Jump to content
Joriz

Vice City Stories waarschijnlijk toch op PS2


Na geruchten dat Grand Theft Auto Vice City Stories ook op de Playstation 2 wordt uitgebracht blijkt er toch iets van waarheid in te zitten.

Nu bleek er deze week opeens een M rating op de website van ESRB voor Grand Theft Auto Vice City Stories voor op de Playstation 2 op te duiken.

Dit is inmiddels weer verwijderd, maar dankzij dit screenshot kunnen we nog wel zien wat er stond:



Hieruit kunnen we dus concluderen dat het zeer waarschijnlijk is dat er binnenkort een persbericht van Rockstar Games komt over de lancering van Vice City Stories op de Playstation 2

Voor meer informatie over Vice City Stories kun je altijd WikiGTA checken!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dus Rockstar heeft zich dus ergens verluld ? :puh: Maar VCS ook op de Playstation2 uit te brengen, zal ook nog genoeg geld in het laatje brengen hoor.

Maar R* moet eens beter op Geheime informatie letten. Want ze hebben al vaker per ongeluk iets losgelaten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dus Rockstar heeft zich dus ergens verluld ? :puh: Maar VCS ook op de Playstation2 uit te brengen, zal ook nog genoeg geld in het laatje brengen hoor.

Maar R* moet eens beter op Geheime informatie letten. Want ze hebben al vaker per ongeluk iets losgelaten.

Rockstar kan daar (volgens mij) niets aan doen. Alle games die verschijnen moeten gekeurd worden door een commissie, die vervolgens een leeftijdsadvies aan de game plakt. Van al die games komt het resultaat ergens op internet te staan, waardoor men achter het bestaan van nog niet-aangekondigde games kan komen.

Dit is dan ook niet de eerste keer dat er op deze manier informatie over een game 'uitlekt'.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik blijf bij mijn theorie dat rock*star van 2 walletjes en zelfs 3 wilt eten (vcs psp, vcs ps2, en de verkoop van de psp in de hoogte).

mij verwondert dit nieuws niet echt, want er zijn meer ps2 gamers dan psp, dus ze zouden hun broek fameus scheuren aan de verkoop alleen op psp.

maar ik ben wel blij, want vcs is de max !

(en ik heb een ps2 ;)).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Omgawd... hoe ging dat ook al weer? "Stories is een hele nieuwe generatie. Een ander team dan met IV is ermee bezig." En wat krijgen wat te horen? Dat ze vrolijk VCS op de PS2 uitbrengen. Jongens, steek jullie tijd toch in GTA IV...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

R*star kan gewoon zijn beloftes niet nahouden, ze zeiden ook dat GTA LCS PSP exlusive ging worden, dat was lCS ook niet, dus eigenlijk konden we het wel verwachten!

Maar dan komen er tests dat VCS zogezegd niet op de PS2 zou kunnen. Dikke onzin natuurlijk. Ik vindt dit natuurlijk wel fijn voor de fans die geen PSP hebben

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...