Jump to content

The Guitar


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    268

  • GwnHugo

    193

  • NickyHendriks

    103

  • StijnGTA

    74

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kleur doeternietoe toch? zolang hij zalig speelt...Mania-92... Starters packet van Ibanez uit Duitsland.Klinkt mooi,we hebben het er al over gehad op MSN.Maar genoeg gezeverd,ik moet nu nog steeds wachten op mijn gitaar.Ik haat het email systeem van Ebay :duh:

IB

Link to comment
Delen op andere websites

Kleur doeternietoe toch? zolang hij zalig speelt...Mania-92... Starters packet van Ibanez uit Duitsland.Klinkt mooi,we hebben het er al over gehad op MSN.Maar genoeg gezeverd,ik moet nu nog steeds wachten op mijn gitaar.Ik haat het email systeem van Ebay :duh:

IB

Kleur doet er niet aan toe? Wil jij soms een roze gitaar met bloempjes afgewerkt? (Niet beledigend bedoelt voor de vrouwen en hippies. Dank voor begrip.)

Link to comment
Delen op andere websites

Kleur doeternietoe toch? zolang hij zalig speelt...Mania-92... Starters packet van Ibanez uit Duitsland.Klinkt mooi,we hebben het er al over gehad op MSN.Maar genoeg gezeverd,ik moet nu nog steeds wachten op mijn gitaar.Ik haat het email systeem van Ebay :duh:

IB

Kleur doet er niet aan toe? Wil jij soms een roze gitaar met bloempjes afgewerkt? (Niet beledigend bedoelt voor de vrouwen en hippies. Dank voor begrip.)

die vond ik goed wahahahh :klap::schater: Jaa de kleur telt wel mee

Link to comment
Delen op andere websites

Kleur doeternietoe toch? zolang hij zalig speelt...Mania-92... Starters packet van Ibanez uit Duitsland.Klinkt mooi,we hebben het er al over gehad op MSN.Maar genoeg gezeverd,ik moet nu nog steeds wachten op mijn gitaar.Ik haat het email systeem van Ebay :duh:

IB

Kleur doet er niet aan toe? Wil jij soms een roze gitaar met bloempjes afgewerkt? (Niet beledigend bedoelt voor de vrouwen en hippies. Dank voor begrip.)

die vond ik goed wahahahh :klap::schater: Jaa de kleur telt wel mee

Persoonlijk vind ik kleur heel belangrijk. Je moet niet komen met de vorm of werk dat je graag ziet maar het kleur telt zeker mee. Het moet ook een beetje passen bij je karakter vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Kleur doet er niet aan toe? Wil jij soms een roze gitaar met bloempjes afgewerkt? (Niet beledigend bedoelt voor de vrouwen en hippies. Dank voor begrip.)

Dat ook weer niet :duh: Ik heb liever een zwarte afgewerkt met een schedel dank u voor begrip.

Wat als je een Goud kleurige gitaar met platina slagplaat koopt en speelt als bagger?

Net als een auto,In een "Destruction Derby" kijk je toch ook niet naar je carosserie?mishien naar de bouw maar je kijkt naar het PK,de kracht van het ding...

:engel:

IB

Btw j0ry,wat is daar mis mee? Zoonlief koopt dan liever een Warlock van BC rich hoor :schater:

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Kleur doet er niet aan toe? Wil jij soms een roze gitaar met bloempjes afgewerkt? (Niet beledigend bedoelt voor de vrouwen en hippies. Dank voor begrip.)

Dat ook weer niet :duh: Ik heb liever een zwarte afgewerkt met een schedel dank u voor begrip.

Wat als je een Goud kleurige gitaar met platina slagplaat koopt en speelt als bagger?

:engel:

IB

Btw j0ry,wat is daar mis mee? Zoonlief koopt dan liever een Warlock van BC rich hoor :schater:

Koop je toch gewoon een andere en houd die voor decoratie :*D .

BTW: Jaa ik koop veel liever een Warlock :Y

@J0ry: je zegt "als" je nouw...

Bewerkt: door †SAW†
Link to comment
Delen op andere websites

Een topic naar mijn hart, ik speel inmiddels al weer ruim 8 jaar gitaar (akkoestisch en electrisch). Ik heb twee verschillende akkoestische gitaren, een met nylon snaren en een met stalen snaren. Hopelijk komt daar binnenkort een 12-snarige gitaar bij. Dan nu over naar mijn electrische, waar ik wat foto'tjes van geschoten heb:

helemaalkleinrl1.jpg

kast-klein.jpg

Verder heb ik nog natuurlijk een versterker, en verschillende effect pendalen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Dat wist ik helemaal niet van je Wazuup.

Ik heb geen gitaar het lijkt me wel leuk om er 1 te hebben en er dan ook op kunnen te spelen... :bier:

Het lijkt me alleen best moeilijk... Wat vinden jullie??

Grats,Gybrus

***[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Dat wist ik helemaal niet van je Wazuup.

Ik heb geen gitaar het lijkt me wel leuk om er 1 te hebben en er dan ook op kunnen te spelen... :bier:

Het lijkt me alleen best moeilijk... Wat vinden jullie??

Grats,Gybrus

***[/font]

Een gitaar is of je kunt het of je kunt het helmaal niet.Het moet gewoon in je zieten en bij mij ziet het er gewoon in.WIEL NIET OPSCHEPEN dat zij mij leraar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...