: Uzi, AK-47

    [*]Extra:

    • Volle health en body armor
    • Uzi opgepakt in de plaats van de Micro-MP5 (heeft geen geld gekost)
    • AK-47 opgepakt (heeft geen geld gekost)
    • Greenwood in de garage van '101 Bayshore Avenue'

    [*]Volgende missie: Fear The Repo

    [*]Savegame:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City Stories Officieel Forum-savegame

Missies behaald:Fear The Repo

Missieomschrijving:Fear The Repo

Louise is alleen in de trailer en doet aerobics voor de televisie. Als Vic de trailer Marty Jay Williams komt binnenwandelen stopt ze en maakt ze een kort praatje met hem, in afwachting van de komst van Marty. Zoals gewoonlijk beledigt Marty zijn vrouw Louise weer en deze keer omdat ze volgens hem als een hoer gekleed is (het zijn haar aerobic kleren). Na een reeks boze woordenwisselingen tussen Marty en Louise besluit Louise om met de baby bij haar zuster in te trekken. Vic is gekomen met de reden dat Marty nog wat werk zou hebben. Breng hem naar zijn lockup, iets verderop in Vice Port, naast het Beachcomber Hotel. Stop in de roze marker. Marty denkt niet dat je het lef hebt voor deze klus. Bewijs het tegendeel en steel de eerste wagen die zich bevindt aan een woning in Vice Port. Vermoord de eigenaar van de wagen, indien je dit wenst, en breng de wagen naar de lockup. Zoek vervolgens de tweede wagen, die zich in en rond Little Havana bevindt. Vind een manier om de weg voor de Sentinel te blokkeren, steel de auto en breng hem naar de lockup. Begeef je nu naar het derde en laatste voertuig, een Benson volgeladen met hifi-installatie en elektronica, in Little Haiti. Vermoord de twee personen die de truck willen beschermen en rij naar de lockup. Mission Passed!

Beloning:$500

Wapens:Shotgun

Extra:Volle health en body armor.

Ik heb een Shotgun gevonden.

Sanchez in de Garage gezet.

Volgende missie:Waking Up the Neighbors

Savegame:Zit in de Bijlage.

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald : When Funday Comes

Louise ziet het even niet meer zitten. Ze vindt van zichzelf dat ze een puinhoop is omdat ze haar studies niet voltooid heeft, een kind van een hufter moet opvoeden en dat ze op de sofa van haar zus leeft. Vic probeert haar op te beuren en vertelt over dat hij uit het leger geschopt is en in het criminele circuit beland, allemaal om zijn broer's medische rekeningen te betalen. Hij stelt haar voor om even uit te gaan. Louise zegt hem dat er een Quad bike race is in het Trailer Park. Ga erheen en stop in de roze marker. Je neemt automatisch plaats op een Quad. Je moet twee rondjes racen tegen 3 andere tegenstanders, waaronder Louise. Win de race. Na afloop zegt ze dat ze het geweldig vond. Mission Passed! Ik heb geen cheats of mods gebruik, er zijn ook geen wapens gebruikt en de Healt is ook hetzelfde gebleven.

Beloning : $500

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

  • Missie: Waking Up the Neighbours - Passed
  • Missieomschijving: Je moet 3 Busjes vernietigen. Ik heb de granaten opgepakt en heb twee busjes kapot gemaakt met de granaten, toen kwamen de Chulo's achter mij aan. De laatste bus heb ik met een drive-by vernietigd.
  • Beloning: $500
  • Wapens: Granades
  • Savegame:

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald : Takin' Out the White- Trash

Victor treft Louise huilend aan. Ze zegt dat ze wat spullen vergeten is bij Marty. Ze vindt van zichzelf dat ze alles verkeerd doet. Ze kan zelfs niet goed vluchten. Vic stelt haar voor om gewoon naar Marty te gaan en de spullen op te halen. Breng Louise naar het Trailer Park. Stop in de roze marker. Als Louise en Vic de trailer willen binnengaan komen er heel wat Trailer Park Mafia members op je af. Vermoord ze allemaal. Nadien neemt Louise Marty's portefeuille mee, om eens te gaan shoppen. Breng Louise terug naar het appartement van haar zus. Mission Passed!

Beloning : $200

Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: D.I.V.O.R.C.E

Mary-Jo Cassidy, Louises zuster, vertelt dat Marty Louise heeft 'meegenomen'. Ze zegt dat Marty Louise wou vermoorden, en later haar ook. Ga naar Louise die zich in het Trailer Park bevindt. Eens aangekomen hoor je Marty schreeuwen tegen Louise. Louise zegt dat er geen hoer wil zijn in zijn . Marty ontvoert haar in zijn pick-up. Vervolgens komen er drie Rednecks naar je toe. Reken met ze af of zet meteen de achtervolging in. Zodra je het Trailer Park verlaat word je achtervolgt door een pick-up met gewapende Rednecks erin. Blijf gewoon doorrijden en zorg dat je niet tot stilstand komt. Blokkeer de weg voor de pick-up. Trek Marty uit zijn wagen en vermoord hem. Stap in zijn pick-up met Louise. Ze lijkt niet echt blij te zijn dat je hem vermoord hebt, ondanks dat het een hufter was. Ze zegt dat Marty's bende je nu achterna zal komen en dat je beter naar een veiligere plaats kan gaan. Rij naar het safe house in Little Haiti en stop in de roze marker.

BELONING: Geen geld

Nieuw savehouse beschikbaar!

Trailer Trash outfit beschikbaar in je wardrobe.

Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald : To Victor, the Spoils

Louise zegt dat ze nog eens heeft nagedacht over hetgeen wat Vic haar zei, dat zij en de baby beter af zouden zijn zonder Marty. Ze zegt dat ze een plan heeft. Ze stelt voor dat jij Marty's zaken overneemt. Victor voelt zich hier niet echt lekker bij maar ze kan hem toch overhalen. Eerst moet je wat manschappen verzamelen. Rij met Louise naar Sunshine Autos in Little Havana, waar twee mannen je opwachten. Stap uit je auto en richt op hen met Right + Up om ze te recruteren. Stap, indien je nog geen vierpersoons voertuig had, in de geparkeerde Admiral of Perennial op het terrein van Sunshine Autos. Rij vervolgens naar Marty's 'loan shark' kantoor, naast het Beachcomber Hotel in Viceport en stop in de roze marker. Vermoord Marty's bewakers. Rij vervolgens naar het volgende kantoor en vermoord ook daar de bewakers. Stap vervolgens het gebouw in, om de site over te nemen. Vermoord ook de twee bewakers in het gebouw. Na afloop komt Louise aangereden en ze zegt dat ze het geweldig vindt wat Vic allemaal kan doen. Achteraf worden nog wat instructies en info gegeven over het Empire Building.

Bron : WikiGTA

Beloning: $1.500, Nieuwe multiplayer optie vrijgespeeld, Mogelijkheid tot Empire Building.

Savegame :

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...