Jump to content

Afscheid van twee helden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dizzee

    3

  • PatrickW

    2

  • .Levi.

    2

  • NandroDavids

    2

Erg jammer dat jullie niet meer verder gaan als crewmember. Wees allebei trots op jullie zelf, want jullie waren fantastische moderators.

Mazzeltje, zoals je zelf waarschijnlijk wel weet is ons contact sterk verminderd de afgelopen maanden. Wij hebben zoveel gepraat in de goeie oude tijden. Ik kan nog precies herinneren toen ik je leerde kennen en samen naar de top gingen, alleen was je me telkens een stapje voor totdat ik het haalde waar jij stond, Global Moderator. Ik vind het werkelijk waar best jammer dat je stopt met je functie als Global Moderator. Je weet als geen ander hoe het is om zo lang in de crew te zitten en wat ups en downs zijn. Je hebt veel ervaring en weet hoe de crew te werk gaat. Helaas maak je nu geen deel meer uit van de crew en ik zal je dan ook best missen. Al zeg je zelf dat je aanwezigheid en of activiteit wat verminderd is, daarom deze beslissing. Het ga je goed Mazzeltje. ;)

Dizzee, een geweldige moderator. Je bent gemaakt voor de crew, je presteert uitmuntend goed en hebt alles snel onder de knie. Maar als de animo weg is gezakt dan maken die punten niks meer uit, helaas.. Je bent een geweldige Photoshopper, perfecte moderator maar je gaat verder als lid. Je zult waarschijnlijk wat minder aanwezig zijn, maar hopelijk kom je af en toe toch nog even het forum checken.

Het was geweldig om jullie in de crew te hebben. Bedankt voor de steun en inzet, ik zal jullie niet vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mazzeltje : Ik kende jou heel erg goed. Altijd goed PM contact met jou gehad. Maar dit had ik echt niet verwacht, Ik dacht zelf toen ik het las dat je ging stoppen als GM, dat je gewoon Moderator werdt. Ik vindt het echt jammer

--

Dizzee, Jammer dat je weggaat. Ik kende je niet zo goed. Maar dat wilt niks zeggen, je deed je werk als Moderator altijd heel erg goed.....

Link to comment
Delen op andere websites

Een groot verlies voor het forum :-(

Dizzee is een goede mod, hij heeft mij gisteren nog geholpen met iets voor LCS.

Ik ken de Global Moderator misschien niet zo goed, maar toch tot ziens en bedankt voor het stand houden van het forum :cya:

Gelukkig blijft Dizzee er toch nog een beetje als gewoon lid, dus die zie ik misschien nog wel eens :)

Hopelijk keer je later weer terug als mod Dizzee, iedereen heeft wel eens een drukke langdurende periode in het leven, dus misschien in de toekomst.... :*D

Tot ziens en bedankt voor jullie prestaties mods!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee! Dat menen jullie niet...

Dat Mazzeltje zijn baan als global moderator neerlegt zag ik niet aankomen, maar heel erg verbaasd het mij niet op de één of andere manier. Ik hoop in ieder geval wel dat je verder huppelt op het forum, want als je ons zou verlaten zou dat zonde zijn. Je bent al zo lang hier, dus dat zou echt zonde zijn. Het doet me dan ook een deugd om te lezen dat jij er niet definitief een punt achter zet.

Maar Dizzee, nee dat geloof ik niet. Je was de laatste tijd inderdaad niet schrikbarend actief, maar toch ook weer niet zo dat jij je functie als moderator geen eer aan deed... Je hebt al eens eerder besloten om in het groen te gaan, vervolgens ben je toch weer een keertje moderator geworden. Dat je nu terug gezet bent naar lid vind ik dan ook zeer pijnlijk (niet al te overdreven opvatten hoor). Ik vond jou gewoon de beste moderator, echt waar, en je bent al ontzettend lang op het forum, ik vind het gewoon ontzettend jammer dat je er nu definitief een punt achter wilt zetten. Maar ja, jouw mening moeten we respecteren en dat doe ik dan ook, maar dat neemt dus (nogmaals) niet weg dat ik het ontzettend jammer vind. In ieder geval, ik wens je veel succes en plezier toe in je verdere leven, en ik hoop stiekem toch wel dat je in de toekomst weer eens deel uitmaakt van de crew.

_O_ _O_ Dizzee & Mazzeltje _O_ _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag dit topic vanochtend al onder ogen, maar had helaas niet de nodige ruimte om erop te kunnen reageren, aangezien ik op school zat destijds. Het bericht verbaasde mij behoorlijk, ondanks het feit dat jullie niet meer zo actief waren als vroeger.

