Jump to content

Wist-je-datjes suggesties


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 540
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    19

  • Rinaldootje

    16

  • Gijsso

    12

  • Dotz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wist je dat Rockstar Games voorkwam uit twee jongens uit Londen. Ze wouden eigenlijk rockstars in de muziek worden. Toch viel de muziek business ze tegen omdat ze meer het managen deden. Toen zijn ze begonnen met het maken van games.

De eerste GTA was orgineel Race 'n Chase genoemd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Wist je dat Los Santos in 1998 de stad was waar je in Amerika de grootste kans hebt opgegeten te worden door een wild dier?

Wist je dat Liberty City gesticht is in 1798?

Beide Wist je dat?-jes betreffen het GTA III-era.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...

Wist je dat Phil Cassidy een hekel heeft aan liberalen?

Wist je dat Phil Cassidy onder Reagan heeft gedient in Nicaragua?

Wist je dat Pets Overnight gevestigd is in Shoreside Vale?

Wist je dat Salvatore Leone Siciliaans is?

Wist je dat Salvatore Leone dyslexisch beweert te zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Wist-je-datjes-suggesties zijn nog steeds van harte welkom, op het moment worden ze namelijk geupdate. GTAV- en GTAO-gerelateerde WJD's zijn natuurlijk welkom, maar vooral leuke, ludieke, interessante, grappige, obscure of vergezochte feitjes zijn natuurlijk de moeite waard! :) Ik heb al enkele dubbele, onjuiste of simpelweg sullige WJD's vervangen door enkele suggesties die hier gedaan zijn.

(Ter informatie, op het moment van schrijven zijn ''slechts'' 3 WJD's (van de 265) gerelateerd aan GTAV en/of GTAO.)

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

- In GTA III zijn de missies 'The Crook", "The Thieves", "The Wife" en "Her Lover" een verwijzing naar de cultfilm "The Cook, the Thief, His Wife & Her Lover" uit '89.

- In GTA Vice City kan je wat bijverdienen door criminelen die te voet achtervolgd worden door politie, neer te slaan (met of zonder boksring). Dit levert je een "Good Citizen Bonus" van $ 50 op. Let wel op dat je de politieagent(en) niet raakt. Ook niet schieten want dan krijg je een wanted level.

Zie bijlage.

- In GTA III en GTA Vice City : als je door de politie betrapt wordt met een prostitué in je auto, wordt je opgepakt; met een cabrio duurt je "beurt" echter maar heel even zodat dit risico sterk afneemt terwijl je healt toch wordt bijgeladen.

post-139186-0-78251800-1398716215.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn goede suggesties, daar kunnen we wat mee :)! Die ''Good Citizen Bonus'' was mij volledig onbekend, ik heb er zelfs nog nooit een vermelding van op de wiki gezien. Zou je het goed vinden als ik je screenshot gebruik voor op de wiki?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn goede suggesties, daar kunnen we wat mee :)! Die ''Good Citizen Bonus'' was mij volledig onbekend, ik heb er zelfs nog nooit een vermelding van op de wiki gezien. Zou je het goed vinden als ik je screenshot gebruik voor op de wiki?

Uiteraard mag je die screenshot gebruiken!

Bedankt voor het compliment, blij dat ik ook iets kan toevoegen :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...