Jump to content

Wist-je-datjes suggesties


PatrickW

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 540
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    19

  • Rinaldootje

    16

  • Gijsso

    12

  • Dotz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wist je dat de warehouse waarvan niemand weet waarvoor het interieur is gewoon het gebouw is waarin je een gast moet vermoorden in de eerste missie van C.R.A.S.H :D:D:D ik ben er 99,9% zeker van _O__O__O__O__O__O_

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Bewerkt: door hesoyam
Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat de warehouse waarvan niemand weet waarvoor het interieur is gewoon het gebouw is waarin je een gast moet vermoorden in de eerste missie van C.R.A.S.H :D:D:D ik ben er 99,9% zeker van _O__O__O__O__O__O_

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Het is de 2de missie van C.R.A.S.H. ;)Warehouse in de missie Gewone Warehouse

Wist je dat je in iedere 3D GTA met behulp van cheats al meteen overal kan komen?

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat je in Vice City de rondvliegende Dodo's kunt opblazen met een hunter!

Uitleg: Ga met je Hunter achter een, automatich, vliegtuig die alsmaar rondjes vliegt over Vice City. Schiet er nu op en je krijgt 3 Wanted sterren achter je aan!

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat de voice-acteur van " Nelson " van The Simspons , een reclame spotje inspreekt in GTA Vice City Stories?

Is niet echt speciaal , maar wou het gewoon even zeggen :)

Aeroplane..,x

Bewerkt: door Aeroplane
Link to comment
Delen op andere websites

wist je dat de laatste missie van de Badlands en de eerste missie van San Fierro (are you going to San Fierro & Wear flowers in your hair) vernoemd zijn naar de eerste 2 regels van het liedje "Are you going to San Francisco" van (weet de originele versie niet)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gta San Andreas ongeveer 35 vierkante kilometer groot is (dat heb ik gemeten door 2x met een boot langs de zijden te gaan en dan 2 zijden met elkaar te vermenigvuldigen :sigaar: )

Dat is ongeveer 4.4x zo groot dan de oppervlakte van Vice city (die is ongeveer 8 vierkante kilomet maar die is veel moeilijker te meten want dat is niet zo'n mooi vierkant als San Andreas dus hier kan een meetfout zitten. Maar ik zit er bij San Andreas wel goed bij in de Buurt

Link to comment
Delen op andere websites

wist je dat de laatste missie van de Badlands en de eerste missie van San Fierro (are you going to San Fierro & Wear flowers in your hair) vernoemd zijn naar de eerste 2 regels van het liedje "Are you going to San Francisco" van (weet de originele versie niet)

FF ter aanvulling:

Wist je dat de laatste missie van de Badlands en de eerste van San Fierro (are you going to San Fierro & Wear Flowers in your hair) vernoemd zijn naar IF YOUR GOING TO SAN FRANSISCO van SCOTT MACKENZIE

Hier de songtekst

If you're going to San Francisco

Be sure to wear some flowers in your hair

If you're going to San Francisco

You're gonna meet some gentle people there

For those who come to San Francisco

Summertime will be a love-in there

In the streets of San Francisco

Gentle people with flowers in their hair

All across the nation such a strange vibration

People in motion

There's a whole generation with a new explanation

People in motion people in motion

For those who come to San Francisco

Be sure to wear some flowers in your hair

If you come to San Francisco

Summertime will be a love-in there

If you come to San Francisco

Summertime will be a love-in there

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat je bij de Nitro mogelijkheid in San Andreas niet sneller gaat maar alleen sneller accelereert?

Wist je dat de rapper "The Game" de stem van B-Dup inspreekt in San Andreas?

Wist je dat "Las Payadas" een beetje lijkt op Pay Day oftewel betaaldag. waarom weet ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...