Jump to content

Wist-je-datjes suggesties


PatrickW

Recommended Posts

Wist je dat je met GTA Vice City met een auto in het Vercetti Estate kunt rijden?

Wist je dat je met een tank alleen in GTA1, 2 en London over de auto's kunt rijden?

Ik weet niet zeker of ze al gevonden waren.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 540
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    19

  • Rinaldootje

    16

  • Gijsso

    12

  • Dotz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

'Wist je dat het vliegveld van Vice City tussen 1984 en 1986 van naam is veranderd?'

(Escobar International->Escobar International Airport)

Wist je dat Vice City Stories de enige GTAIII-era GTA is waarin Liberty City totaal geen rol speelt?

Wist je dat de gebroeders Golderg (van Tom Goldberg, een advocaat die je moet omleggen in GTAIV) ook al voorkwamen in een vorige GTA, door middel van een uithangbord?

(ik zoek nog op waar precies, ik dacht ergens in GTA VC)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wist je dat:

- als je een sportwagen niet kan vinden je het beste naar Las Venturas kan gaan?

- als je in een voertijg rijd die weinig voorkomen er opeens heel veel rijden?

- als je vliegtuigen wilt en nog niet zo ver bent je beter voor vliegtuigen naar Las Venturas Airport kunt gaan?

- het voertuig BUS het meest ziet rijden in en rondom LSIA (Los Santos International Airport)?

- WikiGTA.org info heeft voor alle GTA's behalve GTA 4?

- de spelcomputer in The Johnson House in Ganton LS gebasserd is op een Nintendo en de joystick op die van een PS2?

- je alleen bij WikiGTA.org kunt inloggen als de CREW je heeft gekozen om een medewerker te worden?

- fouten, correcties en aanvullingen graag gehoord worden door de CREW van WikiGTA.org?

- WikiGTA.org automatisch de pagina printbaar maakt als je iets wilt printen de navigatiebalk verwijderd wordt?

- GTA SA het eerst in OKTOBER 2004 op de PS2 werd uitgebracht?

- er bij GTA SA vele features zijn?

- als je nieuw spel begint in GTA SA CJ alleen een wit hemdje en een spijkerbroek aan heeft?

- in San Fierro een Fake voertijg rondrijd namelijk de Tram?

- als je 3 sterren wanted level hebt je de Police Maverick niet kunt krijgen, je kunt het alleen neerhalen?

- als je de önstervelijk voor kogels" cheat aan hebt staan je nog steeds neergeschoten kunt worden door een police maverick?

Link to comment
Delen op andere websites

hey mede gta spelers,

klopt het dat er na de missie: ''cut throat bussines'' een onzichtbare kart en quad in madd dog's crib staan?

ik heb ze namelijk gevonden vlak bij de ingang...

als je het huis inkomt vanaf de west ingang en je de eerste gang naar recht neemt, die uitloopt, en dan naar beneden gaat waar ook die minigames staan en je drukt op triangle(ps2) of op pc (waarschijnlijk) enter, kan het zijn dat er een onzichtbare kart staat, vlak voor die hele korte trap.

o, ja!... nadat ik de volgende missie had gehaald waren ze weg

:?

MG

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat de Stallion wel 9 verschillende uitvoeringen heeft in 7 gta's en dat hij ook nog in GTA IV voorkomt

Wist je dat er in San Andreas vogels zijn waarbij je er op schiet gewoon doorvliegen

Wist je al dat in SA in de missie Home Coming als je CJ's broer moet ophalen buiten altijd een zwarte Vincent staat terwijl op wikigta staat dat je de auto van Toreno moet nemen maar die altijd in een grijze Washington rijd.

Wist je al dat de Haitans in VC na de missie Trojan Voodoo best lef hebben door je alleen met pistolen aan te vallen.

Wist je al dat het niet duidelijk is waarom Denise Robinson in SA in de missie Burning Desire bij de vagos is terwijl ze zelf bij de Grove St. hoort.

Bewerkt: door sniper rifle
Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat je met motor en fiets kunt springen van de hoogste van de 2 Babel towers zonder er een te spawnen maar gewoon door de ingang

ik hoop dat het wat is

Greetz Dennisjuhhh :cya:

Bewerkt: door Dennisjuhhh
Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat je als je op een hele grote hoogte naar beneden valt en in het water belandt, je dat altijd overleeft.

Wist je dat als je op een fiets of motor zit en je van grote hoogte op een vlak leeg platto valt, je dat altijd overleeft.

Wist je dat je in het Hidden Iterior Universum ook oysters, snapshots en horseshoes kunt vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

(Ik weet dat hij er niet bij hoort maar ik moet hem kwijt.)wist je dat de meeste mensen zeggen dat driver een rip off is van gta en dat rockstar toch soms dingen van driver pikt'sommige auto,s van gta sa lijken erg veel op auto,s uit driver 2.'

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...