Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.


Flying Dutchman

Recommended Posts

Is de fout dat ik me auto''s niet zie in de spel dat alle me Carcols enzo bestanden als een standaard kladblok is?

Als je 'm als .TXT of .DOC ofzo hebt opgeslagen werkt 't natuurlijk niet meer(volgens mij crasht het spel dan ook) daarom moet je ook op gewoon opslaan drukken(zoals ook in de tut staat). Als je op opslaan drukt dan hebben die bestanden nog wel een kladblok pictogram maar blijft het type hetzelfde, dit is alleen omdat het bestand standaart met kladblok opent.

Als je de geïnstaleerde mods niet kan zien dan is de DFF of TXD voor een andere GTA bestemd, dit heb ik een keer gehad toen ik een voertuig niet goed converteerde..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ghost_Rider

    29

  • Beagle

    18

  • K.O.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...

Hey,

ik zit met een probleem als ik een bestand wil delten of vervangen komt ervoor: DIR File error! It might be in use....exiting......

weet iemand wat ik kan doen om dit te verhelpen want geen een van al die progrmma's is in gebruik....

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

heej,,

ik heb alles gedaan wat jullie zijden maar als ik hem wil opstrate zegt hui dat er een fout in het spel zit en dat ik heb nog aan het bewerken ben :? hoe los ik dat op kan het spel helemaal niet openen kan iemand mij helpe als vast bedankt :Y ps. snel graag wil het spele :puh:

mvg,, bmw_the_best

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat je GTA San Andreas versie 2.0 hebt, bmw_the_best. Je moet hem met een patch downgraden naar versie 1.0. Deze patch kun je >hier downloaden<. Installeer de patch. Daarna kun je als het goed is wel modden, als je deze handleiding in ieder geval maar goed volgt.

Voor gtagangster geld misschien hetzelfde, je kunt het in ieder geval even proberen. Heb je GTA San Andreas wel afgesloten voordat je gaat modden? Je kunt hem natuurlijk ook niet met Alt+Tab klein zetten, je moet GTA:SA helemaal afsluiten. Ook moet je zorgen dat je niet 'Replace' doet maar 'Delete' en daarna 'Add'.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

oke bedankt heb het nu gedaan maar hij deet het en heb er nu nietuwe mods ingezet maar nu zegt hij met het openen van de wereld dat er weer een fout is maar ik heb hem wel al een keer open gehad met mods dit zegt hij bij de fout melding

Handtekening van fout

AppName: gta_sa.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: gta_sa.exe

ModVer: 0.0.0.0 Offset: 001b6b2f :?

kan je me nog eens helpen ik heb de mods trouwns achter elkaar gedaan zonder het spel te open en heb niet op fine next gedruk een probleem ??

alvast bedankt

mvg.Bmw_the_best

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Maar bij mij Staat in de Readme niks over ''Regels'' zoals jullie het noemen. ik kopieër wel een stuk uit mijn readme(Het is wel duits, dus is het begrijpelijk als ik duits nog niet op school heb.):

"MINI ONE"

"für gta san andreas

Original model by Jens für Need for speed4

gta3 conversion by Phil - www.philsfiles.de

gta san andreas conversion by GtA ZoCk0r -dominik@team-s4s.de

install:

ersetze per img tool die blistac.dff und die blistac.txd mit den in der zip

ersetze die blistac zeile in der vehicles.ide mit dieser hier

496, blistac, blistac, car, BLISTAC, BLISTAC, null, normal, 10, 0, 0, 1, 0.7, 0.7, 0

und nun Have fun !"

Hoe moet ik nou die handeling enzo doen?

Greets,

Pemp :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hoe kan je weten waar je je auto vind want heb nu al 3 auto's gemod maar weet niet waar ze zijn

Bekijk de voertuigen pagina's eens op WikiGTA. Ik weet niet welke GTA je bedoeld dus ik schakel je maar gewoon door naar de hoofdpagina. Vanaf daar kies je een GTA. Vervolgens scrol je even naar onderen en klik je onder het kopje; 'Features' voertuigen aan. Er volgt dan een lijst met alle voertuigen, en met de vindplaatsen.

- Als je dus weet welk voertuig je hebt vervangen kan je de vindplaats zoeken.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

eey

Ik heb een probleem, ik heb alles goed gevolgt en alles zag er goed uit, maar als ik me game ga loaden dan blijft hij op de helft van het balkje staan en gaat hij niet meer verder, dit gebeurd ook als ik new game doe. Weet iemand wat het probleem is ?? ik ben er al een week mee aan het tobben en ik word er een beetje gek van :bonk:

reageer aub :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

eey

Ik heb een probleem, ik heb alles goed gevolgt en alles zag er goed uit, maar als ik me game ga loaden dan blijft hij op de helft van het balkje staan en gaat hij niet meer verder, dit gebeurd ook als ik new game doe. Weet iemand wat het probleem is ?? ik ben er al een week mee aan het tobben en ik word er een beetje gek van :bonk:

reageer aub :engel:

Het probleem zit hem denk ik niet bij de mod zelf, maar bij de versie van GTA. Mocht je het niet weten, GTA heeft twee versie. Een V1 en een V2. Bij V1 kan je wel modden, en bij V2 niet. Dit is het enige grote verschil tussen beiden versies. Na de release van GTA was enkel V1 te koop, maar door een bepaalde modificatie die de game wereld op zijn kop zette kwam er een V2 die het modden onmogelijk maakte. Zodoende knalt hij terug bij bijvoorbeeld het laden van de savegame. Installeer deze patch eens, en probeer daarna weer. Als het goed is moet hij het dan doen. Doet hij het daarna nog niet dan denk ik dat de fout ergens ander ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

elker keer als ik GTA3.img wil openen krijg ik steed deze foutmelding:

untitledfouteo1.png

Hoe kan ik dit oplossen (ik hbe V2 en hb al gepatched ;))

EDIT: dit was nog met 1.3 hb nu 2.0 die werkt wel ;)

je moet toch gta3.img hebben ??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...