Jump to content

[2006] De uitslag!


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    5

  • Arjen

    3

  • need my speed

    3

  • NandroDavids

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil dan natuurlijk ook even van deze gelegenheid gebruik maken door alle winnaars te feliciteren! In het bijzonder natuurlijk Preddy, Pietje II, SummerBase en Dutchy3010! Ik moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben over de uitslag, ondanks ik niks gewonnen heb. Het gaat mij namelijk niet om het winnen, maar om de spanning en alles dat er omheen draait. Genomineerd zijn vind ik al heel wat. :)

Dus, kortom: iedereen van harte gefeliciteerd met zijn/haar gewonnen award, en op naar 2007! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga me nu al concentreren op het filosoferen rond het ontwerp van de Forum Badge van 2007. Een gewone prijs hier zal ik wel nooit winnen, dus dat is tenminste nog iets waar ik mn kwaliteiten mee kan uiten :bier:

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een uitslag als deze al een beetje verwacht, iedereen gefeliciteerd die een Award hebben gewonnen met jullie forumgerelateerd aardigheidje. Preddy verdient het ook zeker om Superlid te zijn en met zijn 'nette' ABN gaat hij het vast ook zeker goed doen als Wiki Medewerker, veel succes ermee! Dat Pietje II Megalid zou worden had ik ook wel verwacht en dit is ook zeker verdient. En met 5 Awards is het natuurlijk logisch dat SummerBase Moderator is geworden en ook van het juiste Forum. Het is al wat rustiger in het LCS Forum sinds de opkomst van VCS en daarom is het maar goed dat VforV ook van GTA IV Moderator is geworden, je gaat het er vast heel goed doen :klap: Ook iedereen die ik nu niet genoemd heb wil ik graag feliciteren met hun overwinning.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ligt het nou aan mij of is de categorie 'Beste Modder' geskipt?

Ik probeer hem te vinden maar ik kan er geen een zien met Beste Modder erop...

Inderdaad, Bradley's badge ontbrak. Mijn welgemeende excuses, Bradley. Je welverdiende Award staat er nu netjes tussen!

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd allemaal ! Vooral dan Summerbase met zijn 5 overwinningen, Pietje II die nu megalid is en Baffie die voor de 2de keer op rij wint ! Alle anderen natuurlijk ook een dikke proficiat !

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, allereerst wil ik iedereen feliciteren die gewonnen heeft, en iedereen die op mij gestemt heeft bedanken, Dus bij deze :clown:.

Over de Troffee wil ik wel iets zeggen. Want mijn naam staat daar niet correct geschreven.

De B en de H zijn hoofdletters, Als de maker van deze troffee dit even kan veranderen zou ik dat op prijs stellen :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Over de Troffee wil ik wel iets zeggen. Want mijn naam staat daar niet correct geschreven.

De B en de H zijn hoofdletters, Als de maker van deze troffee dit even kan veranderen zou ik dat op prijs stellen :D.

Dat is bij niemand zo en dat blijft ook zo. :puh: Dat heet stijl.

Alleen is het woord Trofee wel verkeerd geschreven (zie Van Dale).

Met dank aan NandroDavids

(hij wou het graag groot) :D

Bewerkt: door Arjen
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...