Mazzeltje:

Een erg aardige gozer. Ik heb zo af en toe wel eens contact met je gehad via msn, en deze gesprekken waar altijd (ja, echt altijd) heel gezellig. Je hebt je taak als Global Moderator altijd goed uitgevoerd, alleen was je helaas de laatste paar maanden steeds minder online, wegens drukte, etc. Desondanks ik het jammer vind dat je je functie hebt opgeheven, vind ik het toch heel sportief en knap van je dat je deze beslissing vrijwillig hebt genomen. Gelukkig blijf je nog op het forum rondlopen als Megalid, met als gevolg ik je nog zo af en toe rond zie dwalen. Ik wil je bedanken voor je goede bijdrage die je aan het forum gegeven hebt, en alle leuke contacten natuurlijk. Waar ik wel heel blij om ben: "Echt weg ben je gelukkig niet!" :)

Dizzee

Je zit (net zoals Mazzeltje) al in de crew sinds ik mijn eerste post plaatste op dit forum. Vanaf begin af aan bewonderde ik je werk, style en klasse. Je was in mijn ogen echt één van de betere Moderators op dit forum (Misschien zelfs de beste). Het viel mij op dat je sinds de jaarwisseling (31 december 2006/nu) wat minder actief begon te worden. Het is echter wel zo dat ik desondanks dit bij lange na niet verwacht had dat je je functie op dit moment op zou geven. Ik heb jammer genoeg nooit écht contact met je gehad, op een paar msn groepsgesprekken na. Maar al met al weet ik natuurlijk zo onderhand wel een keer dat je altijd een erg goede aanwinst bent geweest voor de crew, en daarom vind ik het ook erg jammer dat je vertrekt. Dat je de crew verlaat is al erg genoeg, maar dat je naast dit ook het forum verlaat vind ik nog erger. Dit is natuurlijk je eigen keus, en daarom respecteer ik hem natuurlijk ook. Om het kort te houden: Bedankt voor al je werk, Dizzee. Het ga je goed! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mazzeltje

Een van de mensen die ik het allerlangst ken hier, ook al hebben wij al tijden niet meer gepraat zal ik doe oude tijden nooit vergeten. Bijvoorbeeld toen jij ML was en ik SL en toen we nog naar de top aan het klimmen waren haha, of dat ik altijd je MSNnamen ging verbeteren :sigaar:.

Jammer, ik kon ook zien dat je er minder vaak was en je leek minder geïnteresseerd, maar nu je weg bent na zo lang een collega te zijn, is het toch een beetje raar.

Dizzee

Perfecte moderator dat zeker, goede graphicus ook.. In geen tijden meer gesproken maar er waren tijden dat er elke dag wel een groot gesprek was hehe.. Succes verder, je zal gemist worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Dizzee:

Net als vele anderen hier was je in mijn begin tijd al een wel helpend persoon die me in de eerste weken vaker uit de brand heeft geholpen. Voor jouw als Mod had ik het meeste repect terwijl ik je buiten het forum eigenlijk nooit sprak.

Jij bent een van de mensen die gezorgd heeft dat ik me thuis begon te voelen op dit Forum. Jij hielp met een paar anderen me heel goed en hebt er zo voor gezorgt dat ik hier bleef. Veel succes in het echte leven en hopelijk zien we je nog een keer terug. Tot ziens.. :cya:

Mazzeltje:

Iemand die ik net zoals Dizzee niet buiten het forum spreek maar wel respecteer.

Je bent een goede G-Mod geweest die toch wel eens streng moet zijn. Tóch heb ik je boos nooit gezien maar wel altijd met een goede lach. :)

Gelukkig dat je niet helemaal weg bent! :Y

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Dizzee:

Tja, Dizzee. Ik ken je helaas niet, maar ik heb altijd al gevonden dat jij de beste moderator was die er rond liep. De laatste tijd ging je wat naar beneden, en het leek wel alsof de Forum Awards jou de strop om deden. Je kon ook altijd heel goed overweg met photoshop, toen ik hier net kwam op het forum als 'n00b' was jij al bezig met photoshop. Ik kan ik me nog wel mat mooie designs van die tijd herinneren. Desalniettemin, overal komt, hoe hard het ook is een eind aan. Het is wel even wennen om jou zo in de gebruikerslijst te zien, maar ik hoop dat ik de naam er nog wel eens zie staan! Het ga je goed!

Mazzeltje:

Net als Dizzee ken ik je niet, maar zolang ik me kan heugen was jij al G-Mod. Jij viel voor mij vroeger al op door je aparte zinsopbouw. Toch is het voor mij geen grote verrassing, ik had dit al een beetje voelen aankomen. Net zo als de anderen al zeiden, het leek wel alsof de lol er voor je afging. Ik hoop dat je je als megalid wat ‘vrijer’ gaat voelen, want helemaal weg ben je gelukkig nog niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Mazzeltje Ik heb je altijd een erg goede

en vriendelijke Global-Moderator gevonden, en ik

vind het ook spijtig dat je van je taak als G-Mod afstapt.

Je was de laatste tijd minder actief, en postte

ook niet zo erg vaak meer.

Dat je nog wel gewoon blijft vind ik dan wel weer tof!

Dizzee Ook jij was in mijn ogen

een aardige en goede moderator.

Jammer dat we nu afscheid van je moeten nemen, maar ja,

het echte leven is nu eenmaal belangrijker.

Het ga je goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Mazzeltje, vriend. Buitengewoon jammer dat je, je taak neerlegt. Je was erg goed altijd en maakte de sfeer op dit forum. Jammer.

Dizzee, ook is het jammer dat jij weggaat een ervaren moderator als jou konden we gewoon niet missen. Jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt jammer dat jullie weg gaan.

Mazzeltje:Erg jammer dat je weggaat. Ik kwam je wel eens tegen en zo nu en dan had ik is contact met je. Maar jammer dat je nu als ML door het leven gaat.

Dizzee:Jou kan ik ook niet echt al te goed. Maar ik kwam je zeker wel een tegen. Jammer dat je nu als een gewoon lid door het leven gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...