Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Ik hoop niet dat hier al een topic over aangemaakt is, anders mag hij zeker weg.

Ik dacht dat het wel leuk was om elkaar te vertellen over gekke momenten die je niet echt gauw in het spel mee zou maken. Hieronder vallen natuurlijk ook bugs.

Ik heb eens meegemaakt dat een langharige boer (ook wel ''baardaap'' in andere topics genoemd) op een Sanchez (schrijf k t zo goed?) zat, terwijl die met de wielen in de straat vast zat. Hier heb ik gigantisch veel lol mee beleefd, want ik sloeg hem van zijn motor af en ging toen zelf scheuren, terwijl ik niet weg kon. Hij sloeg mij er steeds af en ik sloeg hem er steeds af. Uiteindelijk werd het saai en schoot ik hem neer. De Sanchez had ik opgeblazen. Ik probeerde er een foto van te maken voor Picture of the Week, maar ik kreeg hem er niet goed op. Jammer dan.

Ook heb ik wel eens meegemaakt dat ik in San Fierro een vliegtuig neer zag storten (wat wel vaker gebeurt). Precies op dat moment knalde er een auto tegen de mijne aan. CJ riep toen iets dergelijks als: ''What are you doing?''. Het leek net alsof hij het toen tegen dat neerstortende vliegtuig had :puh:

Laat jullie verhalen horen mensen:D

Lance Vance Dance

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    12

  • Lance Vance Dance

    9

  • GTA freakje

    7

  • Nissan

    7

Ik was in Badlands aan het rijden toen ik opeens een Rancher met z'n neus in de grond zag zitten. Ik dacht: "Lekker even lol maken", dus ik op die auto schieten. Meestal rijden ze dan keihard weg, maar om dat die eikel in de grond zat kon dat niet. :clown: Die kerel keiveel gas geven en de wielen draaien, draaien, draaien! Lol :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn gekste momenten zijn:

toen ik een keer an het rond rijden was in een dorpje

toe ik ineens een paar ontplovingen hoorde

ik ging kijken toen stont er een tractor met de voorkant in de weg

ik liep verder en toen zag ik er nog een.

een ander raar moment was toen ik net een vette wagen had getuned

toen kwam er een gast aan die steelde mijn auto :bonk: ik jatte hem net terug :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dat ik naar de GTA hemelen ging via de sportschool

ik zag een deur, ik ging er in en ik stond in de doherty garage!!!, terwijl de kaart aangeeft dat ik nog op het eerste eiland ben!!!!!

je kan daardoor naar allemaal plekken zoals liberty city en de gekste dingen!!!

Bewerkt: door twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gekste moment was de zogenaamde fietsmoord:

Ik fietste wat rond in LV en knalde frontaal op een auto. Mijn fiets vloog toen de lucht in en viel op een ander mannetje, die dit niet overleefde :bonk:.

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, toen ik denk ik iets van 10 homies in the johnson house garage op sloot, mijn spel savede, de week erna helemaal verbaast weer eens ging spelen en erachter kwam dat ze er nog in zaten(zal wel bug geweest zijn, nu lukt dit niet meer :{ ) En dat ik in SF ineens een auto zag staan die de achterkant van een politie wagen had geramt en zo de politie wagen met de achterkant op de auto stond.. lol, hier screenie: post-47175-1168014049_thumb.jpg

(en ja het zijn mods, maar nee ik heb ze niet zelf half op elkaar gezet :puh: )

Verder weet ik het denk ik niet.. Paar keer dat er een auto ineens achteruit aan kwam rijden, toen omdraaide met de achteras als draaipunt.. Heel vaag, ik denk dat het of een glitch/bug was, of dat Rockstar het eruit wilde laten zien alsof de auto's wel eens van een oprit afkwamen(door ze zo te spawnen dat als je aan kwam rijden dat het leek alsof de auto vanaf de oprit af kwam, maar eigenlijk gewoon verkeerd om gespawned was), maar dat dit per ongeluk ook midden in de woestijn bleek te gebeuren..

En auto's in SF(en bij de Mullholland Intersection, die heuvel daarbij op de snelweg) die ineens dwars door de lucht vliegen(ook glitch/bug) ze komen dan vanaf de top, en blijven op dezelfde hoogte vliegen/rijden als de top.. Zag er ook wel grappig uit..

Meer kan ik even niet bedenken

Greetz Mythbuster

EDIT: @hierboven, EE?? Want die moeder lijkt op het plaatje heel erg op die dikke prostituees... (Heb ik teminste heel vaak gelezen op forums en gewone sites)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

-ik had een keer een cheat gedaan van een hotring racer, en toen die kwam zat ie voor de helft in mijn garage en aan de andere kant stook ie eruit :puh:, ik gaf gas en toen ree ik door de muur heen

- ik reed een keer heel hard met een perrinial ( zover als mogelijk is met dat barrel :puh: ), toen ramde ik tegen een stilstaande tractor, waardoor mijn perri. in de tractor vast zat ( echt: een voorkant van een tractor e nde achterkant van een perri.

- er passeerde een Roadtrain die op 2 wielen reed

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha cool:p

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat het spel vastliep terwijl ik aan het parachute springen was, toen hing ik nog in de lucht.

Btw hebben jullie ook altijd met iets (ik weet nie meer wanneer en wat) dat als het scherm van zwart zich laad voor het volgende dat je het geluid hoort alsof je naar beneden valt vanuit de lucht (het geluid bij parachute springen).

Link to comment
Delen op andere websites

Ach als je het spel net hebt is alles nieuw, veel dingen die grappig of gek zijn zijn leuke onverwachtte gebeurtenissen. Maar als je het spel en z'n gewoontes kent kijk je op een gegeven moment eigenlijk nergens meer gek van op. Zo had ik 'n keer dat ik wilde gaan daten met Helena (Badlands) en toen ik voor haar deur stond stortte vlak achter mij een vliegtuig neer, miste mij maar op 'n paar meter. Dat was behoorlijk schrikken en het was de eerste keer dat ik een vliegtuig uit zichzelf zag neerstorten. Nu kijk ik daar al niet meer van op :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 1 keer meegemaakt, maar toch heb ik het spel al 7 keer uitgespeeld. Wel appart toch? :D

Nou ik heb eens wat meegemaakt.

ik was bezig mee missies in badland, z'n trucking missie

maar hij lukte maar niet heel de tijd kapot geschoten door politie trailer los zit vast enz...

maar na een dik half uur ik eindelijk op de plek rij ik de parkeerplaats op richting de rode cirkel

crashed er een fa(piep)ing rustler op me truck :bonk:

ik schreewde het uit :puh::puh:

maar ik heb hem nog maar 3 x uitgespeeld n al 3 keer gebeurd ! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...