Jump to content

[2006] De uitslag!


Lantyz

Recommended Posts

Ook ik wil even iedereen van harte feliciteren met de uitslagen. In het bijzonder natuurlijk Dutchy3010 met het feit dat ze nu mijn directe collega is :D en ook Summerbase zal het denk ik goed doen in het blauw. Maar ook een welkom voor Preddy als nieuw Superlid en Wiki-medewerker :klap: goed gedaan....Arjen van harte met alle succes op grafisch gebied en TheGuardian: zie je wel dat je nog steeds meedoet? :D En verder iedereen die een prijs heeft gewonnen: van harte en geniet er van :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Arjen

    3

  • need my speed

    3

  • NandroDavids

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iedereen gefeliciteerd. Er zijn een hoop mensen van kleur veranderd en ik ben zelf ook best trots. Ik heb dan wel geen award gewonnen, ik was 2e bij 'Beste Graficus' en ik had Arjen's signature genomineerd die een award heeft gekregen.

Ik ga nog eventjes oefenen met plaatjes maken, in de hoop volgend jaar wel een mooi plaatje met animatie te winnen (de badge).

SummerBase heeft zelfs zijn signature limiet overtreden door de vele badges! :schater:

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd iedereen!

Ik had zelf wel iets verwacht bij SA maar dat viel toch weer tegen. Dutchy3010 gefeliciteerd met je promotie tot G-Mod, en SummerBase gefeliciteerd met je VCS moderatorschap. In dat fora hoor je echt thuis succes ermee!

Het enigste wat ik jammer vind dat 8-Ball bij GTA III heeft gewonnen, hij heeft dit jaar bijna niks gepost maar toch is hij Beste GTA III kenner geworden, ik denk dat er nog wat te veel naar vorig jaar gekeken werd bij hem.

Het was iig heel leuk en ik heb al zin in volgend jaar! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Proficiat voor degene die hebben gewonnnen! Maar toch speciaal voor Summerbase, Pietje// en Preddy, want zij hebben een heel grote bijdrage geleverd aan dit forum! Daarom vindt ik de beloningen goed die zij hebben gekregen.

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen natuurlijk van harte gefeliciteerd met zijn of haar Awards. Ik heb er helaas geen één gewonnen, maar ik was al blij dat ik voor een aantal categorieën was genomineerd. Zelfs twee door mij georganiseerde toernooien dit jaar waren genomineerd, en dan mag je toch al best trots zijn denk ik.

Maar de eer gaat vandaag natuurlijk uit naar iedereen die heeft gewonnen, en daarom:

_O_ Alle winnaars van harte gefeliciteerd! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt het nou aan mij of is de categorie 'Beste Modder' geskipt?

Ik probeer hem te vinden maar ik kan er geen een zien met Beste Modder erop...

Anyway, ik wil PizzaTonno a.k.a. KaasPizza feliciteren met zijn Super Lid maatschap. Ik weet zeker dat we zo'n serieus en aanwezig lid kunnen gebruiken :).

Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen enorm gefeliciteerd met zijn awards! En de gene die op me gestemd hebben ook enorm bedankt.

Nu kan ik eindelijk zeggen dat ik de clown van het forum ben ofzo. :sigaar:

Groetjes PizzaTonno.

@ Jorge idd ik miste hem ook al, ook al staat er wel tussen dat Bradley hem gewonnen heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: Gefeliciteerd winnaars! :klap:

Yes, de tweede keer op een rij dat ik niet verkozen word.[/font] :7

Allessinds, gefeliciteerd met jullie (toch een paar) promovaties. Ze waren wellicht verdiend, want het grootste deel van de stemmers hebben jullie gekozen en daar mag je trots op zijn.

Ik vind dat 8-Ball het wel verdient, ook al post hij niet meer. Hij weet heel veel van GTA III af, en via hem heb ik in de vakantie ook bepaalde missies kunnen uitspelen die me niet lukten. _O_

Summerbase, van lid naar superlid, van superlid naar megalid; van megalid naar moderator! Als dat geen prestatie is! :klap:

Dutchy, jou 'ken' ik niet zo goed, buiten een paar kleine gesprekken op Msn en eens op Sa-Mp. Toch deed je het goed als moderator, dus waarschijnlijk net zo goed als global-moderator? :Y

Een foutje van Goliat: :D

Verder aan iedereen een fijne laatste-dag-van-2007-dag toegewenst.

Je bedoelt waarschijnlijk 2006? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij wil ik alle leden feliciteren met hun Award(s) en sommige promoties :klap:. De meeste uitslagen had ik verwacht maar met 1 ding ben ik het echt niet mee eens, maarja wie ben ik :D? [Dit gaat niet over de awards zelf]

Dus iedereen gefeliciteerd ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...